فال روزانه،28 آذر 91

تاريخ : 28 آذر

فال روزانه متولدین فروردین

مطابق با برنامه های خود پیش بروید. امروز انرژی زیادی برای انجام کارها دارید. اکنون زمان آن فرا رسیده است که از اطلاعات خود به طور بهینه استفاده کنید. در این راستا می توانید از اعتماد به نفس و احساسات قوی خود نیز کمک بگیرید. روزی پربارتر از امروز نمی توانید داشته باشید!

پیش بینی روابط شما: اجازه ندهید که روزتان با داشتن احساس بد به فرد مورد علاقه تان به پایان برسد. امروز کمی کشمکش و تعارض دارید اما خیلی سخت نگیرید. عدم تفاهمی که امروز با نامزد خود دارید را اگر در مسیر درست هدایت کنید، ممکن است حتی باعث بهتر شدن رابطه شما نیز بشود. با هم مهربان باشید.

پیش بینی شغل شما: درگیر مساله جدیدی شده اید. امروز تشنه یادگیری چیزهای جدید هستید. امروز بهترین زمان برای تحقیق و مطالعه، حتی بیشتر از زمان تحصیل و کارآموزی است. اشتیاق به یادگیری همه وجودتان را فراگرفته است پس آن را هدر ندهید.

 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید امروز کمی سخت برایتان آغاز شود اما بهترین زمان برای برنامه ریزی است. در مورد کارهای خود واقع بین و باملاحظه باشید. به گام های خود برای رسیدن به اهدافتان توجه کنید. وقتی شک دارید بهتر است کمی محافظه کارانه قدم بردارید. به این ترتیب، در مسیر درست قرار می گیرید و بیشتر به هدف خود نزدیک می شوید. به اهداف خود فکر کنید.

پیش بینی روابط شما: ترکیب فعلی ستارگان نشان دهنده این است  که شمادرمورد خط مشی عشقی خود مطمئن نیستید. دو راه برای شما وجود دارد که هر دو مشابه یکدیگر به نظر می رسند. می توانید اینگونه تظاهر کنید که آنچنان علاقمند و مشتاق به این امر نیستید در حالی که مخفیانه آرزو می کنید این عشق شما را ویران کند و یا صادقانه کنار بایستید و ببینید که چه پیش می آید.

پیش بینی شغل شما: امروز اطرافیان بر علیه شما هستند. آنها تلاش می کنند تا نشان دهند که بهتر از شما هستند، بهتر از شما کار می کنند و بگویند که همه چیز دارند و شما هیچ ندارید. خود را طعمه این سخن های بیهوده نکنید. هیچ کدام از این حرف ها صحت ندارد.

 

 

فال روزانه متولدین خرداد

امروز حسابی خیالاتی هستید. سعی کنید به دنیای واقعی برگردید. اگر واقعی تر به اطراف خود نگاه نکنید، ممکن است بعدها با مشکل روبه رو شوید. هرچه بیشتر بلندپروازی کنید، احتمال زمین خوردن بیشتر است. بهتر است واقع بینانه به شرایط کنونی خود نگاه کنید. پیش از برنامه ریزی برای هر کاری، واقعیت های موجود را به خوبی بررسی کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز در ارتباط برقرار کردن با نامزد خود خیلی راحت نیستید. شاید افکاری همچون جدایی یا حتی شک و بدبینی ذهنتان را درگیر کند. مشکلی خاص باعث این نوع کشمکش درونی شما شده است. اگر می خواهید به رابطه خود با نامزدتان ادامه دهید باید سعی کنید با صحبت کردن، این نوع عدم اعتمادها را از بین ببرید. این روش ارزش امتحان کردن را دارد.

پیش بینی شغل شما:شما یک الگوی مهم برای دیگران هستید. موفقیت های خود را به دیگران نشان دهید. منشاء این قدرت شما، شخصیت خوب و روح والایتان است. روح بزرگتان را به دیگران نشان دهید و مطمئن باشید آنها از شما حمایت خواهند کرد.

 

فال روزانه متولدین تیر

خیلی گزافه گویی نکنید. بهتر است کمتر دروغ بگویید! روی خود و خواسته هایتان تمرکز کنید. وقتتان را برای جلب توجه دیگران تلف نکنید. اجازه دهید وقتی شما روی اهداف و کارهای خود تمرکز کرده اید، آنها نیز به کارهای خود برسند. با لذت تمام کارهای خود را انجام دهید. با خونسردی و تمرکز می توانید روز پرباری را برای خود رقم بزنید.

پیش بینی روابط شما: کائنات امروز مانع از یک مکالمه واقعی بین شما و نامزدتان می شود. شاید کمی گیج شوید. اگر می خواهید از این فرصت به خوبی استفاده کنید، سعی کنید احساسات خود را بیان کنید، حتی اگر نتوانید تناقض ها را از بین ببرید. هر چقدر در بیان احساسات خود قوی تر باشید و کمتر بترسید، بهتر است.

پیش بینی شغل شما: فردی سعی می کند تا مشکلی برای شما به وجود بیاورد. به او اجازه این کار را ندهید. بسیار قوی جلوی او ظاهر شوید و به دیگران نشان دهید که نمی توانند به راحتی شما را آزار دهند.

 

 

فال روزانه متولدین مرداد

 یک روز بسیار عالی در پیش دارید. امروز می توانید به خوبی از عهده انجام هر کاری بر بیایید. البته پیش از برداشتن قدم بعدی، مطمئن شوید که در مسیر درست قرار دارید.شما این توانایی را دارید که به قله همه کوه ها برسید، بنابراین وقت را هدر ندهید. کتانی های خود را بپوشید و راه بیفتید.!

پیش بینی روابط شما: خیلی برایتان آسان نیست که به نامزد خود نشان دهید چقدر برایتان ارزش دارد. امروز کمی دچار تضاد درونی هستید. به همین دلیل، ممکن است شما چیزی بگویید اما نامزدتان برداشت دیگری داشته باشد. بهترین کار این است پیش از هر سخنی، عشق و علاقه خود را به او نشان بدهید.

پیش بینی شغل شما: بهترین زمان برای حل کردن مشکلات کاری، امروز است. امروز به خوبی می دانید که چه می خواهید و چگونه باید آنها را به انجام برسانید.

 

 

فال روزانه متولدین شهریور

امروز یک روز جدی در پیش دارید. پس این را هنگامی که می خواهید با دوستان خود شوخی کنید در نظر داشته باشید! بهتر است در خانه بمانید و به کارهای خانه رسیدگی کنید. می توانید با باغبانی و گلکاری سر خود را گرم کنید. روحیه منظم تان شما را در انجام کارها یاری می رساند.

پیش بینی روابط شما: در رابطه خود دچار تناقض شده اید. شما و نامزدتان به دلایل مختلفی همدیگر را درک نمی کنید. البته کمی هم با هم لجبازی می کنید. هر دو شما می توانید روی دیدگاه های خودتان اصرار بورزید اما این به بهتر شدن رابطه شما کمکی نمی کند. فقط هنگامی که سعی کنید به حرف های یکدیگر بهتر گوش کنید، مشکلات حل می شوند.

پیش بینی شغل شما: امروز روزی است که باید روی خواسته ها و نیازهای خود تمرکز کنید. کمی خودخواه بودن هم بد نیست. این به شما کمک می کند تا روزهای آینده با اعتماد به نفس بیشتری کار  کنید.

 

 

فال روزانه متولدین مهر

به افکار و احساسات خود سرو سامان ببخشید. امروز تمایل دارید تا در همه چیز خیلی اغراق کنید. به سیستم عصبی خود استراحت دهید و کمی آرام باشید. سعی کنید کمی بیرون بروید و قدم بزنید. مطمئن شوید کارهایی که انجام می دهید عقلانی و بر اساس برنامه هستند. پیش از ارتباط برقرار کردن با دیگران، کنترل احساسات خود را به دست بگیرید.

پیش بینی روابط شما: شک دارید که آیا درست است در مورد رازهای پنهان خود با نامزدتان صحبت کنید! مطمئن نیستید که تا چه اندازه می توانید به او اعتماد کنید. بهترین کار این است که تا پیش از مطمئن شدن از صداقت طرف مقابل خود، در مورد رازهایتان با او صحبت نکنید.

پیش بینی شغل شما: همه مکالماتتان با لحن تند انجام می شوند. مراقب افرادی باشید که نسبت به شما و کارتان، رفتار پرخاشگر دارند. مستقیم و رک با این افراد برخورد کنید. اجازه ندهید چنین وضعیتی ادامه پیدا کند.

 

 

فال روزانه متولدین آبان

امروز مراقب خانه خود از لحاظ فیزیکی و احساسی باشید! مطمئن شوید که همه قبوض را پرداخت کرده اید و اتاق خواب ها مرتب هستند. فراموش نکنید تا گرد و غبار را از روی میزها و افکار منفی را از ذهن خود پاک کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز می خواهید در مورد رابطه خود با نامزدتان کمی ریسک کنید. البته برای انجام آن کمی بیمناک هستید و با یک سری کشمکش های درونی دست و پنجه نرم می کنید. در چنین شرایطی بهتر است بر ترس هایتان غلبه کنید و به مسیر خود ادامه دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز دیگران اداره امور را به دست گرفته اند و بهترین کار این است که به جای جنگیدن، با آنها همکاری کنید.  به دیگران نیز اجازه کار بدهید.

 

 

 فال روزانه متولدین آذر

بدون هیچ شک و شبهه ای به کارهایتان برسید. امروز ثابت قدم تر از همیشه هستید و می توانید کارهایتان را با قدرت ریسک پذیری بیشتری انجام دهید. بینش شما به حد اعلا رسیده است به آن شک نکنید. مطمئن شوید کارهایتان واضح و قاطع هستند. امروز قدرت بسیاری برای انجام فعالیت هایتان دارید پس قدر آن را بدانید.

پیش بینی روابط شما: امروز به راحتی می توانید نامزد خود را گول بزنید و با احساسات او بازی کنید. حتی برای این کارهای خود بهانه های خوبی نیز دارید. کمی رحم داشته باشید. اگر واقعا نگران نامزد خود هستید، باید در مورد اینکه چرا اینگونه رفتار می کنید، صادق باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز بسیار شجاع خواهید بود و می توانید قدم های بزرگی در راستای کار خود بردارید. شما قوی، خلاق و با شهامت هستید. همه ملزومات برنامه های خود را تهیه و کارتان را آغاز کنید.

 

 

فال روزانه متولدین دی

امروز نمی توانید به خوبی کاری را که در پیش دارید به انجام برسانید. بهتر است همین جا دست نگه دارید و دوباره آن را از اول مرور کنید. مطمئن شوید که برنامه ریزی درستی در مورد کارهایتان دارید. پیش از رانندگی در سرازیری مطمئن شوید که ترمزها به خوبی کار می کنند. مطمئن باشید می توانید کار های خود را به بهترین نحو به اتمام برسانید، اگر که روی آنها به خوبی تمرکز کنید و برنامه ریزی داشته باشید.

پیش بینی روابط شما:امروز این فرصت را دارید تا به روابط خود با نامزدتان خوب فکر کنید. امروز بهترین زمان برای صحبت کردن با او درباره این است که چرا اخیرا رابطه تان خوب پیش نمی رود. حتی می توانید با هم راهی برای بازگرداندن شرایط به قبل پیدا کنید. اگر هر دو از صمیم قلب و با خلوص نیت درباره مشکلاتتان صحبت کنید، مطمئن باشید به نتایج خوبی می رسید.

پیش بینی شغل شما: همه کارهایتان با اراده راسخ به خوبی انجام می شوند. امروز قدرت زیادی دارید پس فرصت را غنیمت بشمارید و از آن نهایت استفاده را ببرید. امروز می تواند بر دنیا غلبه کنید.

 

 

فال روزانه متولدین بهمنابتدا کارهای عقب مانده دیروز را تمام کنید. صبح برنامه ریزی، بعداز ظهر کار و شب استراحت کنید. حواستان به زمان و محدودیت های فیزیکی و فکری خود باشد. از خیلل پردازی و رویاهای خود کم کنید و سعی کنید به اهدافتان رنگ و بوی واقعی تری ببخشید.

پیش بینی روابط شما: خود را زیر انبوهی از کارها پنهان نکنید. این کار به شما کمکی نمی کند. بیرون بروید و با فردی که تا حدی به او مشکوک هستید مستقیما رو در رو شوید. این کار به بهبود رابطه شما کمک می کند و در نهایت باعث می شود رابطه عمیق تر و قوی تری بین شما به وجود آید.

پیش بینی شغل شما: اگر حتی امروز سرکار هم نباشید اما نگران کارهای خود خواهید بود. سعی کنید خیلی به آن فکر نکنید و بیشتر به خود استراحت بدهید.

 

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز را به خود استراحت دهید . سعی کنید در خانه بمانید و انرژی کسب کنید. بهترین چیز برای شما کمی زنگ تفریح است . برای فعالیت های آینده خود برنامه ریزی کنید. قوی و قاطع باشید و سعی کنید با احتیاط قدم بردارید و بی خود از کوره در نروید.

پیش بینی روابط شما: امروز آرزو می کنید که کاش چشمتان به یک فرد خاص نمی افتاد. احساس می کنید غیر ممکن است درک کنید او از کجا آمده است و چه می خواهد. اما اگر فقط کمی نگاه خود را تغییر دهید، می بینید که هیچ چیز به آن بدی که تصور می کنید نیست.

پیش بینی شغل شما: تصور خود از خوشحالی را دوباره تعریف کنید. شاید شما از کار خود چندان راضی نیستید. ببینید چه چیزی شما را در راستای رسیدن به اهدافتان خوشحال می کند. سعی کنید از انرژی های خود برای بهتر کردن امور استفاده کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي