فال روز 13 آذر 94 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی دارد همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 13 آذر 94 را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

فال روز 13 آذر 94 را در گهر بخوانید

متولد فروردین : شما می‌توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می‌شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که امروز با دیدی خوش‌بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده‌های شما به طور طیبعی می‌تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه‌افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می‌گردند، بنابراین تصمیم‌گیری‌های بزرگ را به بعد موکول نکنید.

متولد اردیبهشت : شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید.

متولد خرداد : شما امروز خیلی راحت تر می‌توانید با دوستان و اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید، برای اینکه قادر هستید به مسائل و مشکلات حساس از تمام زوایا بنگرید. شما حتی بهترین نفر برای میانجی کردن در دعواهای خانوداگی هستید. اما وقتی برای انتخاب کردن بهترین عملکرد-خواه عملکرد خود و یا دیگران- تحت فشار قرار بگیرید اوضاع پیچیده می‌شود. وقتی تنها کسی هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید و آمادگی لازم را دارید بگذارید دیگران بفهمند و از گفتن این موضوع نترسید.

متولد تیر : شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی‌خواهید اما با یک دید کلی داشتن می‌توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می‌کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!

متولد مرداد : امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده است، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله ای بزرگ و قابل بحث می‌کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشت مسائل است. شما حتی می‌توانید راحت ترین شغل‌ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت‌های تخصصی کنید که یک تیم حرفه ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار وکارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه های روزانه تان در دست خودتان باشد.

متولد شهریور : امروز ماه در حال حركت كردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای كوتاه می‌باشد و ناآرامی‌و بی‌قراری‌تان امری كاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینكه از منزل خارج بشوید ممكن است كه به یك فروشگاه و یا مكانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

متولد مهر : امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی که چشم‌ها قادر به دیدن آن هستند، ‌نیز وجود دارد. شما امروز ممکن است در تفکر و تامل عمیقی غرق شوید، که به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه کنید که الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی که در ذهن دارید بازی می‌کنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی که در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واکنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید که راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را کشف کرده‌اید، برای اینکه یک مسیر مستقیم را انتخاب کنید زیرا که می‌دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود که به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب کنید.

متولد آبان : علاقه به سفر کردن امروز در شما بسیار قوی شده است و شما احساس می‌کنید که فقط باید بلند شده و از خانه خارج شوید. شاید شما واقعاً این کار را انجام دهید، اما از نظر جغرافیایی نباید زیاد از خانه‌تان دور شوید. شاید هنوز شما بخواهید که به جایی دور مسافرت کنید و از مسئولیتهایتان دور باشید. به یاد داشته باشید برای شما ماندن در محل کار و پرداختن به آنچه روی میزتان است بهتر از فرار کردن از آنهاست.

متولد آذر : امروز می تواند روز شگفت انگیزی باشد. به جای اینکه به تمام چیزهایی که شاید هم درست نباشند فکر کنی، از فرصتهای خوبی که اکنون وجود دارند بهره بگیر. نگران نباش، در حقیقت هیچ دلیل طالع بینانه‌ای وجود ندارد که بخواهی از آنچه که در آینده برایت اتفاق می‌افتد ترس داشته باشی. نیاتت را روی روشهای ساده متمرکز کن تا زندگی‌ات را زیباتر بسازی. شما حق داری که شاد باشی و هیچ دلیل قانع کننده‌ای وجود ندارد که خودت را از خوشبختی محروم کنی.

متولد دی : شدت یافتن احساسات‌تان می‌تواند امروز گیج‌کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله اجتناب کنید؛ به جای اینکه فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات‌تان را سرکوب کنید می‌توانید با کار کردن احساسات‌تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب‌تان گوش فرا دهید!

متولد بهمن : امروز ونوس زیبا برایتان مشكل ایجاد می‌كند، به خاطر اینكه این سیاره، سیاره بخت شما یعنی نپتون را كه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه سرنوشت و تقدیر قرار دارد، آشفته كرده است. امروز زندگی شما سرشار از عشق می‌شود و عنان اختیار را از شما می‌رباید. اما حتی اگر جذابیت‌های این فرد خیلی زیاد باشد، باز هم این رفتار شایسته شما نیست!! شما می‌توانید با تمركز كردن بر جنبه‌های معنوی و نه شخصی آرزوهای خود، توانایی‌های خود را یك پله بالاتر ببرید.

متولد اسفند : حواستان جمع باشد چون امروز یک نفر برای دوست شدن با شما پیشقدم می‌شود. ممکن است این شخص تمام حرفهای شما را باور کند و همین موضوع اوضاع را پیچیده می‌کند، برای اینکه شما نمی‌توانید بفهمید که چه چیزی نادرست است. اما اختلاف نظرها هم می‌تواند باعث بروز مشکل بشود. بنایراین قبل از اینکه با این فرد یک ارتباط طولانی مدت را شروع کنید حقایق را بررسی کرده و در مورد آنها اطمینان حاصل کنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه