فال روز 9 خرداد 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 9 خرداد

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۹ خرداد ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 9 خرداد 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین

ممکن است شما فکر کنید که دیگران از شما شادتر هستند و زندگی بهتری دارند، ولی این فکر یک خیال باطل است. در حالی که شما خود را با دیگران مقایسه می کنید، وقتی که شما از بیرون به زندگی آنها نگاه می‌کنید، همه چیز متفاوت به نظر می‌رسد. به جای اینکه نگران باشید که چگونه می‌توانید با دیگران برابری کنید، همین الان تصمیم بگیرید که چه کارهایی می‌خواهید انجام دهید و بعد قدمهایی کوچک اما مشخص شده بردارید، تا چیزی که منتظرش هستید اتفاق بیفتد.

اردیبهشت

وقتی که شما می خواهید در مورد اهدافتان صحبت کنید مشکلی برایتان به وجود می آید، برای اینکه شما فهمیده اید که جلوی احساسات خود را گرفتن لزوماً شما را به چیزهایی که می خواهید نمی رساند. شما هنوز نمی دانید که با موضوعی که باعث ناراحتی شما شده است چگونه برخورد کیند. فکر کردن به این موضوع واقعاً به شما کمکی نخواهد کرد، برای اینکه فقط بیشتر شما را عصبی می کند. اصلاً مقدمه چینی لازم نیست، فقط باید در موردش صحبت کنید.

خرداد

اطیمنان حاصل کنید که هرکاری که انجام می‌دهید مدام در حال ترقی‌کردن باشد، برای اینکه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه‌افکنی می‌کند. قبول کردن مسئولیت هر چیزی که کاملاً بی‌عیب نیست، ممکن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب کند، بنابر این قبل از اینکه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشکوکی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فکر کنید. به جای اینکه تحت حمایت یک فرد دیگر خطر کردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید که در آن همه برنده باشند.

تیر

شما امروز بین نشان دادن هوشتان به دیگران و مخفی نگه داشتن توانایی‌هایتان به طور کامل تردید دارید. متأسفانه شما توانایی این را ندارید که جلوی یک رنجش احساسی را بگیرید. حواستان جمع باشد که طوری رابطه‌های عاطفی ایجاد کنید که احساسات عاطفی شدید ابراز شوند و ناگفته نمانند، اما به یاد داشته باشید که اغلب احساسات شدید به فرد دیگری تعلق دارد.

مرداد

اگر شما فکر کنید که اشخاص دیگر می خواهند به شما زور بگویند، شاید نتوانید امروز خیلی صبور باشید. حتی اگر شما نمی دانید که دیگران تا الان چگونه بوده اند، باز هم شما می توانید تفاوت بین واقعیت و دروغ را تشخیص بدهید. به صدای درونتان پاسخ مثبت بدهید؛ مادامی که شما در لحظه حال زندگی می کنید این صدا شما را اشتباه هدایت نخواهد کرد.

شهریور

شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید، اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی‌خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می‌توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.

مهر

شما اکنون در دوره موفق آمیز زندگی‌تان هستید، با وجود این اضطراب و نگرانی شما را فرا گرفته است. اگر همه چیزها سر و سامان پیدا نکرده باشد شما عصبانی می‌شوید. بهترین راه حل برای شما بیرون رفتن از خانه و سرگرم کردن خودتان است. شما همیشه می‌توانید برای خرید کردن و یا یک بازی توپی از کار فاصله بگیرید. هرکاری که می‌کنید، آتش خود جوش بودن را شعله ور نگاه دارید.

آبان

شما برای انجام کارهایتان بیش از حد از دیگران کمک می‌گیرید، فکر نمی‌کنید که دیگر زمان آن فرا رسیده است که خودتان به تنهایی تصمیم بگیرید البته می‌توانید از تجربه‌های یا مشورت‌های دیگران نیز بهره ببرید اما حرف آخر را خودتان بزنید.

آذر

هیچ مساله ای ارزش این را ندارد که شما را از کوشش کردن و تلاش برای آینده تان باز دارد، در این روزها مساله‌ای ذهن شما را به خود مشغول کرده است که مانع از هر گونه پیشرفت تان می‌شود. شما کارها و فعالیت‌هایی را انجام می‌دهید که هیچ ضرورتی ندارند. توصیه می‌شود پول‌ها و منافع مالی‌تان را بی خودی هدر ندهید، آنها را جمع کنید و نگه دارید تا زمان خرج صحیح آنها فرا رسد. فکر خود را بر روی مسائل پوچ و تو خالی مشغول نسازید زیرا تنها انرژی شما را می‌گیرد. برای شما در حال حاضر کیفیت مهم است نه کمیت.

دی

شما اخیرا برای پیدا کردن تعادلی بین سادگی و پیچیدگی درگیری و کشمکش درونی داشته‌اید. شما مطمئنا طالب آسودگی و آرامش هستید اما برای بدست آوردن آن دوست ندارید بهای زیادی پرداخت کنید. همچنین برای تان مهم است که در رابطه با اهداف شخصی خود تاثیرگذار باشید. ممکن است بعضی از آرزوهایتان را به اسم اهداف و نهضت‌های بشر دوستانه کنار گذاشته بگذارید.

بهمن

امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده‌اند و بنابراین شما نمی‌توانید در محل کار به راحتی حواستان را روی کارتان تمرکز کنید. عجیب است که اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها کشیده شده و حتی پیدا کردن راه درست برای شما سخت می‌شود. سعی نکنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل کار عذاب بدهید، بلکه در عوض امروز را دست از کار کردن شسته و به تفریح کردن بپردازید.

اسفند

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي