فال روز 13 فروردین 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 13 فروردین

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۳ فروردین ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 13 فروردین 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

امروز وقت ان رسیده که زندگیتان را از حالت بی خیالی در آورید و تصمیم بگیرید که بیشتر عمل کنید. تنبلی، منفی نگری، غرور و همچنین سلیقه نامناسبتان می تواند مانع پیشرفتتان شود.

اردیبهشت:

انرژی کلی امروز مثبت است و موقعیت های باارزشی برایتان فراهم می شود. علی رغم کمی مشکلات هنوز هم موفقیت در کار و قانون، سیاست، اقتصاد، ساخت و ساز و مدیریت انتظارتان را می کشد.

خرداد:

باید مغزتان را از افکار پراکنده برای فردا دور کنید و به امروزتان برسید. حتی بهترین پروژه های شما هم (مثل ارتباطات، روابط، کشفیات خلاقانه) باید با عمل کردن حمایت شوند. در مواجه با تغییرات ممکن است کمی بترسید.

تیر:

امروز برای شما پر از تنش آشکار و یا مخفی می شود. مسیر موفقیت (توسعه شغلی بعنوان مثال) آسان نیست. شاید در رقابت ها و با مراحعین با مشکلاتی مواجه شوید. شاید حتی مجبور شوید برای موقعیت و شرایط خود بجنگید.

مرداد:

باید امروز موقتا به لذت های زندگی خود نه بگویید. کارهای روزمره همیشگی در صورتی که سازمان دهی شده باشند و درست پیش بروند به سردرد ختم نمی شوند. اگر این طور باشد چیزی برای نگرانی وجود ندارد. همین کفایت می کند که همه چیز را یک یا دوبار چک کنید.

شهریور:

باید بین یک سرگرمی قدیمی و جدید، و همچنین یک رابطه تثبیت شده و یک هیجان ناگهانی یکی را انتخاب کنید. خوشبختانه هشیارانه فکر می کنید و در خطر خالی شدن زیر پایتان نخواهید بود.

مهر:

ممکن است امروز روابط خوبتان با مشکل مواجه شوند. نترسید و به جای آن آرام باشید و سعی کنید بفهمید اوضاع از چه قرار است. شاید بهتر است که بعضی عادت ها را کنار بگذارید که دیگر به درد نمی خورند و همچنین برنامه کاری یا محل اقامت خود را عوض کنید.

آبان:

امروز چیزی که درمورد شما خیلی خوب است این است که قادرید برنامه ریزی، تحیلیل و سازماندهی کنید. می توانید به راحتی درگیر کار با آرشیو، ویراستاری، برنامه ریزی، پردازش اطلاعات، و حسابرسی شوید. به سرعت همه حقایق، تئوری ها، تردیدها و توصیه ها را مرتب می کنید و حرفه ای بودن خود را نشان می دهید.

آذر:

در کار و امور مالی قانون و نظم اهمیت ویژه ای پیدا می کنند. شاید مجبور شوید مشکلات مربوط به سرمایه را به بحث بگذارید. شاید مجبور شوید که پول زیادی خرج کنید (مثلا ممکن است دوست داشته باشید باخرید اسباب بازی بچه هایتان را لوس کنید).

دی:

حس ششمتان کمک می کند بفهمید دقیقا اوضاع از چه قرار است و راه درست را انتخاب کنید. هوش بسیار بالا، تجربه زندگی و کاری شما، جرات و انتخاب عاقلانه زندگی اجتماعی کمک می کنند که آرام و خونسرد بمانید.

بهمن:

در مسیری که انتخاب کرده اید و به نظر خیلی هموار می آمد، ممکن است موانعی ناگهانی ظاهر شوند. این موانع می توانند جواب رد از طرف یک نفر، غیبت، عدم شایستگی، بیتفاوتی، سنگدلی یا لج بازی وی باشند. شاید درمورد سلامتیتان مساله ای پیش بیاید، بویژه اگر شرایط مزمن یا حرفه ای برایتان پیش بیاید.

اسفند:

امروز ممک است تحت نظر قرار بگیرید. روی خود کنترل دارید، حرفه ای هستید و قادرید تا خیلی ماهرانه هرگونه اطلاعات متناقض را به نفع خود برگردانید و از همه چیز سود ببرید. امروز برای قرارهای کاری و مسافرت های کوتاه کاری، بسیار مناسب است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي