فال روز 9 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 9 اردیبهشت

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۹ اردیبهشت ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 9 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

ساعات ائلیه بیشترین میزان تعامل را خواهید داشت. در این دوره شرایط در دستانتان قرار دارد. اگر برای یک سفر برنامه ریزی کرده اید به راحتی و در اسرع وقت می توانید به مقصدتان برسید.امروز می توانید برگه ها را امضا کنید، نامه ها را بفرستید، ویزایتان را ثبت و کنید و غیره!

اردیبهشت:

باید ارتباطات، نامه نگاری و کارهای عقلانی را به ساعات اولیه موکول کنید. در نیمه اول روز بحث کردن درباره مسایل و حل جروبحث ها کار ساده ای خواهد بود. فقط باید یک موضع بدون تعصب و عادلانه داشته باشید.

خرداد:

از فضای مثبت ساعات اولیه استفاده کنید و سعی کنید روابطی که دنبالشان هستید را ایجاد کنید. تمام ملاقات ها، دیالوگ ها و بحث ها به طور استثنایی موثر خواهند بود. وقت خارق العاده ای برای کشف مشکلا در ازدواج، انجام مذاکرات با شرکای کاری، سخنرانی در جمع و غیره است.

تیر:

روز خوبی برای انجام خدمات، حرکت به جاهای مختلف و انتقال اطلاعات است. می توانید به مکاتبه های کاری، امضای نامه ها و مطالعه دستورالعمل ها است. احتمال وجود یک سفر کوتاه کاری وجود دارد.

مرداد:

می توانید با آرامش صبح و عصر را به زندگی شخصی و تحقق تمایلات هنری خود اختصاص دهید. شاید احساس کنید دوست دارید هنر نویسندگی خود را با کسی به اشتراک بگذارید. در این دوره یک داستان عاشقانه، مکاتبه رمانتیک یا بازی با بچه تان می تواند اثر خیلی آرامش دهنده ای داشته باشد.

شهریور:

در نیمه اول روز توصیه همسر یا شریکتان به کارتان می آید. اگر عمل کردن به آن برایتان دردسرساز است، در عمق درونتان به کاوش بپردازید و سعی کنید به سوال اینکه چه چیزی می خواهید پاسخ صادقانه ای بدهید. شاید وقت خوبی برای حرکت یا آماده شدن برای تغییر مکان باشد.

مهر:

فعال بودن و ارتباط برقرار کردن تا هنگام عصر یک ویژگی متمایز برای شما خواهد بود. ساعات اول صبح نمی تواند برای مکالمات، تماس های تلفنی، مکاتبه و جلسات تمرین خوب باشد. می توانید به راحتی به فکر نقش مترجمی، راهنما، مشاور، میانجی یا کاوش گر باشید.

آبان:

در هنگام صبح شرایط به سرعت پیشرفت می کند. اگر بدانید چطور در این ریتم گیج کننده قرار گیرید، مطمئن باشید که می توانید از آن بهره ببرید. وقت خوبی برای خریدها و معاملات کوچکتر، مسافرات و مکالمات کاری است.

آذر:

شما جذاب و طبیعی، اجتماعی و نجیب هستید. حرف هایتان مردم را آرام می کند. حتی اگر کمی خودخواه باشید، بسیار شما را خواهند بخشید. صبح وقت خوبی برای کاوش در عمق نعمت ادبیتان، بحث درباره ی یک ایده ی خلاق و ابراز عشق و محبتتان است.

دی:

آغاز روز برای مطالعه، و آموزش خود است. آشنایی یا سفر غیرمنتظره شما جالب خواهد بود، ولی فایده و سودی نخواهد داشت. نیمه دوم روز برای کاربرد ویژگی های درونی یا مسئولیت، نظم و تمرکزتان است.

بهمن:

روز خوبی برای تعاملات غیررسمی است. در صورت امکان روز را به استراحت بگذرانید و به خود اجازه بدهید کمی بیشتر از زندگی لذت ببرید. وقتی عالی برای ارتباطات آرام با دوستان است. ممکن است دوستانی را پیدا کنید که صادقانه از میلتان برای پیشرفت و آرامش حمایت می کنند.

اسفند:

اتفاقات امروز بعنوان آزمایشی برای تعیین میزان مصمم بودن شما خواهند بود. اگر در تلاشید که به چیزی برسید، انقدر نایستید و کمی عمل کنید. شاید نیاز دارید که به یک منبع اطلاعاتی جدید دسترسی پیدا کنید، چیزی بخرید، به جایی بروید یا یک توصیه حرفه ای دریافت کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي