فال امروز یکشنبه 19 شهریور1391

فال روزانه متولدین فروردین

امروز نگرانی هایی در مورد مسائل مالی خواهید داشت چون به نظر می رسد که در حال حاضر با مشکلات مالی روبرو باشید. به جای نگرانی صرفه جویی و پس انداز کردن را تمرین کنید.

پیش بینی روابط شما: اتفاقی که مدتی پیش افتاد رابطه شما را با یکی از نزدیکان یا اعضای خانواده تقویت کرد، حتی شاید بتوان گفت آن را نجات داد. سعی کنید این رابطه را همچنان حفظ کنید.

پیش بینی شغل شما: در مورد هیچ چیزی بیش از اندازه وسواس به خرج ندهید. کار شما خوب است و دیگران نیز این می دانند. پس با حساسیت بیهوده خود را آزار ندهید.

فال روزانه متولدین اردبیهشت

همه چیز را به گردن شرایط نیندازید. گاهی خود ما در بروز بعضی موانع نقش داریم.

پیش بینی روابط شما: به شما توصیه می کنیم که در روابط خود با اطرفیان تجدیدنظر کنید. گاهی برخوردهای تند یا سرد شما، اگرچه غیرعمدی باشند، دیگران را دچار برداشت اشتباه می کنند. برای حفظ دوستی های خود لازم است طرز برخوردتان را در بعضی موقعیت ها عوض کنید.

پیش بینی شغل شما: به نظر می رسد که کار و مشغله زیاد شما را از بودن با کسانی که شما را دوست دارند غافل کرده است. لازم است در رویه خود تغییراتی به وجود آورید و تعادلی بین روابط شخصی و کار ایجاد نمایید.

فال روزانه متولدین خرداد

به نظر می رسد که امروز همه چیز با هم هماهنگ است و کارها به خوبی پیش می رود. خداراشکر. از این موقعیت بیشتر استفاده کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز دیگران انرژی مثبت خود را به شما منتقل می کنند. به نظر می رسد که بخت با کسانی که در اطرافتان هستند یار بوده و به آنچه می خواهند رسیده اند. از این محیط شاد و پرانرژی نهایت لذت را ببرید.

پش ینی شغل شما: قصد داشتید کار خود را به زودی آغاز کنید ولی بنا به دلایلی آن را عقب انداخته اید. با این حال این کار هم به خوبی شروع می شود و هم به خوبی پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین تیر

گاهی بعضی درها بسته می شوند تا درهای دیگری باز شوند. هدفی که برای آینده در سر دارید بزرگ و باشکوه هستند ولی رسیدن به آنها آسان نیست. پس تلاش خود را بیشتر کنید.

پیش بینی روابط شما: درست موقعی که توقعش را ندارید عشق به سراغتان می آید. شاید در یک مکان معمولی یا در غیرقابل تصورترین زمان. اما وقتی عشق سر راهتان قرار گرفت آن را با آغوش باز بپذیرید.

پیش بینی شغل شما: اجازه بدهید تغییرات اتفاق بیفتند. نترسید چون زندگی بر اساس تغییر بنا شده است. کار شما مستعد پیشرفت است ولی به زمان نیاز دارد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز به نظر می رسد که زندگی با شما سر سازگاری ندارد. در کاری تاخیر پیش می آید و بعضی کارها در هم گره می خورند .اما به زودی خواهید فهمید که اینها در واقع به سود شما بوده است.

پیش بینی روابط شما: یکی از دوستان برنامه تفریحی یا مسافرتی را ترتیب می دهد و لحظات خوشی را برای شما رقم می زند. یادتان نرود از او تشکر کنید!

پیش بینی شغل شما: اگر انسان می توانست هرچه را که می خواهد به آسانی به دست آورد، زندگی از انگیزه و تلاش خالی می شد. بلندپروازی های خود را به واقعیت نزدیک کنید و از شکست های کوچک نا امید نشوید

 

فال روزانه متولدین شهریور

امروز قاطع و قدرتمند هستید و می خواهید به آنچه که در سر دارید برسید. برنامه ها و فکرهای مختلفی به ذهنتان خطور می کند و آنها را در ابتدای لیست اولویت های خود می گذارید.

پیش بینی روابط شما: دیگران خیلی زود تغییرات رفتار شما را تشخیص می دهند. به همین دلیل امروز وقتی تصمیم می گیرید کار جدیدی را دنبال کنید دیگران متعجب می شوند و از شما علت آن را می پرسند.

پیش بینی شغل شما: تنه شروع یک کار مهم نیست بلکه ادامه دادن و ناامید نشدن از اهمیت بیشتری برخوردار است. اینکه تا چه حد بر تصمیم خود پابرجا می مانید و کاری را که شروع کرده اید تا کجا به جلو می برید سوالی است که باید از خودتان بپرسید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز یکی از آن روزهایی که است که احساس بی قراری می کنید و از روزمرگی زندگی خسته شده اید. یک فعالیت جدید را امتحان کنید، کاری که تا به حال انجامش نداده اید.

پیش بینی روابط شما: ممکن است از بعضی کارهای خسته کننده که باید انجام دهید سر باز بزنید و دیگران را از این بابت ناراحت کنید. بعضی حرف ها یا برخوردهای شما از نظر دیگران غیرمنطقی خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: اگر خواهان ایجاد تغییرات عمده هستید، به دنبال کاری جدید بگردید. ایجاد تغییر و تنوع احساس بی قراری و آشفتگی شما را کاهش خواهد داد

 

فال روزانه متولدین آبان

در موقعیتی بسیار مهم قرار دارید که به تقویت و قدرت بیشتر شخصیت شما می انجامد. اگر بتوانید بر مانعی که در حال حاضر بر سر راهتان قرار دارد غلبه کنید، به تجارب جدید و البته اعتبار بیشتر دست خواهید یافت.

پیش بینی روابط شما: مجبور خواهید بود به بعضی چیزها تظاهر کنید شاید چون نمی خواهید دیگران به برخی مسائل پی ببرند. لبخند تصنعی و تظاهر کردن به شادی آسان نیست، ولی امروز شما آن را به خوبی انجام می دهید.

پیش بینی شغل شما: نفوذ شما بر دیگران از آنچه که فکر می کنید قوی تر است اما اکثر اوقات این قدرت بی استفاده می ماند چون ترجیح می دهید همراه با جریان آب حرکت کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر

 در موقعیتی قرار دارید که می توانید یکی از عادات بد خود را کنار بگذارید. ما از نظر ذهنی و احساسی قدرتمند هستید و اراده ای قابل ستایش دارید. برای اینکه در ترک این عادت موفق باشید، مرتبا به خود یادآوری کنید که چرا لازم است آن را کنار بگذارید.

پیش بینی روابط شما: دوست دارید در زندگی عاطفی خود تغییراتی اساسی به وجود آورید. موقعیتی که منتظرش بوده اید فرا رسیده است پس هوشیار باشید و نهایت استفاده را از آن ببرید.

پیش بینی شغل شما: اینکه حوصله کار کردن را ندارید دلیل خوبی برای تنبلی کردن و سپردن مسئولیت به شخصی دیگر نیست. به نقش مدیریتی خود ادامه بدهید و مطمئن باشید که موفق خواهید بود.

 

فال روزانه متولدین دی

به زودی چند روزی را به استراحت اختصاص خواهید داد. یک سفر در پیش دارید و با بعضی افراد نه چندان نزدیک ملاقات خواهید کرد.

پیش بینی روابط شما: یک دوست به منزلتان می آید و در مورد مسئله مهمی با شما صحبت می کند. این موضوع به هردوی شما مربوط است و بنابراین یک تصمیم مشترک خواهید گرفت.

پیش بینی شغل شما: در زمینه ای خاص سرمایه گذاری می کنید. نگران آینده این اقدام نباشید چون مطمئنا متضرر نخواهید شد.

 

فال روزانه متولدین بهمن

امروز فکرتان مشغول خواهد بود و چیزی را در ذهن خود کنکاش و بررسی می کنید. می توانید از تجارب گذشته استفاده کنید و توانایی تفکر انتقادی خود را افزایش بدهید.

پیش بینی روابط شما: شخصی به شما غبطه می خورد و دوست دارد موقعیت شما را داشته باشد اما به اندازه شما تلاش نکرده است. نگران نباشید چون این حسادت بی ضرر است.

پیش بینی شغل شما: شما تلاش خودتان را کرده اید. از این جا به بعد دیگر تحت کنترل شما نیست و تنها کاری که می توانید بکنید این است که منتظر نتیجه بمانید. توکل به خدا را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

لازم است در مورد مسئله ای تصمیم بگیرید و بر سر دو راهی هستید. این تصمیم زندگی شما را تا چند سال پیاپی تحت تاثیر قرار می دهد. شاید بهتر باشد فعلا هیچ تصمیمی نگیرید و خود را به دست جریان زندگی بسپارید.

پیش بینی روابط شما: امروز احتمالا یک مهمان خواهید داشت که احتمالا نه با شما بلکه با یکی از اعضای خانواده تان در ارتباط است. کسی که دوستش دارید از چیزی گله مند است بد نیست اگر پای حرف هایش بنشینید.

پیش بینی شغل شما: اشکالی ندارد اگر گاهی اجازه دهید دیگران در انجام کارها به شما کمک کنند. در موقعیتی قرار می گیرید که بیشتر از قبل به کمک دیگران نیاز خواهید داشت. البته آنها از کمک کردن به شما خشنود خواهند شد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه