فال روز 14 دی 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 14 دی

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۴ دی ۹۴ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 14 دی 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

شما نباید امروز مثل دشمن با همسرتان رفتار کنید. به جای آن باهم متحد بمانید. اگر وقتتان را برای جروبحث کردن هدر ندهید، درتمام مراحل زندگی جفت کاملی خواهید شد. ممکن است که روحیه رقابتجویی به راحتی برشما غلبه کند، در یک بحث یا رقابت شرکت کنید، ولی از تمام قوانین تبعیت کنید.

اردیبهشت:

امروز گرایشتان به زیبایی خیلی قوی است. حتی یک ناهار یا شام عادی اگر زیباتر سرو شود، به نظر خوشمزه تر می آید. روحیه کاربردی بودن سنتیتان در همه کارها برای دیگران به نظر خیلی عادی و دنیوی می آید. ثابت کنید که اشتباه می کنند. شما همچنین قادر هستید که هر چیز زیبا، شیک و ساده را تحسین کنید.

خرداد:

خلاقیت، عشق و کارهای اجتماعی به شما کمک می کند که روبه راه باشید. آزادی همسر و روابط آینده اش خیلی مهم است. وقت آنرسیده که به یک در دوطرفه برسید. وقت بیشتری را در میان مردم بگذرانید. باهم قدم بزنید، دوستانتان را ببینید و یا به سینما یا کنسرت بروید.

تیر:

بعضی از شما امروز درمورد اتفاقات موجود در خانه بسیار بی تفاوت هستید. وقتی همه چیز خوب باشد خیلی صادقانه شاد می شوید و وقتی هم که با مشکلات مواجه می شوید خیلی عمیق غمگین می شوید. پیشنهاد می شود که برای حفظ تعادل در خانه هرکاری که می توانید بکنید.

مرداد:

امروز روز مناسبی برای فعالیت های اجتماعی، قدم زدن و مسافرت است. ممکن است که برخوردهای غیرمنتظره ای داشته باشید، مسافرت های ناگهانی پیش بیاید، و یا مردم جالبی را ملاقات کنید. شاید حتی قادر شوید که با نشان دادن کمی تواضع و جذابیت با یک همصحبت بی سازش به تفاهم برسید.

شهریور:

زمان آن رسیده که یک رویکرد فعال پیش بگیرید. انقدر به همه ی اتفاقات اطرافتان سرک نکشید. همیشه در صورتی که می توانید عمل کنید. موفقیت در امرو مالیتان بستگی به این دارد که چقدر ترسیده اید یا خطرپذیر هستید و اینکه می دانید چگونه از اطلاعات و روابط درست استفاده کنید یا نه.

مهر:

شما امروز ممکن است که یک لحظه بطور خیلی مسالمت آمیز با دیگران زندگی کنید و در لحظه ی دیگر آتشفشان هیجاناتتان فوران کند. امروز پیش بینی ناپذیر است و یک رفتار خاص شاید نتایج مورد انتظار را نداشته باشد. احتمال دارد که این شما باشید که نزاع را بوجود می اورید.

آبان:

اگر رفتارهایتان خشن باشد، شانس کمی دارید که دیگران درکتان کنند. اگر کسی هستید که تنها به خودتان گوش می دهید و نیازهای دیگران را نادیده می گیرید همه کارهایتان را انجام می دهید ولی درنهایت تنها خواهید بود. اگر می خواهید که کسی در موفقیت هایتان شریک شود مهربان و بااهمیت باشید.

آذر:

امروز درمورد دوستی هایتان نگرانی نداشته باشید. حامیانی حقیقی دورتان هستند که عقاید و کارهایشان را با شما درمیان می گذارند. اگر همسرتان هم درمیان حامیانتان باشد، در زندگی به شادی حقیقی دست می یابید.

دی:

تنها تعداد کمی از دی ماهی می توانند امروز در تمام مدت روز آرام بمانند. ممکن است بعضی از برنامه های گذشته یا حتی امروز صبحتان ناگهان به صورت بی رحمانه ای خراب شوند و این تقصیر شما نیست. احتمالا مشکل از طرف کارهای دوستان یا اقوامتان باشد.

بهمن:

امروز برای بهمن ماهی مخصوصا مردان این ماه، انرژی بی پایانی وجود دارد. امروز انرژی متعادل طبیعیتان می تواند در همه کار از عشق و ورزش تا هنر گرفته و هرکاری دیگر شما را به موفقیت های بی پایان برساند. این انرژی و موفقیت ها باعث می شود احساس کنید که کاملا شکست ناپذیرید.

اسفند:

مساله مهم برای شما این است که بدانید کی باید بایستید و بس کنید. امروز روز خوبی برای ارتباطات فراگیر است، و تنها برای یک باز یذهنی پوچ ساخته نشده. نگذارید کسی یا چیزی از مرزهای تخیل روبه رویتان دورتان کند. روز دیگری را برای بازی های ذهنی و اعتمادهای احساسی انتخاب کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي