فال روز 26 مرداد 94 چه چیزی برایتان رقم می زند؟

سایت گهر روزانه جدیدترین فال های روزانه را برای شما عزیزان منتشر می کند. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: فال روز 26 مرداد 94 چه چیزی برایتان رقم می زند؟ .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان ما را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

فال روز 26 مرداد 94 چه چیزی برایتان رقم می زند؟

.

متوادین فروردین

فال روزانه دوشنبه 26 مرداد 1394

عادلانه به نظر نمی رسد اگر مجبور شوید دستور به کار ناخوشایندی دهید که فکر می کردید قبلاً انجام شده است. با این حال اگر کسی از موضع قدرت سوء استفاده کند، نمی توانید نگرانی های تان در این باره را نادیده بگیرید. ممکن است وارد مبارزه ای شوید که احتمال برنده شدن تان در آن کم است و حتی هیچ منفعت شخصی برای تان ندارد. اگر امروز تلاش کنید تا شرایط را به نفع خودتان تغییر دهید، ممکن است سعی و تلاش تان نتیجه ی معکوس به همراه داشته باشد و به هیچ نتیجه ی مثبتی نرسید. بهتر است که بدانید کاری که به سود همه باشد، نتایج رضایت بخش تری را به ارمغان خواهد آورد.

متولدین اردیبهشت

فال روزانه دوشنبه 26 مرداد 1394

ممکن است امروز بخواهید در حمایت از کسی در محل کارتان صحبت کنید، اما مراقب باشید که اهداف آن کس با اهداف شما یکی و هماهنگ باشد. تفاوت های بین تان در نگاه اول قابل تشخیص نیستند، اما هر چه بیشتر درگیر این مساله می شوید بیشتر خودشان را نشان می دهند. موضعی نگیرید که بعداً نتوانید شخصاً کاری از پیش ببرید یا مجبور به عقب نشینی شوید و همکاران تان در دفاع از خودشان تنها بمانند. به پا خواستن در دفاع از دوستان تان بسیار تحسین برانگیز است، البته تا زمانی که به محدودیت های خود آگاه باشید.

متولدین خرداد

فال روزانه دوشنبه 26 مرداد 1394

نمی دانید که به خواسته های شخصی تان اهمیت دهید یا با مساله ای که در محل کارتان با آن مواجه شده اید دست و پنجه نرم کنید، به هر حال امروز تصمیم گیری بین این دو انتخاب کمی گمراه کننده به نظر می رسد. اهداف کاری تان ممکن است در وضعیت ثبات نباشند و این مشکل را مضاعف کنند. همین که تصمیم بگیرید که خودتان چه می خواهید به اندازه ی کافی دشوار است؛ حالا اگر دیگران را هم به این مجموعه اضافه کنید، فقط اضطراب و پریشانی تان اضافه می گردد. به خودتان هر چه قدر که لازم است زمان دهید تا دوباره اولویت های تان را بررسی کنید و از این فشارها بکاهید. در این فاصله به فریبندگی و جذابیتی که در وجودتان است روی آورید تا بتوانید هر دو طرف قضیه را برای مدت بیشتری به همراه داشته باشید.

متولدین تیر

فال روزانه دوشنبه 26 مرداد 1394

ممکن است امروز به طرزی نا آگاهانه بخشی از بازی قدرت یکی از همکاران تان شوید، اما قبل از این که همه چیز مشخص شود غرایزتان به شما اخطار می دهند که یک مشکل پنهانی وجود دارد. اگرچه با در میان گذاشتن احساسات تان می توانید از مقابله های غیر ضروری جلوگیری کنید، اما باید روابط تان را طوری تنظیم کنید که هر گونه انگشته اتهامی را از خودتان دور کنید. همین که برنامه های پنهانی یک نفر را آشکار کنید کافی است تا همه چیز را در جهت مناسب قرار دهید. بگذارید همه بدانند که به نظر شما صداقت بهترین سیاست است و فقط تماشا کنید که بعد چه اتفاق می افتد.

متولدین مرداد

فال روزانه دوشنبه 26 مرداد 1394

ممکن است امروز دیگران منظور شما را اشتباه متوجه شوند، مثلاً وقتی چیزی را با نیت خوب می گویید ممکن است دیگران این حرف شما را طوری بفهمد که انگار به دنبال قدرت هستید. اما فعلاً علاقه ای به خطر انداختن قدرت دیگران ندارید؛ فقط می خواهید که همه چیز آن طوری که درست است انجام شود و فکر می کنید قبل از این که چیزی به بیراهه برود باید مداخله کنید. در شیوه ای که در پیش گرفته اید خیلی تحکم آمیز عمل نکنید؛ صبور باشید و انگیزه های تان را تا جایی که ممکن است به روشنی توضیح دهید. وقتی حرف تان را زدید، اجازه دهید تا دیگران خودشان مسیر خود را انتخاب کنند.

متولدین شهریور

فال روزانه دوشنبه 26 مرداد 1394

شاید یک دوست یا همکار در جریان پویای رابطه با شما نامطمئن به نظر برسند، اما همه ی سر در گمی مال شماست. شاید بیش از آن چه در این زمان ممکن است به دنبال وضوح و روشنی هستید؛ پافشاری بیش از حد برای فهمیدن چیزهای بیشتر ممکن است باعث شود که طرف مقابل بخواهد با اجتناب از پرسش های شما به خشم تان پایان دهد. این قدر سرسخت نباشید که دیگران بترسند و به همین دلیل از شما دوری کنند. اگر کمی ملایلم تر عمل کنید می توانید رابطه ی صمیمی تری را که به دنبال اش هستید داشته باشید.

متولدین مهر

فال روزانه دوشنبه 26 مرداد 1394

امروز شما بسیار مثبت خواهید بود اما ستاره ها دائما به شما یادآوری می کنند که شما قادر متعال نیستید. فراموش نکنید که پیروزی یا نا امیدی شما پیامدهای مستقیم فعالیت های خودتان می باشد. یکی از دوستان یا یکی از فرزندان شما ممکن است آیینه رفتارهای شما باشند.

متولدین آبان

فال روزانه دوشنبه 26 مرداد 1394

شما تنها می مانید یا اینکه همکاری های فعال شما فقط به یگ چیز وابسته است. اگر شما بیش از حد خیره سر و انعطاف ناپذیر هستید شما در خطر تنها ماندن بدون هیچ حمایتی از دوستان یا آشنایانتان قرار دارید. تغییر عقیده برای شما بسیار دشوار خواهد بود و به همین دلیل مجبور می شوید که از نزدیکان خود فاصله بگیرید.

متولدین آذر

فال روزانه دوشنبه 26 مرداد 1394

ستاره به شما اخطار می دهد که اشتباه نکن در غیر این صورت شما در آخرین لحظه شانس بزرگی را از دست خواهید داد. اگر نترسید آرزوهای شما برآورده خواهد شد. بهترین فعالیت ها، مثبت اندیشی نبوغ و دوستی از شما در این روز دیده خواهد شد.

متولدین دی

فال روزانه دوشنبه 26 مرداد 1394

در این روز سرمایه گذاری های بلند مدت برای شما مطلوب نمی باشد. شما باید از برنامه ریزی و سیاست های مالی اجتناب کنید. تعامل شما با دوستان و بستگان ممکن است دلیلی برای بدبینی شما شود.

متولدین بهمن

فال روزانه دوشنبه 26 مرداد 1394

شما هر کاری می توانید انجام دهید. امروز شما نسبت به زقبای خود چندین مزیت دارید. در همین زمان شما باید بر روی خود کار کنید. نقص های خود را نادیده نگیرید. اگر برخی راه ها نزدیک تر هستند، عاقل و صبور باش. برای تمامی افراد متولد این ماه سودمند خواهد بود که اگر تمام واقعیت ها را در نظر بگیرند.

متولدین اسفند

فال روزانه دوشنبه 26 مرداد 1394

شما نباید از چیزهای غیره منتظره بهراسید. انجام وظایف امروز شما با استفاده از یک راه سنتی برای شما آسانتر خواهد بود.اگر شما حمایت دیگران را از دست داده اید نگران نباشید این دوره طولانی نخواهد بود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه