فال روز 11 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 11 اردیبهشت 95 را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 11 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید

فروردین:

باید بالاخره تغییر کنید و از جنگ های لفظی به سمت عمل کردن پیش بروید.این کار ممکن است تمام روزتان را پر کند و احتمالا تنها شب هنگام ایده های سازنده به سراغتان بیایند. هنگام معامله کردن و انتخاب نوع تجارت باید احتیاط را رعایت کنید.

اردیبهشت:

ساعات صبح و عصر برایتان بسیار مطلوب خواهند بود. در این دوره خلق و خویتان ثابت است و همه چیز بوی پیشرفت می دهد. هنگام عصر ممکن است از نظر هیجانی بیش از حد تحریک شوید یا اینکه فعالیت زیادی داشته باشید.

خرداد:

نمی توانید به سرعت تمام مسایل را حل کنید. اگر می خواهید موفق شوید، باید تاکتیک هایتان را عوض کنید و مصلحت گرا شوید. شاید وقت آن رسیده که بعضی از روابط قدیمی را رها کنید یا اینکه برای مدتی کم تحرک شوید.

تیر:

هنگام صبح می تواند پر از بی تابی باشد. آنهایی که در میانه ماه به دنیا آمده اند باید از مواجهه با کارکنان ارشد، رفتن به مسافرت و یا عذاب دادن خود با پشیمانی های بیهوده درباره ی اتفاقات اجتناب کنند.

مرداد:

مدرسه در حال تمام شدن است و وقت آن رسیده که دانشتان را بطور عملی به کار گیرید. هنگام عصر شدیدترین زمان روز برایتان خواهد بود. ممکن است تصمیم بگیرید که قدمی جدی بردارید یا اینکه مسیر جدیدی در زندگی انتخاب کنید. این امکان وجود دارد که با کسی رو به رو شوید که با برنامه ها و ارزش هایتان هیچ موافقتی ندارد.

شهریور:

ممکن است تاهنگام عصر همه چیز از کنترلتان خارج شود. ممکن است تفکر منطقی مشهورتان ناگهان از کار بیفتد. ممکن است بعضی از برنامه هایتان به تعویق بیفتند یا صرفا اشتیاقتان را از دست بدهید. امروز احتمالا درباره ی کامپیوتر، وسایل برقی، دوره درمان،کاغذهای اداری و غیره مشکلاتی پیش بیاید.

مهر:

نداشتن اطمینان درمورد خودتان و یا شریکتان ممکن است تا هنگام شب با شما بماند و شما را از هرگونه کاری بازدارد. در انتهای روز فعال تر و مبتکرتر می شوید. البته برای به تحرک واداشتن شما یک انگیزه ی قوی لازم است.

آبان:

ماموریت ها و مذاکراتتان اگر با شیوه ی قدیمی انجام شوند هیچ نتیجه ای به بار نخواهند آورد. نحوه تفکرتان را تغییر دهید، همیشه به نظر همسرتان گوش کنید و روی مهارت های گفتاریتان کار کنید. امروز برای تعهدات جدی اصلا وقت خوبی نیست.

آذر:

امروز علاقه تان برای تعامل با مشکلات غیرمنتظره ای روبه رو خواهد شد. امروز برای مسافرت ها و مکالمات مهم و همچنین سفارش دادن و سرویس دهید روز خوبی نیست. اخبار ناخوشایند یا سوءتفاهم های خیلی بد در کار، مکاتبات، ملاقات ها و غیره محتمل هستند.

دی:

امروز صبح باید تمام تلاشتان را بکنید تا دربرابر وسوسه ی آغاز دوباره ی مکالمه ی قدیمی با یک فرد عزیز مقاومت کنید. این مکالمه پر از هیچ چیز نیست جز یک دوره جدید از اتفاقات ناخوشایند. عصبانی شدن برای آنهایی که در میانه ی ماه بدنیا آمده اند بسیار خطرناک خواهد بود.

بهمن:

امروز تمام حرف هایتان نامربوط خواهند بود. ممکن است هنگام جست و جو برای اصلاعات، مطالعه یا ارتباط با کسی با مشکلاتی مواجه شوید. عصبی بودن، پرخاشگری و عقده ی حقارت ممکن است در برابر راهتان به سمت تعامل صحیح با جهان اطرافتان موانعی ایجاد کند.

اسفند:

امروز برای به حقیقت رساندن رویاهایتان روز مناسبی نیست. امروز هرگونه کاری یا خیلی کند خواهد بود یا اینکه خیلی با عجله و بدتوجیه شده می شوند. همه چیز هنگام عصر درست می شود؛ ایده های منحصر به فرد و معقولانه به ذهنتان هجوم می آورند. اما هنوز هم مراقب تغییرات غیرمنتظره ی اتفاقات باشید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه