فال روز 29 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 29 اردیبهشت

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۲۹ اردیبهشت ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 29 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

امروز فقط نشان دادن استقلال برایتان کافی نخواهد بود. با انتخاب این مسیر همیشه احساس می کنید که انگار چیزی را گم کرده اید. برای احساس ارزش داشتن و مورد نیاز بودن باید به کدیگران کمک کنید.

اردیبهشت:

انرژی زیادی برای ذخیره کردن دارید. آنرا باید فعالانه تر مصرف کنید. شاید بهتر است یک مهمانی راه بیندازید یا خریدهای ضروری را انجام دهید. شاید در نهایت بیش از انچه که برنامه داشتید خرج کنید. مثلا خانوم ها می توانند به راحتی دوراندیشی خود را فریب دهند و یک لباس مدروز یا کالای عجیب بخرند.

خرداد:

شرایط خانه می تواند در برنامه هایتان مشکل ایجاد کند. بسیاری ازشما خانم ها برایتان سخت است که وقتی مجبورید خانه را تمیز کنید یا ظرف ها را بشویید چهره ی شاهزاده ای خود را حفظ کنید. اگر کسی را دعوت کرده اید، برای پذیرایی اضافه آماده باشید.

تیر:

ممکن است خودتان را در یک شرایط گیج کننده بیابید. شاید یک اطلاعات متناقض دریافت کنید و ندانید که با آن چه کنید. خیلی روی جزییات تمرکز نداشته باشید تا در نتیجه ی آن به خاطر دیدن درختان از دیدن جنگل محروم نشوید.

مرداد:

امروز بهترین کار برای انتخاب کردن استراحت از کار است. این چیزی است که طالعتان بسیار با آن موافق است. نگرانی کمتری درباره ی امور مالیتان دارید، ولی هنوز هم نباید بگذارید این مساله از چشمانتان پنهان باشد. سعی کنید بیش از حد روی چیزهای کم اهمیت و لذت های بیش از حد خرج نکنید.

شهریور:

خواسته ها و آرزوهای مختلفی کنترل کامل شما را بدست گرفته اند. هرچقدر هم تلاش کنید قادر نخواهید بود که آنها را راضی نگه دارید. ممکن است تغییرات خلق و خو، تغییرات دایمی برنامه ها و انتظارات بیش از حد را تجربه کنید. اگر درنتیجه ی آن احساس ناامیدی داشتید یا رویاهایتان شکسته شد تعجب نکنید.

مهر:

برنامه های هیجان انگیزتان ممکن است تبدیل به هزاران قطعه شوند و درنتیجه جذابیت خود را از دست دهند. شاید مجبور شوید که به خاطر نیازهای دیگران اهدافتان را اصلاح کنید. همچنین این احتمال وجود دارد که سلامتیتان سد راه تلاش هایتان شود.

آبان:

خوش شانسی غیرمنتظره ممکن است با از دست دادن چیزهایی همراه شود. ممکن است کمی پول از دست بدهید یا یک فرصت سودآور را از دست بدهید. شاید از بعضی برنامه ها یا آروزها ناامید شوید. انتقاد معمولتان ممکن است زندگی عشقیتان را پیچیده کند و باعث شود به فکر آینده باشید.

آذر:

به خاطر رسیدن به اهداف سریع آماده هستید تا تمام ایده آل هایتان را زیر سوال ببرید. حتی ممکن است بطور موقت بینش و نحوه ی ارتباطات خود را تغییر دهید. ممکن است با دیگران تفاهم نداشته باشید زیرا به جزییات خیلی توجه می کنید.

دی:

بدون سازگاری با دیگران هرکاری که دوست دارید را انجام دهید. هر لحظه که تمرکزتان را روی آن بگذارید موفق خواهید شد. بااین حال این امکان وجود دارد که انتخاب کنید که با تنبلی به یک مسیر آشنا بروید و انرژی زیادی را روی چیزهای بی اهمیت خرج کنید.

بهمن:

علی رغم چشم اندازهای نوید بخش در زندگی شخصیتان، هنوز هم ممکن است ناراحتی داشته باشید. ممکن است تردیدها، مخالفت ها و سوءتفاهم در تمام مدت روز عذابتان دهند. شاید هم شریک زندگیتان را با کسی مقایسه کنید. همچنین ممکن است شریک زندگیتان شروع به برانداز کردنتان کند.

اسفند:

شاید فکر کنید که همسر یا یک فرد نزدیک دستتان می آندازد یا مسخره تان می کند. قبل از نشان دادن ناراحتیتان، با چشمان کس دیگری به خودتان نگاهی بیندازید. این احتمال وجود دارد که این شما بوده باشید که در پایه های رابطه خود بمب کارگذاشته است!

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي