فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391

تاريخ : 20 تیر

فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391, پورتال خبری فرهنگی گهرفرودینامروز بدون فکر خرج می کنید. شاید به این موضوع بی توجهی کنید که البته تماماً به خودتان بستگی دارد.
فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391, پورتال خبری فرهنگی گهراردیبهشتیکی از مشکلات باعث می شود که از یک رابطه صمیمی لذت نبرید . متوجه می شوید که اگر سعی کنید شرایطی را کنترل کنید هیچ فایده ای ندارد و موفق نمی شوید اکنون وقت آن است که آنها را رها کنید.
فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391, پورتال خبری فرهنگی گهرخردادامروز عقل و احساس با هم کار می کنند. شاید شخص ایده ال خود را پیدا کنید. بنابراین خوب نیست امروز خودتان را در خانه حبس کنید بلکه باید در وسط صحنه باشید
فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391, پورتال خبری فرهنگی گهرتیراگر تعطیلات آخر هفته سرگرم کننده ای می خواهید کارتان را با خود به خانه نیاورید.دیگران هم مشکلات خودشان را دارند و اگر هم به بدخلقی های تان هم ادامه دهید اوضاع را خراب می کنید.بهترین کار این است که استراحت کنید و به خودتان برسید.
فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391, پورتال خبری فرهنگی گهرمردادامروز حالتی متغیر به شما دست می دهد که شما را پر از انرژی و مشغول می سازد حتی افراد دیگر، از تماشای شما احساس خستگی می کنند! هم چنین امروز بسیار پرحرف شده و متاسفانه کاری در این باره از دستتان بر نمی آید. اول بسیار ساده، حرف می زنید و سپس راجع به آن فکر می کنیدو حتی ممکن است پیشنهاداتی فی البداهه را عنوان کنید که دیگران را تحریک کنید.
فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391, پورتال خبری فرهنگی گهرشهریورحرف های زیادی برای گفتن دارید اما به دلایلی فرصتی برای صحبت کردن نمی یابید.شاید به خاطر این باشد که اعتماد به نفس لازم را ندارید.البته شاید نخواهید این موضوع را به خود بقبولانید.سعی کنید فعال باشید در غیر این صورت خسته و کسل می شوید.
فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391, پورتال خبری فرهنگی گهرمهرامروز بسیار رک شده اید که اصلاً شبیه به شخصیت اصلی شما نیست چرا که بطور معمول شما ترجیح می دهید که از روش هایی سیاستمدارانه استفاده کنید.هنوز نمی دانید که دقیقاً راجع به چه چیزی فکر می کنید حتی اگر با احتیاط رفتار کنید،خوشبختانه مردم به این حالت شما نخواهند خندید.در غیر این صورت باید بعداً به این مساله به آنها توضیح دهید پس بهتر است شروع به فکر کردن کنید و دلیل موجه برای این مساله پیدا کنید.
فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391, پورتال خبری فرهنگی گهرآبانامروز نگرشی عمیق به محیط اطراف دارید.اما حرف های ناراحت کننده ای می زنید که موجب رنجش دیگران می شود.اگر می خواهید افکارتان را بیان کنید،سعی کنید با زیرکی بیشتری آن را بیان کنید که دیگران ناراحت نشوند.می توانید با این روش موفق تر شوید.
فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391, پورتال خبری فرهنگی گهرآذرامروز زندگی عشقی شما مدنظر می آید و شما خیلی احساس عاشقانه ای خواهید داشت. واقعیت این است که این احساسات، شما را کنترل می کنند و اگر شما شدیداً در تعقیب شخصی که خیلی جذب او شده اید هستید احتمال این که از دستتان فرار کند کم است. در واقع شاید حتی برای شما این کار را آسان تر کنند.
فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391, پورتال خبری فرهنگی گهردیامروز تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید وسیله ای را خریداری کنید اما اگر تنها با نظر خودتان این کار را می کنید بنابراین انتظار مخالفت دیگران را بعد از خرید داشته باشید. البته، اگر کسی در خانه نباشد شما هم از فرصت استفاده می کنیدو کاری را که دوست دارید انجام می دهید.
فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391, پورتال خبری فرهنگی گهربهمنامروز هم صحبت شما خسته کننده و کسالت آور است دوست دارید فریادی از عجز و ناتوانی بزنید . مشکلی در رابطه با پول ندارید به خصوص اگر چیزی بخرید که باعث شود احساس مهم بودن کنید . اگر با دوستان تان دور هم جمع شوید دوست دارید که جای به خصوصی بروید و پولتان را آزادانه خرج کنید .
فال امروز سه شنبه 20 تیر 1391, پورتال خبری فرهنگی گهراسفندانعطاف کلید عاقبت به خبری در کارهاست. برنامه ها در آخرین دقایق می تواند تغییر کند. اگر کسی سر قرار دیر آمد جنجال راه نیندازید هنوز تا غروب که بخواهید لذت ببرید خیلی مانده است و کارهای عقب مانده زیادی دارید.

 

 

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي