فال امروز یکشنبه 12 شهریور 91

تاريخ : 12 شهریور

فال امروز یکشنبه 12 شهریور 91, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین

امروز احساس می کنید که قدرت انجام کارهایی که می خواهید را دارید. به خصوص در روابط انسانی خود موفق خواهید بود.

پیش بینی روابط شما: کسی را خوشحال خواهید کرد. اگر قصد برگزاری یک مهمانی یا جشن را دارید، آن را با موفقیت به انجام خواهید رساند.

پیش بینی شغل شما: مشکلی که تصور می کردید رفع شده است دوباره بر سرراهتان قرار گرفته و حتی شاید بدتر شده باشد. یک بار برای همیشه با این مشکل روبرو شوید و آن را حل کنید.

اردیبهشت

امروز یک تماس تلفنی مهم (که ممکن است با خارج از کشور باشد) برقرار می کنید. موضوعات مهم زندگیتان بار دیگر در ذهن شما مرور می شوند و زمانی را به بررسی آنها اختصاص خواهید داد.

پیش بینی روابط شما: با یک دوست یا شاید شخصی که از نظر تحصیلات و موقعیت اجتماعی از شما بالاتر است ارتباط برقرار خواهید کرد. این رابطه تا مدت ها ادامه خواهد داشت.

پیش بینی شغل شما: اگر با اندازه کافی دقت نکنید ممکن است بعضی جزئیات مهم را نادیده بگیرید. با حوصله کار کنید، عجله می تواند برنامه ها را به هم بریزد.

خرداد

امروز ممکن است تصمیم بگیرید که چیزی را برای خانه خود خریداری کنید. شاید یک وسیله آشپزخانه یا لوازم تزئینی بخرید. به هر حال در پایان روز از خرید خود راضی خواهید بود.

پیش بینی روابط شما: کسی که دوستش دارید شما را در انجام کاری همراهی خواهد کرد. این همراهی و همکاری روزی خوب و شیرین را رقم می زند.

پیش بینی شغل شما: امروز ناچارید کاری را از سر بگیرید. این شروع دوباره برای شما آسان نیست، ولی کم کم با سپری شدن چند ساعت به آن عادت خواهید کرد.

تیر

امروز ممکن است با کمبود اعتماد به نفس روبرو باشید و در مورد توانایی های خود دچار تردید شوید. دلسرد یا افسرده نشوید. توانایی های شما فوق العاده هستند .

پیش بینی روابط شما: امروز روابط عاطفی، اجتماعی و کاری شما در سطحی بالا قرار خواهد داشت. موقعیت های زیادی برای برقراری ارتباط با دیگران پیش خواهد آمد و ایده هایی بین شما و آنها ردوبدل خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: به نظر می رسد که شخصی ازهمکاران شما چیزی را به رختان می کشد و یا شما را بابت چیزی که ندارید یا انجام نداده اید سرزنش می کند. سعی کنید رفتار کودکانه این شخص را نادیده بگیرید و در عوض از دانسته های او بهره ببرید.

مرداد

امروز ممکن است احساس خستگی، بی حوصلگی و آشفتگی کنید چون احساس می کنید که هنوز مسیر زندگی خود را به خوبی نمی شناسید. عجله نکنید، هنوز برای رسیدن به جایگاه موردنظرتان وقت دارید.

پیش بینی روابط شما: امروز به دیدن کسی می روید. شاید از بیماری عیادت کنید یا یک دوست قدیمی را ملاقات کنید.

پیش بینی شغل شما: از افرادی که در کار و حرفه خود موفق هستند درس بگیرید. امروز روز خوبی برای رفتن به یک کتابخانه یا کتابفروشی است. کتابی بردارید و زندگینامه افراد موفق را مطالعه کنید. خواهید دید که شرایط موفقیت را دارید، کافی است تلاش خود را بیشتر کنید.

شهریور

امروز اگرچه سرشار از شوق و انرژی هستید، ولی ممکن است در بعضی زمینه ها دچار افراط شوید. مراقب باشید دیگران از غفلت شما به نفع خود استفاده نکنند.

پیش بینی روابط شما: امروز شما و کسی که دوستش دارید به گردش یا سینما خواهید رفت ولی امکان درگیری لفظی هم وجود دارد. مراقب باشید همه انرژی خود راصرف نکنید و کمی انرژی برای فردا نگه دارید.

پیش بینی شغل شما: به چند ماه پیش فکر کنید و روند کاری خود را در آن زمان به یاد آورید. شاید بهتر باشد دوباره همان روند را از سر بگیرید ولی اشتباهات گذشته را هرگز تکرار نکنید.

مهر

امروز ممکن است در زمینه های مالی دچار حس ناامیدی شوید. شاید تغییری که انتظارش را می کشیده اید اتفاق نیفتاده باشد، شاید پروژه یا برنامه ای که در ذهن داشته اید به خوبی اجرا نشده باشد. الان زمان آن رسیده که از خلاقیت خود بهره ببرید و راهی برای کسب درآمدی که می خواهید پیدا کنید.

پیش بینی رووابط شما: شاید بهتر باشد تمامی نگرانی ها و استرس ها را دور بریزید و امروز را به شادی و تفریح با کسانی که دوستشان دارید اختصاص دهید چون آنها هم به شما نیاز دارند.

پیش بینی شغل شما: مشکلی که ماه ها بر سر راهتان قرار داشت کم کم روشن می شود. شاید بتوانید ریشه های آن را پیدا کنید یا راهی جدید برای رویارویی با آن پیدا کنید.

آبان

امروز به اندازه روزهای قبل خوش بین و پرانرژی نیستید. ممکن است احساس کنید که ذهنتان به خوبی کار نمی کند، و حتی بدنتان هم دچار رخوت و سستی شده است. موضوعی که ذهنتان را درگیر کرده است آنقدرها بزرگ نیست و شاید امروز نقطه شروعی باشد برای آنکه جدی تر به آن فکر کنید.

پیش بینی روابط شما: ممکن است چیزی شما را گیج کند یا کسی به شما دروغی بگوید. بنابراین در داوری خود عجله نکنید و قبل از هر تصمیم در مورد همه جوانب کار اطمینان حاصل کنید.

پیش بینی شغل شما: بخت و اقبال مالی شما رو به فزونی است. موفقیت هایی در زمینه های مادی نصیب شما خواهد شد. همه چیز به اراده و تلاش خود شما بستگی دارد.

آذر

مطمئن باشید فقط شما نیستید که دوست دارید زندگیتان تغییر کند ولی چه می شود کرد که بعضی چیزها از کنترل ما خارج هستند. پس ناچار باید برخی چیزها را پذیرفت و با آنها کنار آمد.

پیش بینی روابط شما: اگرچه در خارج از محیط خانه فردی اجتماعی هستید و روابط موفقی دارید، متاسفانه گاهی در روابط خانوادگی خود دچار چالش می شوید. اولین گام این است که بپذیرید مشکلی وجود دارد، و این مشکل تنها از دیگران نیست بلکه خود شما هم در آن دخیل هستید.

پیش بینی شغل شما: در محل کار با بعضی اقدامات یا سخنان خود موجب رضایت و خوشحالی همکاران شده اید. این روند را ادامه بدهید تا همچنان در مرکز توجه و علاقه آنها قرار داشته باشید.

دی

به هم ریختگی خانه و اتاق روی اعصابتان تاثیر می گذارد پس قبل از هر چیز آنها را مرتب و تمیز کنید. جشن یا مهمانی خوبی در پیش دارید.

پیش بینی روابط شما: تا آن جا که می توانید ملاحظه همسرتان را بکنید و نقطه ضعف ها و حساسیت های او را درک کنید. اگر چیزی او را ناراحت می کند از اشاره به آن حتی به طور غیرمستقیم دوری کنید.

پیش بینی شغل شما: اگر بتوانید علاوه بر حرفه اصلی خود به کارهای جانبی نیز بپردازید درآمدتان بیشتر خواهد شد. هوشیار باشید تا موقعیت های کاری را از دست ندهید.

بهمن

در بعضی زمینه ها بی سیاست عمل کرده اید و حالا تاوان آن اشتباه را پس می دهید. اتفاقی که هرگز تصور نمی کرده اید رخ داده و شما را دچار شوک کرده است.

پیش بینی روابط شما: شاید دوست داشته باشید چیزی را از کسی که دوستش دارید پنهان کنید. اما مطمئن باشید دیر یا زود ناچار به اعتراف خواهید شد. پس تا دیر نشده او را در جریان بگذارید.

پیش بینی شغل شما: تغییرات بزرگی در محل کارتان رخ داده است. هنوز نمی دانید که باید خوشحال باشید یا ناراحت. این تغییرات مقدمه کارهایی بزرگ و موفقیت آمیز خواهد بود.

اسفند

به فکر انجام کاری هستید اما در مورد درست بودن یا نبودن آن مطمئن نیستید. هنوز برای تصمیم گیری زود است. تصمیم عجولانه باعث پشیمانی شما خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: قولی به همسر یا نامزدتان داده بودید ولی دوباره آن را زیر پا گذاشته اید. مراقب باشید اعتماد او را از خود سلب نکنید چراکه رابطه شما بر پایه اعتماد دوطرف استوار است.

پیش بینی شغل شما: هنوز تجربه کاری شما آنقدر زیاد نشده و به زمان بیشتری نیازمند هستید. مراقب باشید کاری نکنید یا حرفی نزنید که بعدها خود را از بابت آن سرزنش کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي