فال روزانه،2 دی 91

فال روزانه متولدین فروردین

امروز به حمایت و توجه بیشتری نیاز دارید. نیرویی قدرتمند به سمت زندگی شما در حرکت است و سعی در برهم زدن همه چیز دارد. به بحث های بیهوده پایان ببخشید. هر چه بر مخالفت های خود بیشتر پافشاری کنید، شرایط برایتان دشوارتر خواهد شد. پبش از خارج شدن از خانه مطمئن شوید که روی احساسات خود کنترل کافی دارید.

پیش بینی روابط شما: انتظار نداشته باشید تا بتوانید از زیر بحثی که امروز قرار است پیش بیاید، فرار کنید. امروز باید هرچه نامزدتان پیشنهاد می دهد قبول کنید. این یک موقعیت عالی برای وارد شدن به مرحله جدیدی از رابطه است.

پیش بینی شغل شما: برنامه ریزی کنید. پیش از انجام هر کاری، به خوبی به نتیجه آن فکر کنید. از خودتان بپرسید امروز چگونه پیش خواهد رفت. در ذهن خود فیلم بازی کنید و صحنه ها را یکی یکی کنار هم بچینید و خطرات احتمالی را به صفر برسانید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

با شهامت کارهایتان را انجام دهید. طوری لباس بپوشید که گویا به دیدار یک فرد مهم می روید. خودتان را در آینه برانداز کنید و با افتخار بگویید که بسیار شیک شده اید! اعتماد به نفس داشته باشید. قدر داشته ها و معلومات خود را بدانید و به دیگران نشان دهید تا چه اندازه قوی و قابل اعتماد هستید. از اطرافیان خود تعریف و از آنها تشکر کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز موقعیت های رمانتیک خوبی پیش روی شما قرار دارد. برای یافتن فرد مورد علاقه خود می توانید به مکان های جدیدی بروید. افق دید خود را گسترش دهید.

پیش بینی شغل شما: شما یک قدم جلوتر از اطرافیان خود قرار دارید. بنابراین، به جای اینکه در ردیف آنها قرار بگیرید، از فرصت استفاده کنید و آنها را با خود همگام کنید. صبور باشید و آنها را حمایت و درک کنید. این نوع رفتار باعث بهتر پیش رفتن کارها و خوشحال بودن همه می شود.

فال روزانه متولدین خرداد

به نیازهای خود توجه کنید. حتی می توانید کمی خودخواه باشید. برای خودتان ارزشی که شایسته آن هستید را قائل شوید. به دیگران اجازه ندهید به شما القا کنند ارزش توجهی که به شما می شود را ندارید هدایای بسیاری دارید که به دنیا تقدیم کنید، پس از نشان دادن آنها نهراسید. کمی غرور داشته باشید. دیگران بسیار خوش شانس هستند که شما را می شناسند!

پیش بینی روابط شما: روش های مکالمه ای خود را کمی تغییر دهید و تکنیک های جدیدی به آن اضافه کنید. حتی می توانید سوال های فلسفی برای بحث کردن مطرح کنید. امروز با داشتن هر نوع مکالمه ای می توانید ارتباط عمیق تری با دیگران و به خصوص با نامزد خود داشته باشید. اگر بتوانید امروز سخنور خوبی باشید، می توانید رابطه خود را به خوبی حفظ کنید.

پیش بینی شغل شما: همه آدم ها، قدر کارهایی که انجام می دهید را نمی دانند. به نظر شما آنها در قرون وسطی گیر کرده اند! اما به آنها فرصت بدهید و خیلی آنها را علیه خود تحریک نکنید. هر چه بیشتر تلاش کنید، آنها بیشتر در مقابل شما مقاومت خواهند کرد. کمی روشن فکر باشید.

فال روزانه متولدین تیر

بعد از چند روز بی حوصله گی، انرژی دوباره پیدا خواهید کرد. سرتاسر امروز احساس خیلی خوبی خواهید داشت. انرژی های مثبت و احساسات عمیقی دارید. به این ترتیب می توانید تغییرات اساسی در خود ایجاد کنید. هر کاری انجام می دهید، با شور و اشتیاق انجام دهید.

پیش بینی روابط شما: امروز می توانید نامزد خود را از خیلی جهات بهتر بشناسید. این فرصت را دارید تا در مورد عقاید، نگرش ها و رفتارهای خود در زندگی بیشتر با هم صحبت کنید. متوجه می شوید تا چه اندازه با هم تفاهم دارید و این شما را ترغیب می کند تا بهترین کارها را برای هم انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: احساساتتان تحت کنترل شما هستند بنابراین راحت تر می توانید روی کارهای خود تمرکز کنید. اعتماد به نفس خوبی دارید بنابراین می توانید به راحتی به رویاهای خود شکل واقعیت ببخشید. امروز زمان خوبی برای بیان افکار و آرزوهای کاریتان است.

فال روزانه متولدین مرداد

  از این شرایط سخت که برای خود به وجود آورده اید، دور شوید. کمی تفریح کنید، لازم نیست به عواقب آن برای کارهای دیگرتان بیاندیشید. چند ساعتی لیست کارهای خود را کنار بگذارید و به لذت های زندگی خود فکر کنید. اطرافیانتان به توجه شما نیاز دارند پس آنها را نادیده نگیرید. امروز قدرت احساسی زیادی دارید پس آن را از دیگران دریغ نکنید.

پیش بینی روابط شما: شاید امروز به خود و نامزدتان کمی شک داشته باشید. اما این شانس را دارید تا نامزد خود را بهتر بشناسید. شما با صحبت کردن با یکدیگر می توانید درک عمیق تری از هم داشته باشید. با گوش کردن به پاسخ های او می توانید جواب شک های خود را بگیرید.

پیش بینی شغل شما: دوست داشتید که امروز هم اعتماد به نفس دیروز را داشتید. متاسفانه، این ممکن نیست. یک نوع بی حالی و رخوت مانع از آن می شود که همچون دیروز کارهای خود را به خوبی انجام دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

احساسات لطیفی خواهید داشت. همه جملات شما با احساس کامل بیان می شوند. امروز این قدرت را دارید تا تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کنید. اگر عاقل باشید، راه های مختلفی برای این منظور پیدا خواهید کرد. به آن بخشی که به تقویت نیاز دارد بیشتر توجه کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز بیش از هر زمان دیگری می درخشید. می توانید باتوجه کردن به دیگران، گوش کردن به صحبت های آنها و دادن احساس خوب به آنها، بیش از هر زمان دیگری بدرخشید. این نه تنها در روابط عادی شما تاثیر خوبی دارد بلکه منجر به یک قرار ملاقات بسیار عالی هم می شود.

پیش بینی شغل شما: شما مثل یک پادشاه یا ملکه در صندلی قدرت خود نشسته اید! آرزوهای شما برآورده خواهند شد پس دستورات خود را جاری کنید. امروز قدرت دست شماست پس از آن لذت ببرید.

 

فال روزانه متولدین مهر

دیگران هم دوست دارند به اندازه شما سرسخت و لجوج باشند ، پس با احتیاط پیش بروید. هر چه بیشتر سعی در کنترل دیگران داشته باشید، حساسیت های بیشتری ایجاد می شود. همه چیز انگار می خواهد منفجر شود. روش های دوستانه در پیش بگیرید و همه چیز را خیلی جدی نگیرید!

پیش بینی روابط شما: امروز مغزتان زیاد کار می کند. مشکل اینجاست که چیزی که شما می خواهید با چیزی که فکر می کنید می خواهید، دو مقوله جدا از هم هستند. شاید خودتان را گول بزنید که می دانید رابطه تان را به کجا پیش می برید. اما در حقیقت اگر آن را رها کنید می بینید که نتیجه بهتری خواهد داشت.

پیش بینی شغل شما: کمی محافظه کار باشید. گاهی کارهای مهمی را بدون فکر انجام می دهید. درست است که بیشتر اوقات این رفتارها شما را در مسیری قرار می دهند که می خواهید بروید اما امروز، این نوع رفتار باعث به وجود آمدن مشکل می شود. آرام و خونسرد کارهای خود را انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین آبان

روز بسیار خوبی را پیش رو دارید. احساسات خوبی خواهید داشت و از ارتباط برقرار کردن با دیگران لذت خواهید برد. امروز قلبتان پر از احساس و هیجان است بنابراین بهترین فرصت است تا به قول های خود عمل کنید.

پیش بینی روابط شما: به نظر می رسد امروز نامزدتان بیش از هر زمان دیگری دوست دارد بحث کند. اما این باعث نمی شود او شما را مجبور به انجام کاری کند که چندان تمایلی به آن ندارید.

پیش بینی شغل شما: دیگران روی شما حساب می کنند. به همین دلیل، با آنها همراه شوید و نظرات خود را با آنها به اشتراک بگذارید. با همکاری کردن در محیط کاری می توان به نتایج خوبی رسید. شما و اطرافیان، هر دو از این موقعیت سود خواهید برد.

فال روزانه متولدین آذر

اطرافیان از شما درخواست هایی خواهند داشت، بنابراین سعی کنید موجب خرسندی آنها شوید. لازم نیست کسی باشید که نیستید و خودتان را خیلی در شرایط سخت قرار ندهید. تا می توانید مهربان باشید اما ببینید مردم نیز جواب این مهربانی را می دهند؟! به نظر می رسد که باید کمی شرایط را متعادل کنید.

پیش بینی روابط شما: سعی نکنید با یک بحث خاص کار خود را پیش ببرید .حتی اگر حق با شما باشد و بدانید که می تواند همه مشکلات فعلی شما را برطرف کند. از چیزی که فکر می کنید درست است حمایت کنید اما در مورد رابطه عشقی خود باید سعی کنید از روشی متفاوت استفاده کنید تا به نتیجه برسید.

پیش بینی شغل شما: ایده های شما بسیار عالی هستند اما روش انجام آنها چندان کاربردی نیست. از روش های عملی تر استفاده کنید. پیش از کاشتن یک دانه در خاک باید درک درستی از جنس خاک داشته باشید!

 

فال روزانه متولدین دی

شاید مردم امروز تاحدی خودخواه و خودبین باشند. اما این به این معنی نیست که شما هم همین طور رفتار کنید. به دیگران اهمیت کار گروهی را یادآوری کنید. همه ما باید تک تک وظایف خود را در اجتماع به خوبی انجام دهیم. شما این توانایی را دارید تا این تعادل را به وجود بیاورید. هر کاری می توانید انجام دهید تا همه چیز سر جای خودش باشد.

پیش بینی روابط شما: امروز متوجه خواهید شد که صحبت کردن می تواند در به وجود آمدن تعهد عمیق تر با نامزدتان به شما کمک شایانی بکند. صحبت کردن با هم این فرصت را به شما می دهد تا بهتر در مورد آینده و برنامه هایتان فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: شرایط امروز برای شما و کارتان بسیار مناسب است. دیگران از شما حمایت خواهند کرد. در مواقعی که در مشکلی گرفتار می شوید می توانید روی آنها حساب کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز نمی توانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. اما اگر مثل همیشه در مسیر اتفاقات پیش بروید، شاید برایتان کمی سرگرم کننده باشد. سعی نکنید تا در بازی دیگران گرفتار شوید. ممکن است اتفاق های مختلفی در اطراف شما رخ دهد اما چندان به آنها اهمیت ندهید و به سلامت از آنها عبور کنید. شاد و بانشاط باشید و زیاد به عمق قضایا فکر نکنید.

پیش بینی روابط شما: اگر می خواهید به عمق مشکل خود و نامزدتان پی ببرید، بهتر است چهارچوب داوری خود را کمی گسترش دهید. امروز این فرصت را دارید تا در مورد محدودیت های رابطه خود با یکدیگر صحبت کنید و با عبور از جزئیات بی ارزش به واقعیت های ارزشمند برسید.

پیش بینی شغل شما: کارفرمایتان امروز حسابی حواسش به شماست و کارتان را زیر ذره بین برده است. بسیار مهم است که امروز بهترین قدم های خود را بردارید و خودی نشان بدهید.

 فال روزانه متولدین اسفند

همه چیز برای شما خوب پیش می رود. با انرژی زیاد حرکت کنید و اجازه ندهید چیزی سر راهتان قرار بگیرد. منظور این است که برای آن چیزی که می خواهید، بجنگید. امروز احساساتتان بسیار قوی است.

پیش بینی روابط شما: امروز این شانس را دارید تا با دوستان جدیدی آشنا شوید. اگر به دنبال یک قرار ملاقات رمانتیک هستید، می توانید آن را در مکان های ورزشی یا جاهایی که افراد به طور گروهی با هم کار می کنند، پیدا کنید. شما باید با دیگران سر صحبت را باز و با آنها معاشرت کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

پیش بینی شغل شما: مشکلی که یکی دو هفته پیش از عهده آن برنیامدید، باز امروز به سراغ شما خواهد آمد. ناگهان با شرایط سخت و چالش بزرگی روبه رو خواهید شد. اشتباه خود را قبول کنید و به دنبال راه چاره باشید. به هیچ عنوان سهم خود در به وجود آمدن این مشکل را انکار نکنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه