فال روز 2 آبان 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 2 آبان

سایت گهر سعی دارد همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۲ آبان ۹۴ را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

فال روز 2 آبان 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

هم اکنون شما در نظر دارید با یکی از دوستان خیلی صمیمی‌تان همکار شوید. باوجود اینکه شما همیشه اولین کاری که می‌کنید این است که سفره دل خود را باز می‌کنید! اما الان عقلانی نیست که این کار بکنید و بهتر است تا موقعی که موقعیت را خوب ارزیابی نکرده‌اید این کار را نکنید. صبر و شکیبایی موهبتی است که به شما عطا شده است، پس انقدر عجله نکنید!!

اردیبهشت:

امروز یک آدم سمج می‌تواند برای شما محدودیت ایجاد کند، البته شما هم فرصت فرار کردن از دست این آدم را دارید! خیلی مهم است که در مورد نظرات خود پافشاری کنید، اما باید یاد بگیرید که این پافشاری تبدیل به لجبازی نشود. همچنین بدانید که وقتی ایده خوبی دارید و کسی هم ازتان پشتیبانی می‌کند حتماً باید آن را به نتیجه برسانید.

خرداد:

شما امروز به قدرت و تسلط دیگران معترض هستید، برای اینکه دوست ندارید از دستورات دیگران اطاعت کنید. شما فکر می‌کنید که خودتان بهتر می‌دانید کارها را چگونه انجام دهید و دوست دارید مورد تحسین و احترام واقع شوید. این می‌تواند برای شما فرصتی باشد که به دیگران نشان دهید چقدر باهوش هستید، پس اجازه ندهید که هر کسی در مورد برنامه‌های شخصی تان نظر بدهد.

تیر:

شما امروز به اندازه‌ای که خودتان فکر می‌کنید پول نیاز ندارید، برای اینکه دیگران هم در شرایط برابر هستند و اگر بخواهید برای فعالیت‌های اجتماعی ارزش مادی قرار دهید روابط تان بهم می‌خورد. شاید هم می‌خواهید سخاوت و بخشندگی خود را به دیگران نشان دهید. اما باید بدانید که آنها به راحتی تحت تاثیر این نمایش جوانمردی و بزرگواری قرار نمی‌گیرند، مگر اینکه شما این کار را از صمیم قلب انجام داده باشید.

مرداد:

شما امروز قصد دارید احساسات خود را از دیگران پنهان کنید، اما اگر به احساسات خود توجه نکنید، مجبورید آنها را فاش کنید. هم اکنون شما خیلی راحت می‌توانید احساسات خود را ابراز کنید، ولی دیگران زیاد تمایل ندارند به حرف‌های شما گوش دهند. اما حواستان باشد که زیاد حرف نزنید! برای اینکه گفتن حقیقت خیلی طول می‌کشد.

شهریور:

شما دیشب خواب آرامی ‌نداشتید، چرا که به خاطر خواب‌ها و رویاهای روشن و واضح دیشب یکسره از این دنده به آن دنده شدید! اما حالا که صبح شده این رویاها کمرنگ‌تر شده‌اند. شما دوباره در موقعیت احساسی جدیدی قرارمی‌گیرید، پس قبل از اینکه درگیر کار جدید شوید، روی نتیجه کارهای قبلی خود تمرکز کنید.

مهر:

امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی ‌تلاش کنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

آبان:

شما امروز فقط احساس سرحال بودن می‌کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه‌هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده‌اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می‌توانید از کارتان لذت ببرید.

آذر:

باوجود اینکه شما منتظرید که اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی کند می‌گذرد. شما نمی‌خواهید خودتان را با رویا پردازی‌های زیبا و مربوط به آینده سرگرم کنید، بلکه می‌خواهید کاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به کار نشوید، ممکن است کم کم انگیزه‌های خود را از دست داده و قبل از تلاش کردن برنامه‌های خود را به یک یا دو روز بعد موکول کنید.

دی:

اینکه شما به چه سختی در حال جستجو و کنکاش هستید اصلا اهمیتی ندارد، احتمال دارد که نتوانید به کنه اتفاقاتی که افتاده پی ببرید. شاید انگیزه‌های افراد دیگر برایتان روشن شود، ولی آنها بیشتر از آنچه که شما فکر می‌کنید مرموز و ناشناخته هستند. به جای اینکه سعی کنید منبع الهام افراد دیگر را بشناسید و وقت بارزش‌تان را تلف کنید، فقط چیزهایی که جلوی چشم خود می‌بینید را قبول کنید. شما بعداً هم می‌توانید به این عملیات کارآگاهی خود بپردازید!!

بهمن:

شما امروز هر کاری انجام می‌دهید که در حین کار کردن لذت ببرید. خوشبختانه یک نفر هم بهتان کمک می‌کند، او به اندازه کافی تلاش می‌کند بهتان خوش بگذرد، اما نمی‌تواند همه چیز را راست و ریس کند. در حین شاد بودن به قوانین هم عمل کنید، زیرا اگر وسوسه شوید کاری انجام دهید که برخلاف وظیفه شناسی‌تان باشد، رئیس‌تان فوری شما را مجازات می‌کند.

اسفند:

امروز شما واقعاً خلاق و هوشمند هستید، اما اگر در مقابل دیدگاه‌های عالی‌تر مقاومت کنید مشکل ایجاد خواهد شد. شما به خصوص مواقعی که فکر می‌کنید خطرهای زیادی تهدیدتان می‌کند، حسابی گیج و آشفته می‌شوید. باوجود اینکه شما بر روی جزئیات بیشتر تمرکز می‌کنید، ولی اینها جزئیاتی شبیه به هم هستند که باعث شکست خوردن‌تان می‌شوند. برعکس شما باید ایده‌های بزرگ داشته و خطر کردن را بپذیرید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي