فال روز 28 مهر 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 28 مهر

سایت گهر سعی دارد همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۲۸ مهر ۹۴ را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

فال روز 28 مهر 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین: شما امروز خیلی دلتان می‌خواهد پیشرفت کنید، اما همیشه سخت گرفتن به خود بهترین استراتژی نیست. به جای اینکه با عجله به سراغ کار و فعالیت بعدی خود بروید، زمانی را صرف کرده و کارهایی که قبلاً انجام داده‌اید را بررسی کنید. حتی اگر در شروع کار حوصله تان هم سر برود، ولی باید بدانید که امروز با کندتر کردن سرعت خود چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد.مراقب باشید که امروز تحت فرمان کس دیگری قرار نگیرید. انگار یک نفر دارد کلمات را به شما دیکته می کند تا آن طور که خودش می خواهد رفتار کنید. حواس تان باشد که به این دام نیفتید. سعی کنید که خودتان باشید و به تنهایی فکر کنید. متاسفانه، ذهن تان به شدت آسیب پذیر شده، اما باید چشم و گوش تان را باز کنید و نگذارید که دیگران کنترل تان را به دست بگیرند.
اردیبهشت:شما امروز نسبت به حرف‌هایی که قبلاً به دوست‌تان زده‌اید بیش ازحد حساسیت نشان می‌دهید. باوجود اینکه شما منظور خاصی نداشتید، ولی احساس می‌کنید صحبت‌های شما بیشتر از این که مشوق دوستتان بوده باشد، منتقدانه بوده است. به جای اینکه همه حرف‌ها را به خودتان نسبت بدهید، سعی کنید نسبت به گفتگوهایی که دور و بر خود می‌شنوید بی تفاوت تر باشید.امروز ممکن است اطلاعاتی دریافت کنید که حسابی شما را به هم بریزد. اما یادتان باشد هر دعوایی که شروع می شود دوطرفه است. شما هم به اندازه ی طرف مقابل تان در نارضایتی ها نقش دارید. اگر می خواهید که صلح و آرامش برقرار شود، باید کاری کنید که زبان بدن و کلمات تان این را نشان دهد. اگر به دنبال برقراری آرامش نیستید، بهتر است به درون اتان نگاه کنید تا دلیل اش را بفهمید.
خرداد:امروز باوجود اینکه ماه نشانه تان را ترک می‌گوید، شما با احساسات قبلی خود وداع نمی‌کنید. به جای اینکه فکر کنید وقار و متانت خود را از دست می‌دهید، باور خود را عوض کرده و رفتارهایتان را تغییر دهید. اگر ازشما خواسته شد فردی که بهتان نیاز دارید را تحت حمایت و سرپرستی خود قرار دهید، فراتر از قوه بدنی و احساسی خود عمل کنید و مطمئن باشید که در آینده‌ای نه چندان دور همه این تلاشها به نفع خودتان خواهد بود.کلماتی که امروز استفاده می کنید دارای قدرت قابل توجهی هستند، پس حواس تان باشد که چه طور آن ها را به کار می گیرید. مراقب باشید که به جای دیگران تصمیم نگیرید. به دیگران فرصت دهید تا آزادانه و با قدرت برای خودشان تصمیم بگیرند، اما می توانید کمک شان کنید و آن هم به این طریق که صادقانه اطلاعاتی را که دارید در اختیارشان قرار دهید.
تیر: امروز ماه در نهایت قدرت خود در نشانه شما حضور دارد، بنابراین حوادثی رخ خواهد داد که خاطرات مربوط به دوارن کودکی تان را زنده خواهد کرد. ابتدا شاید فکر کنید دلتنگ گذشته شده‌اید، ولی بعد خیلی زود تصویر زمان حال برایتان روشن و شفاف می‌شود. فکر نکنید که به آخر خطر رسیده‌اید، برای اینکه در طول روز احساسات شما مدام در حال تغییر کردن است.امروز شاید پاسخ های دقیقی دریافت نکنید. این پاسخ ها به درستی سازمان بندی نشده اند، پس فعلا خودتان را درگیر نکنید و در عوض با دوستان تان وقت بگذرانید. حتی ممکن است تصمیم بگیرید که بادبادک هوا کنید یا مثلا به کوه پیمایی بروید. بدانید پاسخ هایی که به دنبال شان هستید در همین هوای اطراف تان چرخ می خوراد. گاهی هم توقف کنید و به زیر پای تان نگاهی بیندازید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.
مرداد: امروز ماه در دوازدهیمن خانه تان یعنی خانه رازها حضور دارد و نشان دهنده این است که شما بیشتر از آن چیزی که به چشم خود می‌بینید کار برای انجام دادن دارید. به جای اینکه طبق انتظارات افراد دیگر رفتار کنید، باید بدانید که ابراز کردن احساسات‌تان بیشتر بهتان امکان می‌دهد به نفع خودتان کار کنید. ولی تا موقعی که با کسی احساس راحتی نکرده‌اید، رویاها و تخیلات خود را که هر لحظه پررنگ تر می‌شوند را بر زبان نیاورید.انگار ذهن و افکارتان از وضوح کافی برخوردار است و اظهار نظرهایی که می کنید تحسین دیگران را برمی انگیزد. نترسید، اجازه دهید که احساسات تان بیرون بریزد تا آن هایی که باید حرف های تان را بشنوند. حواس تان باشد فقط روی کسانی تمرکز کنید که بیشتر از بقیه دوست شان دارید. شما قلب بخشنده ای دارید، پس احساسات تان را با دیگران شریک شوید.
شهریور: شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا که دوستان صمیمی ‌و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درک نمی‌کنند. اما سرزنش کردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان کاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واکنش دیگران به اندازه کافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت کنید تا جایی که این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا کند، هیچ فرقی نمی‌کند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.خودتان را درگیر جزییات نکنید. بهتر است بیشتر از حد معمول به دیگران اعتماد کنید. اگر با مسایل با رویکرد مثبت یا حتی خنثی مواجه شوید، خواهید دید که کارها بهتر پیش می رود، پس انگشت اتهام را از روی مشکلات بردارید. به حرف های کسانی که برای تان مهم و دوست داشتنی هستند گوش کنید. شاید در حال حاضر اهمیت این قضیه را درک نکنید، اما بدانید که در طول مسیر به نفع تان است که رضایت آن ها را جلب کنید.
مهر: با وجود اینکه خودتان می‌دانید چه چیزی به نفعتان است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه‌ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.شاید امروز تصمیم بگیرید که به یک سفر کوتاه بروید. نیاز دارید که از منزل بیرون بزنید و گشت و گذار کنید. هر چه که هست، سعی کنید ذهن تان را با واقعیت های جدید آشنا کنید. اکنون زمان آن رسیده که به افکارتان وسعت دهید و سراغ ماجراجویی های جدید بروید. دل تان می خواهد به جاهایی بروید که تا به حال ندیده اید و چیزهای جدید تجربه کنید. شاید یک پناهگاه مذهبی یا حتی یک جای ساکت در میان انبوه درختان تمام آن چیزی باشد که می تواند اشتیاق شما را برطرف کند.
آبان: قبول کردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممکن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید کارهایی که شروع کرده‌اید را تمام کنید همه چیز تغییر خواهد کرد. خوشبختانه شما هم اکنون می‌توانید وظایف خود را به کارهای کوچکتر تبدیل کرده و به صورت جداگانه روی هر کدام از آنها تمرکز کنید. اگر چه یکسره کار کردن شما را خسته می‌کند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله کارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.گوش به زنگ باشید که قرار است اطلاعات جدیدی کسب کنید. اگر احساس خستگی می کنید، بد نیست کمی بخوابید. باید سرحال باشید تا بتوانید با سرعت و حضور ذهن در مسیر حرکت کنید. یادتان باشد که برای نیرو گرفتن به نوشیدنی های انرژی زا تکیه نکنید. این چیزها بدن تان را فرسوده می کند و سلسله اعصاب شما تحت تاثیر قرار می دهد.
آذر: اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی ‌با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌ عاقلانه بگیرید.تعاملات تان با دیگران به نرمی و ملایمت پیش می رود، پس از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. اکنون بسیار مهم است که با دیگران ارتباط برقرار کنید. با غرایزتان جلو بروید و آزادانه در بحث ها شرکت کنید. حرف ها و لحن شما به طرز شگفت انگیزی متقاعد کننده به نظر می رسد، انگار امروز می توانید به راحتی حرف تان را به کرسی بنشانید.
دی: اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.اجازه ندهید که ترس از شکست یا حتی موفقیت مانع راه تان شود. شاید تصمیم بگیرید که خودتان را در آن پشت ها مخفی کنید و آسان ترین راه را بروید، اما بدانید که با این کار همه ی اهداف تان را قربانی می کنید. به جای این که دنباله روی کس دیگری باشید، بهتر است خودتان راهنمای خودتان باشید. پس ترس های تان را کنار بگذارید و مسیر سرنوشت تان را تعیین کنید.
بهمن:حالا که ماه وارد ششمین خانه شما یعنی خانه نیازهای منظم روزانه تان شده است، واقعاً لازم است که برنامه‌ریزی‌های خود را مدیریت کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس باید از مسیر اصلی خود خارج نشوید. بیشتر توجه کردن به جزئیات باعث می‌شود در آینده راهتان هموارتر گردد.افکار قدرتمندی در ذهن تان می چرخد. این اطلاعات می تواند بعضی چیزها را عوض کند. نکته این جاست که باید از دیگران یاد بگیرید و از نقطه نظرات مخالف هم استفاده کنید. این طور نباشد که به طور اتوماتیک نظرات مخالف را رد کنید، آن هم فقط به خاطر این که با نظر شما جور نیست. بدانید که کار گروهی امروز بیشتر به نفع تان است، پس تردید نکنید.
اسفند: شما به سوی تغییراتی شدید و هیجان انگیز پیش می‌روید، اما باوجود اینکه برای ریسک کردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممکن است از آن دوری کنید. شما اعتقاد دارید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد، تا جایی که از کنترلتان خارج است. از فراموش کردن آینده نترسید، چراکه شما را برای به آینده آماده می‌کند.اطلاعاتی که امروز به دست تان می رسد شاید قابل استناد نباشد. یادتان باشد که باید جواب بعضی پرسش ها را بگیرید. این جواب ها زمانی به دست تان می رسد که اصلا انتظارش را ندارید. با فکر باز جلو بروید تا فرصت ها و مسیرهای جدید را ببینید و مشکلات بر شما هموار شود. خلاصه این که افکار بد را از سرتان بیرون بریزید و حرکت کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي