فال روز 11 شهریور 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 11 شهریور

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۱ شهریور ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 11 شهریور 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین

شما نباید فکر کنید که برج قوچ فقط مخصوص خود شماست، این ماه متعلق به افراد خیلی زیادی است!! شما باید مدتی خودتان را فراموش کرده و برنامه‌های خود را برای روز دیگری بگذارید. درعوض توجه خود را روی کارهایی متمرکز کنید که می‌توانید برای خوشحال‌تر کردن دیگران برایشان انجام دهید. جالب اینجاست که این محبت و مهربانی شما به خودتان بازخواهد گشت!

اردیبهشت

امروز ارتباط ماه با سیاره بخت شما یعنی ونوس برایتان روز خوبی را به همراه می‌آاورد. اما اگر شما فقط به فکر نیازهای خودتان باشید شاید حس خوبی بهتان دست ندهد. هم اکنون کمک کردن به دیگران می‌تواند یکی از راه‌های رسیدن به خوشبختی باشد. فقط با رویاها و آرزوهای خودتان زندگی نکنید، بلکه هرجا بهتان نیاز داشتند از کمک کردن به دیگران غافل نشوید.

خرداد

امروز وقتی که همه چیز طبق میل شماست، روز خوب و جذابی برایتان پیش بینی می‌شود. دوستان و خانواده تان نیز با شما همراه و همدل هستند و این موضوع باعث خوشحالی شما می‌شود. حتی اگر در افق دید خود برنامه‌های جدی دارید، همه آنها را به روز دیگری موکول کنید. چونکه آنها فرار نمی‌کنند! فردا که وقت بیشتری دارید می‌توانید به مسئولیت‌های خود طبق برنامه رسیدگی کنید.

تیر

امروز ماه و چندین سیاره دیگر در چهارمین خانه‌تان یعنی خانه شرایط خانوادگی حضور دارند. بهتر است که در خانه بمانید و یا وقتتان را با افراد خانواده سپری کنید. شما اکنون قابلیت‌هایی دارید که شما را تبدیل به میزبانی مهربان کرده است، بنابراین می‌توانید تعداد کمی‌از دوستانتان را دعوت کرده و بساط کباب را راه بیندازید! شما باید برای کسانی که دوستشان دارید جوی صمیمی ‌درست کنید و در این کارچیزی را دریغ نکنید.

مرداد

اگر امروز کسی شما را به مهمانی دعوت کرد، حواستان باشد که دعوتش را قبول نکنید. برای اینکه سرتان حسابی شلوغ می‌شود. شما کارهای ناتمام زیادی دارید. در عین حال از نتایج کارتان هم راضی نبوده‌اید. به جای اینکه با این ور و آن ور رفتن و جان کندن وقتتان را تلف کنید، سعی کنید از دیگران هم برای انجام دادن وظایفتان کمک بگیرید. بیرون آمدن از زیر سلطه دیگران کار سختی است، اما درحال حاضر این کار عاقلانه‌ترین راه است.

شهریور

امروز در عین حال که نقش یک انسان اجتماعی را بازی می‌کنید، خیلی اهمیت دارد پاهایتان را روی زمین ثابت نگه دارید! شما امروز افسون زیبایی‌ها و جذابیت‌ها شده‌اید، اما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیت‌های واجب و ضروری که روی دوشتان سنگینی می‌کند فرار کنید. زمان کمی‌را به فعالیت‌های جدی‌تر اختصاص دادن کار خوبی است، اما نباید زیاد به خودتان سخت بگیرید. برای اینکه زندگی آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید سخت نیست.

مهر

امروز که ماه و سه سیاره دیگر در نشانه شما فعال هستند، بهتر است منصف و بی‌طرف باقی بمانید. حتی اگر شما فکر می‌کنید که احساسات خود را از دیگران مخفی کرده‌اید، ولی آنها بالاخره فاش می‌شوند. با احساست خود نجنگید؛ اگر برای پنهان کردن آنها بیهوده تلاش کنید، فقط انرژی‌تان را هدر داده‌اید. به جای تظاهر کردن سعی کنید که خودتان باشید.

آبان

شما امروز دغدغه زیدی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با اینحال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم ‌داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

آذر

امروز وقت گذرانی کردن با دوستانتان چیزی است که شما واقعاً بهش احتیاج دارید. خوشبختانه الان هم شرایط مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن فراهم است. باجود چهار سیاره در یازدهمین خانه شما که تشکیل یک گروه داده‌اند، اطراف شما از افراد هم فکر خودتان احاطه شده است. پس به افراد گروه ملحق شوید؛ راه حل‌هایی که آنها در ذهنشان دارند ممکن است از راه حل‌های شما بسیار بهتر باشند ولی ابتدا اینگونه به نظر نرسند.

دی

با وجود اینکه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی‌ که دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هرکاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت کنید. شما خیلی دوست دارید که از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه کنیدکه شما را به اهدافتان نزدیک‌تر کند.

بهمن

امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی‌های جدی دست و پنجه نرم کنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینکه می‌توانید خوشی‌های خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این کار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت‌های خود را نیز قبول کنید و این موضوع در حین تفریح کردن امنیت شما را تضمین می‌کند.

اسفند

شما امروز سعی می‌کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي