عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV

تاريخ : 6 آبان

مراسم بزرگ MTV و اهدای جوایز آن در شهر میلان برگزار . در ادامه حواشی و تصاویر جالب این مراسم را خواهید دید

موسیقی ما: مراسم ام تی وی اروپا امسال در میلان برگزار شد و اتفاقات جالب زیادی در آن روی داد. اد شیران و روبی رز (Ruby Rose) مجریان آن بودند، شاهد اجراهای بی نظیری بود و البته مثل همیشه اتفاقات عجیبی هم رخ داد.

مکلمور (Macklemore) و رایان لوئیس (Ryan Lewis) در حالیکه صحنه را همچون یک تلویزیون سه بعدی بزرگ طراحی کرده بودند با قطعه «پایین شهر» مراسم را آغاز کردند و اجرای آنها مثل این بود که یکی از اجراهای برونو مارس را تماشا میکنید.

روبی رز، بازیگر استرالیایی که مجری بود،  مراسم را با یک اسلحه مخصوص شعله ی بزرگی از آتش شلیک کرد.

جیسون درولو و گروهش روی تخته هایی چرخ دار وارد شدند و برنامه شان را اجرا کردند.

روبی رز در بخشی از مراسم با لباسی که از ماکارونی درست شده بود روی صحنه آمد و اجرا کرد.

الی گولدینگ (Ellie Goulding) با موهای زرد روی صحنه حاضر شد و ترانه «دوستم داشته باش همانطور که داری» را اجرا کرد.

نواک جاکویچ (Novak Djokovic) روی صحنه به زبان ایتالیایی صحبت کرد و هیچکس جز ایتالیایی ها نفهمیدند چه گفت.

تاین تمپا (Tine Tempah) رپر انگلیسی با دو مدل روی صحنه آمد و با آن ها سلفی گرفت.

یکی از مدل هایی که همراه تمپا بود و باید کاندیداهای بهترین ویدئو را اعلام می کرد، کلمه «نامینیشن» را به اشتباه «نامیشنیشن» تلفظ کرد و حسابی خجالت زده شد.

اد شیران در حالی همراه گروه «رودیمنتال» اجرا کرد که اسپیکرهای بسیار بزرگی اطراف او را گرفته بودند.

جاستین بیبر و رودی رز در بخشی از برنامه که هر دو با لباس قرمز روی صحنه رفتند درست شبیه به دوقلوها شده بودند.

اندره بوچلی (Andrea Bocelli) همراه با توری (Tori) خواند و اجرایی فوق العاده رقم زد.

جاستین بیبر به خاطر برنده شدن جایزه خوش ظاهرترین خواننده از مادرش تشکر کرد و نشان داد زیادی معنای لغوی این جایزه را جدی گرفته است.

اد شیران گفت که فارل ویلیامز (Pharrell Williams) در واقع شانزده ساله است و این خواننده هم با ظاهری روی صحنه حاضر شد که بیشتر شبیه شانزده ساله ها بود و اجرایی هم که همراه با گروهش داشت شبیه نمایشی از والت دیسنی بود. (ویلیامز در حال حاظر ۴۲ سال دارد).

شیران و رُز مراسم را با خوردن پاستا خاتمه دادند.

عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و حواشی مراسم اهدای جوایز MTV, پورتال خبری فرهنگی گهر
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي