فال روز 7 دی 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 7 دی

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۷ دی ۹۴ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 7 دی 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

عصبانیت یک احساس خیلی حقه باز است. با عصبانیت می توانید توجه کسی را جلب کنید، ولی ممکن است که او را از خود دور هم کنید. البته خشم یک هیجان قانونی است و باید بتوانید ازآن به نفع خودتان استفاده کنید. اگر کسی شما را عصبانی کرد به این فکر کنید که چرا این کار را کرد. به عمق هیجاناتتان برسید. بدون فکر کردن درباره ی کلماتتان، هیچ چیز را به زبان نیاوید. عصبانیت می توانید آرامش بخش باشد. عجیب است ، ولی این باعث می شود که به فکر فرو روید.

اردیبهشت:

مدت زیادی است که به ساز خود می رقصید. چند وقت یک بار خوب است که با دیگران هم همخوان شوید. دیگران را گناه کار ندانید. فقط کاری که می خواهید را بکنید. این می تواند به این معنی باشد که بعضی اوقات نیاز دارید که کاری را بکنید که کس دیگری انجام می دهد. به عبارت دیگر امشب بیرون بروید و خوش بگذرانید.

خرداد:

امروز آگاهی ذهنی خیلی قوی دارید. ممکن است که اگر همه چیز باب میلتان پیش نرود، صبرتان را از دست بدهید. اگر از دیگران انتظار داشته باشید که به سرعت به کارهایی که می کنید پاسخ بدهند، به مشکل برخواهید خورد. اعتماد به نفس زیادی می تواند باعث شود با مدیریت به مشکل بربخورید و به دردسر بیفتید. به دیگران وقت بدهید که به شما برسند. برای کاری که نیاز دارید بکنید، رویکرد بهتر و بالغ تری داشته باشید. نگذارید که معشوقه تان به توانایی ذهنی بالایتان پی ببرد. ممکن است که فرار کند!

تیر:

یک فرد بسیار نزدیک به شما در هرکاری که می کنید شما را حمایت می کند. آیا می خواهید که کار متفاوتی در زندگیتان انجام دهید؟ درمورد علایق و خواسته هایتان با وی صحبت کنید تا پشتتان باشد و حمایتتان کند. امروز با کمتر بودن از خود واقعیتان، ارزش خودتان را پایین نیاورید. بیش از آنچه که به خودتان می دهید، لیاقت دارید. امروز به قلبتان گوش بدهید.

مرداد:

امروز به محدودیت های مالیتان احترام بگذارید. این یک ایده خیلی خوب است. اگر برنامه ریزی داشته باشیدو فقط چیزهایی بخرید که نیاز دارید، قادر خواهید بود کمی بیشتر خرید کنید. با توصیه گرفتن از یک دوست خوب می توانید در تمام کارهایتان عاقلانه عمل کنید. شاید مجبور شوید که برای گرفتن کمک از وی اطلاعات شخصیتان را با او درمیان گذارید. اگر به گفته های دیگران گوش دهید، نتیجه خیلی خوبی خواهید گرفت.

شهریور:

امروز دلتان می خواهد که درگیر تمام خواسته ها و آرزوهای قلبتان شوید. شاید یکی از آن خواسته ها خوردن یک کیک شکلاتی کامل باشد. مراقب باشید که بیش ازاین معقول باشید. شادی حقیقی زمانی بدست می آید که قدر داشته هایتان و تجاربی که برایتان لذت بخش بوده اند رابدانید. امروز همه چیز را درنظر بگیرید تا بفهمید که چه جیزی واقعا ارزشمند است.

مهر:

امروز سرعت کارتان مزیتی است که دارید. تقریبا دیوانه وار همه چیز را تمام کنید و به پیش می روید. شوروشوق کنونیتان خیلی عالی است، ولی ممکن است شما را ناشکیبا کند و درنتیجه خطاهایی داشته باشید. خیلی سخت به پیش نروید تا از پا درنیایید. زمستان است، بلند شوید!

آبان:

شروع به خلق هدف های بلندی کنید که تا حد امکان بلندپروازانه باشند. تصمیماتی بگیرید که ازنظر فیزیکی، ذهنی و احساسی خیلی پیشرفتتان دهند. هرچه بیشتر حرکت کنید و تصمیم بگیرید، موفقیت بیشتری هم به دست می آورید. اگر اهداف و آرزوهای بزرگی داشته باشید، به خط پایان خیلی زود می رسید. احساساتتان را رها کنید. فرایندهای درونیتان را با دیگران درمیان بگذارید، تا بتوانند با شما همگام شوند.

آذر:

امروز تخیل خیلی پرسرعتی دارید. به سرعت به پیش می رانید. این هدف را دارید که برای سال آینده و یا ماه آینده کارهایی را صورت بدهید. چه کار بزرگی! در محل کارتان هستید و تلاش می کنید که خود را متقاعد کنید که این پیشه شماست. ولی کمی از کاری که می کنید خسته شده اید. شاید بهتر است که یکی از اهدافتان این باشد که شغلی بهتر برای سال آینده دست و پا کنید. درمورد آن فکر کنید.

دی:

امروز روز آن رسیده که تمام پروژه هایی که ماه است روی میزتان خاک می خورند را تمام کنید. وقت بیشتری ندارید. انرژیتان را روی کاری که باید بکنید متمرکز کنید. اگر کسی انتظارات نامعقولی از شما دارد، آزرده نشوید. فقط به او بفهمانید که سعی دارد کارتان را تمام کنید. با اجتناب از کارکردن هیچ چیز به دست نمی آورید. کارتان را تمام کنید.

بهمن:

امروز در کارتان پاداش هایی می گیرید که ممکن است از طرف غیرقابل انتظاری بیایند. شما نتخاب شده اید که گروهی را رهبری کنید که سعی دارند بزرگترین و بهترین کامپیوتر را اختراع کنند. درست است، این فقط یک رویاست. قرار است که به خاطر تمام کارهای سختی که می کنید و تمام تلاش هایی که امسال روی پروژه ها صرف کرده اید از شما تقدیر شود. از این قدردانی خوشحال باشید و امیدوار باشید که پاداش نقدی در انتظارتان باشد.

اسفند:

اگر امروز در نظر خانواده و همکاران خیلی خوب و معاشرتی می آیید، پس حتما هستید. احساس می کنید که نیاز دارید کمی از قبل دوستانه تر باشید. شاید این به خاطر این است که سعی می کنید مانع این شوید که همکاران سوالات مشکل بپرسند. امروز از کسی که هستید راضی هستید، ولی خیلی سخت است که هیجاناتتان را بیرون بریزید. امروز از رویاپردازی لذت ببرید و آگاهی ذهنیتان را بالا نگه دارید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي