فال روز 13 بهمن 94 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 13 بهمن 94 را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 13 بهمن 94 را در گهر بخوانید

متولد فروردین : شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته‌اید خوب درخشیده‌اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده‌اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت‌تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.

متولد اردیبهشت : در این اواخر فرصت‌های مناسب بسیاری چه از لحاظ جنبه اجتماعی و چه از لحاظ جنبه شخصی برای شما پیش آمده است اما متاسفانه شما نتوانسته‌اید از این فرصت‌های به نحو احسنت و عالی استفاده کنید به همین خاطر نیز دچار یاس و نا امیدی شده‌اید اما نگران نباشید زیرا الطاف خدواند دوباره شامل حال شما خواهد شد.

متولد خرداد : امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

متولد تیر : امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

متولد مرداد : امروز از یك طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر كار فرار كنید و یا اینكه حداقل تا جایی كه امكان دارد كار كمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست كه شما می‌خواهید كسی را گول بزنید؛ بلكه معنی این حرف این است كه شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی كاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید كه جیم شدن از سر كار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به كارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه كسی را ناراحت نكنید.

متولد شهریور : شما می‌توانید امروز سرزنده و با نشاط باشید و خودجوش بودن به فریبندگی تان می‌افزاید. شما احتمالا اکنون بیش از همیشه اجتماعی هستید و این از اعتماد به نفس بالای شما سرچشمه می‌گیرد. خوشبختانه ونوس بازیگوش و با نشاط در هفتمین خانه از “روابط” شما تمرکز شما را پرداختن به خودتان از بین ببرد و توجه شما را به کسی جلب کند که برای شما نقش آیینه‌ای از تمایلات تان را بازی می‌کند.

متولد مهر : خود را با شرایط وفق دهید زیرا همیشه زندگی بر حول محور خوشبختی دائم یا بدبختی دائم نمی‌چرخد پس بهتر است خود را آماده کنید، زیرا شرایط بد یا خوبی را در پیش دارید، اما صبر و استقامت بسیاری که در درون شما وجود دارد، شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد کرد. تنها به موفقیت فکر کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می‌توانید خوشبخت باشید به شرط این که باور داشته باشید.

متولد آبان : تمایل شما برای امتحان یک ماجراجویی جدید امروز بسیار شدید تر ازهمیشه خواهدشد. این فکر در یک لحظه آنقدر شدید خواهدشد که باعث می‌شود شما فکرکنید هر چیزی ناممکنی، ممکن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا که دوست دارید بروید. اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که شما آنطور که دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینکه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید،‌ نظرات خود را تعدیل کنید تا عملی شوند، و سپس برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی کنید.

متولد آذر : شما دعا می‌کنید تعطیلات زودتر برسند، اما متاسفانه برای تحقق این آرزو کاری از دست شما برنمی‌آید. اگر درگیر مسائل خانوادگی شده اید، فکر نکنید که می‌توانید با پرداختن به مسائل دیگر و کارهای غیر ضروری از زیر این وظایف در بروید. خوشبختانه، شما قادرید که از عهده این درگیری‌های عاطفی برآمده و با دوستان تان به تفریح بپردازید.

متولد دی : امروز صبح شما به خوبی به تلاشهایتان افزوده اید، برای اینكه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر كنید. برنامه شما شاید یك برنامه خوب باشد، اما احتمال دارد كه بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده كنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام كردن آنچه كه امروز شروع كرده اید فردایی هم وجود دارد.

متولد بهمن : شما قادر هستید موقتاً از شرایط کاری پر از استرس رها شوید، برای اینکه همکاران و افراد مافوق به طور ناگهانی شما را نسبت به قبل زیباتر و جذاب تر می بینند. شما مشتاق هستی که هر فرد دیگر را هم تشویق کنی و اکنون خوش بینی شما به سوی خودت برمی گردد. وقتت را تلف نکن عوامل تازه واردی که گروه های دیگر را درگیر می سازند، توسط مهارتهای افراد شما حمایت می شوند.

متولد اسفند : حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یكنواخت و ثابتی قرار گرفته اید، فراموش نكنید تا موقعی كه كار نكنید هیچ مزدی دریافت نخواهید كرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش كنید. انجام دادن وظایف كاری و افتخار كردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه