فال روز 23 بهمن 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 23 بهمن

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۲۳ بهمن ۹۴ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 23 بهمن 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین: ممکن است شما امروز به خاطر داشتن موقعیتی بهتر حاضر نشوید روش خود را تغییر دهید؛ اما با این وجود باز هم انتظار دارید که شرایط برایتان لذت بخش باشند. ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است، و شما کمی تنبل شده‌اید. به جای اینکه به فکر پیدا کردن سرگرمی و تفریح برای خودتان باشید منتظر نشسته‌اید که آنها   خودشان سراغ شما بیایند.   خوشبختانه صبر کردن شما مفید واقع خواهد شد، بنابراین لازم نیست که زیاد کار کنید.امروز سرشار از انرژی هستید و به نظر می رسد که از پس همه ی کارهای تان برمی آیید. اما ممکن است با مخالفت دیگران مواجه شوید، مثل این که کسی می خواهد کاری کند تا هرگز نقشه های تان عملی نشوند. حواس تان باشد که انرژی ارزشمند خود را بیهوده به خاطر ماجراهای غیر ضروری تلف نکنید. در عوض سعی کنید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید و منابع و انرژی خود را برای کارهای ضروری حفظ کنید.

اردیبهشت: اکنون ماه در سومین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی است قرار گرفته و امروز برای شما روز فوق‌العاده‌ای است، برای اینکه یک نفر کاملاً به شما اعتماد پیدا خواهد کرد. تبادل نظر کردن با یک دوست حقایق را افشا خواهد کرد و نشان خواهد داد که این فرد چه احساسی راجع به شما دارد. اگرچه این بی‌پرده گویی شما سبب می‌شود که احساس بهتری نسبت به خود پیدا کنید، و کسانی را که دور و بر شما هستند را نیز شگفت‌زده می‌کند.امروز تصمیم دارید که از فرصت های کاری بیشترین منفعت را ببرید، زیرا احساس می کنید که در این لحظه قابلیت های بسیاری نهفته اند. اما ممکن است به اشتباه یک بخش مهم از اطلاعات را نادیده بگیرید. این ماجراها ممکن است تا پایان روز شدت بگیرند. شاید خودتان را در حال مبارزه در یک بازی قدرت بیابید، زیرا به نظر می رسد که همه ی کارت های بازی در دست کس دیگری است. وقتی ببینید که همه چیز برخلاف انتظارات شما پیش می رود ممکن است به این نتیجه برسید که دست از تلاش بردارید. یادتان باشد که اتفاقات آن طور که ظاهرشان نشان می دهد نیستند. تغییر و تحول قریب الوقوع است و به هر حال مجبورید که با این وضعیت کنار بیایید، اما هنوز هم می توانید به چیزهایی که می خواهید برسید.

خرداد: هم زمان با قرار گرفتن ماه در دومین خانه‌تان به شما توصیه می‌شود که فعالیتهایی را انجام دهید که در نهایت باعث می‌شوند شما احساس خوبی داشته باشید. اما اگر بی‌ثبات باشید، نمی‌توانید به راحتی به خودتان اطمینان پیدا کنید. با وجود اینکه شاید نتوانید احساسات خود را تغییر بدهید اما می‌توانید شیوه‌هایی را که به وسیله آنها با دیگران برخورد می‌کنید را تغییر دهید. عملکردهای مثبت نتایح بهتری را به همراه دارند.اهداف تان کاملاً مشخص اند. شاید اگر احساسات پنهان تان را بروز دهید دچار بحران شوید، اما ترجیح می دهید که در چنین وضعیت ناخوشایدی قرار نگیرید. معمولاً در به حاشیه راندن موضوعات بحرانی از مهارت خوبی برخوردار هستید، اما امروز به نظر می رسد که مجبورید با این موانع روبرو شوید. با مقاومت بیهوده انرژی خود را تلف نکنید، البته یادتان باشد که مستقیماً هم وارد عمل نشوید، هر گونه شدت عملی ممکن است انرژی های نهفته را آزاد کند. فقط باید جرأت به خرج دهید و عقب نکشید.

تیر: درست در زمانی که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نیز می‌خواهید خود را با حرکت آن هماهنگ کنید. اکنون زمان مناسبی برای تهیه کردن یک فهرست از اهدافتان می‌باشد. هر چیزی که برایتان اهمیت دارد و می‌خواهید بهش برسید را در ذهنتان مجسم کنید. همچنین هدفهای مربوط به شش ماه آینده را هم تجسم کنید. تصورات شما مثل بذرهایی هستند که در ذهنتان کاشته می‌شوند و باید آنها را پرورش دهید تا در آینده شاهد به نتیجه رسیدن آنان باشید.در گروهی که امروز با آن ها همکاری می کنید تنها کسی هستید که مخالف دیگران عمل می کند، اما یادتان باشد که اگر مدام ساز مخالف بزنید نمی توانید با اطرافیان تان دوست شوید. بهتر است چند نفس عمیق بکشید و به علت رفتارهای تان فکر کنید که چرا این قدر شدت عمل به خرج می دهید. با این کارها فقط باعث می شوید که دیگران با نظرات شما مخالفت کنند، اگر نتوانستید آن ها را با خودتان همساز کنید عصبانی و ناراحت نشوید. از قابلیت های متولدین برج سرطان (نماد این برج خرچنگ است) استفاده کنید، یعنی چنگال های انبری خود را به کار بگیرید تا موضع تان را حفظ کنید. صبور باشید، زیرا مخالفت ها در نهایت به پایان خواهند رسید.

مرداد: شما امروز الزاماً احساسات خود را ناگفته باقی می‌گذارید و هر لحظه بر شدت رویاهایتان افزوده می‌شود، در نتیجه امروز برای شما تبدیل به روزی با انرژی‌های معنوی می‌شود. به جای اینکه نیازهای خود را در جهان مادی جستجو کنید، می‌توانید به سفری در نیای دورنتان بروید. از نتایج این کار نگرانی به خود راه ندهید، مطمئناً شما به مسیر خوبی هدایت می‌شوید. فقط چیزهایی را در ذهننتان تجسم کنید که بهشان نیاز دارید. امیدوار باشید که در آینده به حقیقت بپیوندند.امروز همه ی اطرافیان تان بهترین های شان را به کار گرفته اند تا شما را راضی کنند که فکرتان را تغییر دهید. اما به نظر می رسد که شما به این راحتی ها قانع نخواهید شد. مطمئن هستید که چه کاری درست است و دیگران هیچ طوری نمی توانند مجبورتان کنند که همه چیز را از نو بررسی کنید. حتی اگر توصیه های آن ها بر اساس حقایق باشد ممکن است بخواهید که باز هم چند روزی صبر کنند تا شما اطلاعات جدیدتری به دست آورید. اما یادتان باشد که این سرسختی های شما ممکن است نتیجه ی معکوس داشته باشند. کمی نرم تر رفتار کنید و مطمئن باشید که با نرمی هم می توانید به خواسته های تان برسید.

شهریور: در حالی که ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است که مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می‌شود. شما دوست دارید که یک کار گروهی را شروع کنید یا خودتان را کاملاً درگیر یک پروژه کنید. از زیاد کار کردن نترسید، فقط با خودتان عهد کنید که حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود کنید.به نظر می رسد که به یک فرآیند طولانی پوست اندازی وارد شده اید، یک پوسته پس از پوسته ی دیگر درست مثل پیاز. اکنون یک پوسته ی دیگر هم برداشته شده و دیگر به حقیقت نهایی نزدیک شده اید. اما یادتان باشد که هنوز آن قدر نزدیک نیستید که بتوانید آن را تماماً درک کنید. اما نا امید نباشید؛ اگر امیدتان را از دست دهید رسیدن به اهداف تان سخت تر خواهد شد.

مهر: امروز صبور بودن در محیط کاری تبدیل به مقوله پر اهمیتی شده است، بنابراین حتی اگر فکر می‌کنید که حق با شماست خیلی سریع واکنش نشان ندهید. فرصتهای زیادی برای پول درآوردن و همچنین شاد بودن وجود دارد، به جای اینکه همه امور را همان طوری که در ظاهر خوب به نظر می‌رسند در باطن هم خوب و عالی فرض کنید، روش عاقلانه این است که صبر کنید تا ببینید که آیا آنها در روزهای آینده تغییر می‌کنند یا نه. از زندگی لذت ببرید اما اجازه ندهید که این لحظه‌های خوب به دست فراموشی سپرده شوند.ایده هایی که امروز در سر دارید می توانند روی دیگران تأثیر شگرفی داشته باشند. اما برای این که چنین تأثیری بگذارید باید بهای سنگینی هم بپردازید. نسبت به عقایدتان بسیار حساس هستید و حتی حاضرید به خاطر آن ها مبارزه کنید. اکنون می توانید دیگران را قانع کنید، اما نباید طوری رفتار کنید که همکاران تان احساس کنند که نظرتان را به آن ها تحمیل می کنید و شکست شان دهید، فقط باید به محتوای کلام تان دقت کنید. افکارتان را بیان کنید، بهترین های شان مورد توجه قرار خواهند گرفت.

آبان: شما امیدوارید که هر رویدادی که در پیرامونتان اتفاق می‌افتد به نفع شما تمام شود. امکان این وجود دارد که مسائلی که در حد یک رویا در ذهن شما وجود دارند، به زودی در روزهای آینده تبدیل به واقعیت بشوند. ولی دیگران را مجبور به انجام کاری کردن می‌تواند خطرساز باشد. خونسرد بودن به تثبیت کردن شرایط کمک می‌کند، شما می‌توانید کارهایتان را به روزهای بعد موکول کنید.عقاید و ارزش های تان وارد یک تحول انقلابی شده اند. این تحول آهسته و طولانی مدت است. امروز ممکن است کسی به سراغ تان بیاید که با عقل و منطق اش راه شما را روشن کند. این فرآیند سخت است، اما ارزش اش را دارد، در نهایت خواهید دید که چه تغییرات بزرگی در شما اتفاق افتاده است. دوست دارید در خاطرات گذشته غرق شوید، اما مجبورید که تسلیم این دگردیسی شوید تا شانس خوشبختی به شما روی آورد.

آذر: شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آروزهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.معمولاً می توانید در هر موضوعی یک تصویر کلی از آن را در ذهن بیاورید. امروز هم تمایل دارید بکه زندگی تان را مثل یک تصویر کلی از نظر بگذرانید. اما اکنون به شما توصیه می شود که کمی وسعت دیدتان را محدود کنید و بیشتر جزییات را ببینید. شاید اول اش با این توصیه مخالفت کنید، اما بهتر است به آن چه گفته شد مثل نسخه ی پزشک عمل کنید.

دی: ماه در هفتمین خانه از روابط اجتماعی شما قرار گرفته است و راه حل متفاوتی را برای حل کردن مشکلات عاطفی به شما پیشنهاد می‌کند. اگر امروز دوست صمیمی یا نامزدتان با شما حرف نمی‌زند و نسبت به احساساتتان بی‌توجه است و یا اگر می‌خواهد مدتی تنها باشد، سعی نکنید که فکر او را تغییر دهید. حتی اگر احساس می‌کنید مورد بی‌اعتنایی قرار گرفته‌اید، برای اینکه بتوانید در نهایت به خواسته‌های خودتان برسید، حمایت کردن افراد دیگر بهترین روش ممکن است.پایه و اساس کارهای تان را کاملاً مستحکم کرده اید و حالا می توانید با یک سری تغییرات جزیی برای مرحله ی بعد آمده شوید. در یک وضعیت ناکارآمد گیر افتاده بودید و به همین خاطر پیشرفت کارتان به کندی صورت گرفت، از این رو ممکن است امروز با بحران مواجه شوید. اکنون به شدت احساس خفگی می کنید و حاضرید هر کاری بکنید تا از این وضعیت خلاص شوید. به شما توصیه می شود که با احتیاط گام بردارید تا مبادا مشکل درست شود.

بهمن: شما دوست ندارید که دیگران در مورد تواناییهای شغلی شما ازتان سئوال کنند، و با وجود اینکه اکنون شما از توانایی‌های بارزی برخوردارید ولی دوست دارید که تنهایی و انزوا را برگزینید. البته این انزوا به خاطر این نیست که شما کم رو هستید؛ بلکه فقط به به دلیل این است که وقتی می‌توانید کارهایتان را تمام کرده و بعد به تفریح کردن مشغول شوید، دوست ندارید زمانتان و انرژی‌ای را که می‌تواند برایتان خیلی مفید باشد را از دست بدهید. آسان‌ترین راه برای پیروز شدن بر شرایط دشوار اخیر این است که یک یا دو روز از درگیر شدن با مسائل احساسی دوری کنید.امروز با انرژی فوق العاده ای که دارید ممکن است به دیگران برخورد کنید و ماجرا درست شود. اما یک سؤال: آیا این مشکل بین شما و یک شخص خارجی است یا این که بین نیروهای درون تان؟ اگر ریشه ی این مشکل به خود شما برمی گردد پس حواس تان باشد که قبل از این که آتش جنگ راه بیندازید همه چیز را خوب بررسی کنید. بهتر است با دیگران مصالحه کنید و بدانید که این ناپایداری ها از وجود خودتان نشأت می گیرند.

اسفند: اگرچه شما مجبورید سخت کار کنید، ولی در دورن خود دوست دارید که امروز را به تفریح کردن بپردازید. بدترین خبر اکنون برای شما این است که هنوز هم مجبور باشید مسئولیتهای سنگینی را به‌طور منظم بر عهده بگیرید. اگر به شما گفته شود که باید زمانی را به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید، مطمئناً خبر خوبی برایتان خواهد بود. اما صبر نکنید که تمام کارهایتان تمام بشود و بعد به تفریح و بازی بپردازید. بلکه باید در طول روز هر دو را با هم هماهنگ بکنید، چون هر دوی اینها همزمان برای شما لازم هستند.از حرف زدن خسته شده اید و تصمیم دارید که دیگر دست به کار شوید. مشکل این جاست که نمی توانید قدرت تان را باور کنید و دچار تردید شده اید. اما عقب نشینی نکنید و به راه جدیدی که تصمیم گرفته اید بروید. سعی کنید آهسته و پیوسته گام بردارید تا شانس بردن تان زیاد شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي