فال روز 5 تیر 95 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 5 تیر 95 را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 5 تیر 95 را در گهر بخوانید

فروردین:

فضای امروز پر از تحرک است، ثباتتان را افزایش می دهد و پاسخ های واکنشیتان را بهتر می کند. موقعیت خیره کننده ای دارید که بعنوان بک مدیر بدرخشید. پشت فرمان بسیاری از شما مستعد سرعت گرفتن هستید.

اردیبهشت:

امروز روزی است که به هیچ قیمتی نباید به دنبال آسایش و آرامش باشید. آنهایی که در یک تقاطع گیر کرده اند باید فعال تر باشند و به دنبال راه ، بازار و ارتباط جدید باشند. اگر بدانید دقیقا چه کار می کنید تلاش هایتان نتیجه خواهند داد.

خرداد:

نباید از یک بار اضافی اجتناب کنید – چه فییکی باشد چه ذهنی. امروز پویا هستید و احتمالا برای راضی کردن کنجکاویتان هر کاری خواهید کرد. طوری لباس بپوشید که حرکت کردنتان محدود نشود.

تیر:

در زندگیتان تغیرات مفیدی شروع شده اند. بااین حال توصیه می شود که نباید بیکار بنشینید. هنوز هم باید کمی بیشتر کار کنید. وقت خوبی برای ورزش کردن، عضو شدن در یک گروه، به روز کردن تجهیزات و انجام وظایف است.

مرداد:

باید ادامه بدهید. باید مراقب باشید کینه ها را نگه ندارید – نقش یک تبعیدی فراموش شده را بازی نکنید. به جای مواجهه ی نمایشی با مردم، به اندازه کافی جرات داشته باشید و یک همکاری با آنها آغاز کنید.

شهریور:

باید سعی کنید که با انرژی بیشتری فرصت های از دست رفته را در تمام چیزهایی که با کارهای روزمره مرتبط است جبران کنید. یک کار جدید پیدا کنید و یا شرایط کاری خود را عوض کنید. جدیدترین نرم افزارها را نصب کنید، کارمندان جدید استخدام کنید یا یک آزمایش را انجام دهید.

مهر:

هرچه مشتاق تر باشید موفق تر هم خواهید بود. کارهای قدیمی را تمام کنید، پروژه ها را تمام کنید و همه چیز را جمع بندی کنید. بااین حال هنوز سعی نکنید به آینده نگاهی بیندازید. زندگی فعال تری داشته باشید. وقتتان را بیرون بگذرانید، ورزش کنید، در تست های فنی شرکت کنید یا آزمایشات علمی انجام دهید.

آبان:

امروز برای حل مسایل پیچیده و پاسخ به سوالات مناسب است. ممکن است به شدت به جامعه شناسی، روانشناسی و پیشرفت های علمی-فنی علاقه نشان دهید.

آذر:

وقت آن رسیده که قوانین و ارزش های دیروز را کنار بگذارید. در کتاب زندگیتان فصل جدیدی آغاز می شود و باید رویکردی بسیار جدید به ارتباطات را آغاز کنید. در طول روز زیاد رفت و آمد می کنید یا برای قرارداد کاری خود به شدت کار می کنید.

دی:

موفقیت شما به این بستگی دارد که پاسختان چقدر سریع است و چقدر به پیشرفت گشوده هستید. باید بدون تاخیر تمام چیزهایی که کسب کرده اید را امتحان کنید. کاربرد و کیفیت آنها را برای خودتان چک کنید. اماده باشید که کار با ابزار یا روش های ناآشنا و جدید را یاد بگیرید و در صورت لزوم در رشته ی تخصصیتان آزمایشی سخت را انجام دهید.

بهمن:

انرژی زیاد نمی گذارد بیکار بنشینید. فعلیت هایی را انتخاب کنید که نیاز به تحرک دارند و با ابزار، الکترونیک و پیشرفت های علمی و صنعتی سروکار دارند. اماده باشید که در یک رخداد منحصربه فرد، یا مسابقه ی تیمی یا ماراتن شرکت کنید یا تبدیل به یک طرفدار پروپاقرص ورزشی شوید.

اسفند:

امروز برایتان سخت است که مهارت های خود را به کار گیرید، ولی قطعا به راحتی می توانید در جامعه ی جدید خود را وفق دهید. از این فرصت ها استفاده کنید. این فرصت ها فقط برای افراد انتخاب شده هستند. تاثیرات جدید بپذیرید. این کمک می کند که تمام مشکلات اخیر را فراموش کنید و چارچوب ذهنی مثبت تری داشته باشید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه