فال روز 5 خرداد 95 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 5 خرداد 95 را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 5 خرداد 95 را در گهر بخوانید

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز تقریباً برای شما آسان است که احساسات شخص دیگری را تحقیر کنید، اما اگر خیلی بی‌ملاحظه باشید، احتمالاً خیلی زود با عملی انتقام جویانه مواجه خواهید شد. اشکال روش شما در این است که شما کار خودتان را دست کم می‌گیرید. اگر واقعاً می‌خواهید که در آینده موفق باشید، ابتدا باید زمان کافی برای برقرار کردن ارتباط عاطفی با شخصی که دوست دارید بگذارید.امروز آن قدر فرصت نخواهید داشت که به نیازهای شخصی خود بپردازید، زیرا شرایطی پیش آمده که باید هرچه زودتر راهی برای ثبات زندگی تان پیدا کنید. برای این که در مسیر موفقیت قرار بگیرید باید پایه و اساس انتخاب های تان تزلزل ناپذیر باشد. انجام تعهدات تان را به زمان دیگری موکول نکنید و همین حالا دست به کار شوید. سعی کنید صبح امروز همه ی کارهای تان را به پایان برسانید تا ظهری دل انگیز و سرشار از فراغت داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسئل مالی‌تان با ناسازگاری روبرو می‌شوید، دوست دارید که راحت و بی‌خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی‌کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می‌افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده‌اید حرکت کردن برای شما مشکل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می‌آید که در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید.اگر سرعت اتفاقات اخیر گیج تان کرده و تعادل خود را از دست داده اید، امروز می توانید اطمینان و ثبات از دست رفته ی تان را دوباره به دست آورید. کمی با دوستان و خانواده خوش گذرانی کنید تا بتوانید بیش فعالی خود را تحت کنترل درآورید و رویه ی متعادل تری را در پیش بگیرید. سعی کنید راحت باشید و لذت ببرید و خودتان را به انرژی های مثبت پیرامون تان بسپارید.

فال روزانه متولدین خرداد:

شما امروز به قدری باهوش و جذاب هستید که به آسانی می‌توانید از خود بی‌خود شده و شخص دیگری را بسیار زیاد تحت فشار قرار دهید. اشخاص دیگر در حالیکه نسبت به آنچه که ظاهر می‌شود شما را بسیار غافلگیر می‌کنند، به اندازه شما آسان‌گیر نیستند. تا زمانی که این انرژی فرو نخوابیده، سعی نکنید از احساساتی که شما را تحریک می‌کنند کناره‌گیری کنید.امروز ممکن است چنان سرگرم روابط اجتماعی تان شوید که از انجام امور مهم بازبمانید. اما کمی که از روز بگذرد، متوجه خواهید شد که وقت تلف کردن پای صحبت های تلفنی به نفع تان نیست. البته به کمی زمان احتیاج دارید که تنهایی بنشینید و فکر کنید تا بهتر تصمیم بگیرید. گاهی وقت ها شیطنت های این چنین به زندگی معنا می بخشند، پس نترسید و به ندای قلب تان گوش کنید و ببینید واقعاً چه چیزی از زندگی می خواهید.

فال روزانه متولدین تیر:

شما متن‌های پیچیده‌ای را از ذهن خودتان می‌نویسید، اما وفتی که این حوادث رمانتیک حقیقت پیدا می‌کنند، نگران خواهید شد. زمانی این اتفاق می‌افتد که علایق شما احساسات شخص دیگری را تغذیه می‌کنند و نشان دهنده ترسهای شما هستند. به جای اینکه سعی کنی این نوشته‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، آنها را با یک دوست سهیم شوید. این کار باعث می‌شود که نگرشهای منفی قبل از اینکه به سطحی بحرانی برسند از شما دور شوند.ایده های بزرگی برای یک جشن خانوادگی در نظر دارید، اما وقتی متوجه شوید که عملی کردن این افکار چه قدر تلاش و زحمت می طلبد پشیمان خواهید شد. منظورمان این نیست که شما تنبل یا بی انگیزه هستید، فقط این که باید به عملی بودن ایده هایی که در سر دارید توجه داشته باشید. سعی کنید وقت بگذارید و همه ی تدارکات لازم را انجام دهید. اگر به همه ی جوانب دقت کنید احتمال این که به راه خطا بروید کم است. یادتان باشد مهم این است که از نعمت های زندگی لذت ببرید و به پاس آن ها پایکوبی کنید.

فال روزانه متولدین مرداد:

احتمال دارد که دوستان شما امروز نسبت به همیشه دوستانه‌تر با شما برخورد کنند، اما شما هنوز صداقت آنها را باور نکرده‌اید. شاید شما می ترسید شخصی که به شما خیلی نزدیک شده می‌خواهد از احساسات قلبی شما سوءاستفاده کند، اما احساس ناامنی خود شما باعث ایجاد تزلزل در افراد دیگر هم می‌شود. نداشتن پشتیبان مایه ناراحتی شماست. اگر شما به مکانی دوست داشتنی بروید، دیگر دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد.امروز باید در هر کاری که انجام می دهید سنگ تمام بگذارید و بدرخشید، پس حواس تان باشد که ممکن است زمان استراحت نداشته باشید. در این که می خواهید عالی و بدون نقص باشید حرفی وجود ندارد، اما شاید دیگران از این همه سرسختی که نشان می دهید اذیت شوند. بدانید که اصلاً مهم نیست که دیگران چه فکری درباره ی شما می کنند، بلکه این قضاوت خودتان است که باید به آن توجه کنید. البته تا زمانی که به هدف تان نرسیده اید بهتر است کمی انعطاف پذیری نشان دهید تا شاید اعصاب دیگران هم راحت تر شود.

فال روزانه متولدین شهریور:

شما امروز می‌توانید اثری بلند مدت در رفتارهای کوتاه مدت خود داشته باشید. این کار به شما این فرصت را می‌دهد تا با تغییرات کوچک به نتایج بزرگی برسید. اما کمتر احتمال دارد که شما اکنون مسئولیت مهمی را قبول کنید زیرا که شما می‌خواهید آزاد باشید تا اختیارات خودتان را کشف کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید به کسی جواب مثبت ندهید. تا زمانی که نفهمیده‌اید دلتان واقعاً چه می‌خواهد صبر کنید.هرچه به سمت ظهر پیش می رویم، کارآمدی شما نیز بهتر می شود و از این رو حس و حال خوبی خواهید داشت. طبیعی است که وقتی به وعده های تان عمل می کنید حس خوبی دارید، اما بهتر از همه این است که بدانید واقعاً کارتان را عالی انجام داده اید. حواس تان باشد که کارآمدی به تنهایی ضامن خوشحالی شما نخواهد بود، بلکه باید به عشق و زیبایی هم نظر داشته باشید. بدانید این انرژی مثبتی که اکنون تجربه اش می کنید از درون خودتان نشأت می گیرد.

فال روزانه متولدین مهر:

شما انتخابهای زیادی پیش رو دارید و می‌خواهید که قبل از اینکه پیشرفت خود را محدود کنید تمام آنها را امتحان کنید. اما اگر شما چیزی را که بسیار آن را می‌طلبید به دست آورید، می‌توانید فکرتان را با آن کاملاً مشغول کنید. مواظب باشید که خیلی دلبسته آنچه که دوست دارید نشوید. فقط کمی آرام باشید و اجازه بدهید که امروز را به فردا برسانید، بدون اینکه امروز را تحت نظر خود بگیرید.امروز می توانید به حس ششم تان تکیه کنید تا بفهمید که چه چیزی زیباست و چه چیزی نیست، یعنی حس زیبایی شناختی تان از حد معمول آن فراتر رفته است. اما متأسفانه برای این که بتوانید حس زیبایی شناختی تان را توصیف کنید و از همه مهم تر از آن دفاع کنید، باید نظرات دیگران را به شدت نقد کنید و زیر سؤال ببرید. یادتان باشد که لزومی ندارد رضایت همه را جلب کنید، سلیقه ی شما مال خودتان است. بدانید که زیبایی در چشمان هر بیننده ای به یک شکل ظهور می کند، پس بهتر است حس زیبایی شناختی تان را با خلاقیت به کار بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان:

دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می‌گیرید، جدی نمی‌گیرند. اگر که شما بخواهید به آنها بگویید که روششان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می‌گیرند. سعی نکنید که با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوتهای انسانها جهان متفاوتی برای شما به وجود می‌آورد.امروز ممکن است فکر کنید که دیگران انعطاف پذیر نیستند، زیرا مدام مشغول انجام کارهای تکراری و روزمره هستند. به نظر می رسد که وقتی نصیحت شان می کنید، خودشان را به نشنیدن می زنند. به جای این که وقت تان را تلف کنید و وارد گفت و گوهای بی سر و ته با کسانی شوید که ذره ای علاقه به حرف های شما ندارند، بهتر است ساکت بمانید و تا وقتی چیزی از شما نپرسیده اند حرفی نزنید. وقتی می خواهید موضع تان را توضیح دهید سعی کنید خلاصه بگویید، به کار بردن واژه های اضافه فقط شرایط را پیچیده تر می کند. راهکاری که به شما پیشنهاد می شود همان سکوت طلایی است که گفتیم، یعنی ساکت بمانید و همه ی توجه تان به کارتان باشد

فال روزانه متولدین آذر:

یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می‌پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی‌توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می‌دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت‌های بیش از حد به حساب می‌آمد اکنون می‌تواند مثل شور و هیجاناتی بی‌ضرر خیلی هم خوب باشد.امروز فرصتی دست داده که می توانید به همه ی کسانی که فکر می کنند به اندازه ی کافی کوشا نیستید نشان دهید که چه قدر پشتکار دارید. اصلاً اهمیتی ندارد که چه کاری انجام می دهید، فقط این که به دنبال چیزهای خوب و ویژه باشید. اگر به کسی قول دادید که کاری برای اش انجام می دهید، اجازه ندهید که دیگران رأی تان را تغییر دهند. پس کمتر حرف بزنید و دل به کار دهید.

فال روزانه متولدین دی:

اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می‌توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه‌ای شیرین‌تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی‌تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.امروز تصمیم گرفته اید که برای به دست آوردن اهداف تان با پشتکار عمل کنید، شاید حتی مجبور شوید که در این مسیر کمی ریخت و پاش کنید. اگرچه دیگران ممکن است در برابر تلاش های تان مقاومت نشان دهند، اما شما هیچ علاقه ای ندارید که واکنش منفی آن ها را بپذیرید و دست از کار بکشید. همین طور که چشم به هدف تان دوخته اید سعی کنید تغییراتی را که لازم است انجام دهید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز بهتر است که بین عقل و احساستان تعادلی به وجود بیاید، اما برای شما راحت‌تر است که با عقل تصمیم‌گیری کنید تا با احساس. اگر شما احساسات واقعی‌تان را با حاضر جوابی کنایه‌دار مخفی کنید، پایه‌ریزی کردن برای روابط دوستی‌های مهم سخت‌تر خواهد شد. از طرف دیگر اگر اکنون آنچه را که می‌خواهید با دیگران تقسیم کنید‌، شاید سرعت رسیدن به آروزهای‌تان بییشتر شود.امروز ممکن است از جانب دوستان و خانواده مورد حمایت قرار بگیرید، اما برای تان سخت است که حمایت بی دریغ آن ها را به راحتی بپذیرید. از این که می ببینید دیگران فکر می کنند به کمک احتیاج دارید ناراحت می شوید، اما بهتر است این رفتارها را کنار بگذارید. برای این که مشکلات تان را حل کنید باید پیشنهاد همکاری دیگران را با آغوش باز بپذیرید. پس اجازه دهید که دیگران هم در موفقیت شما شریک شوند.

فال روزانه متولدین اسفند:

شما کارهای شخصی برای انجام دادن در منزل دارید و دوست دارید که پروژه‌ای خلاقانه را شروع کنید. متأسفانه آنچه که امروز شما شروع می‌کنید تا انجام دهید فردا با مشکل مواجه می‌شود. اما باریک‌بینی در تصمیم‌گیریهای‌تان و آینده نگری شما را قادر می‌سازد در زمانی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید پیشرفت کنید.دلیلی ندارد که عجله کنید؛ امروز مثل یک قطار ابتدا سرعت حرکت تان کند خواهد بود و به تدریج سرعت خواهید گرفت. اگر از همان اول با سرعت جلو بروید ممکن است به مانع برخورد کنید، آن وقت مجبورید به عقب برگردید و همه چیز را درست کنید. باید به کلیت کاری که انجام می دهید توجه داشته باشید تا تأثیر کارتان پایدارتر باشد. بدانید که اگر درست تصمیم بگیرید پاداش بزرگی در انتظار شماست.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه