عکس های دیدنی از گریم های جالب بازیگران ایرانی

تاريخ : 13 آبان

سینمای ایران در مواردی مانند گریم رتبه خیلی خوبی در جهان دارد که در بعضی فیلم ها گریم های جالبی از بازیگران می بینیم. در این مطلب عکس های دیدنی از گریم های جالب بازیگران ایرانی را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

چهره‌پردازی، حرفه‌ای است هنری در سینما، تئاتر، سینما، تلویزیون و عکاسی که به منظور تغییر چهره انجام می‌پذیرد.

ریشه و اصل پیدایش گریم را در دوران ابتدایی، در مراسم آئینی می‌توان یافت. در این مراسم، از گریم به شکل ابتدایی استفاده شده است. چهره‌ها را با رسوب مختلف، رنگ‌های معدنی یا عصاره گیاهان رنگ‌آمیزی می‌کردند و گاه صورتک‌هایی که از پوست درختان تراشیده شده بود، بر چهره می‌نهادند.

از آغاز پیدایش نمایش در مصر، یونان، هند، چین و ژاپن هنر گریم همواره در کنار بازیگر بوده است. گریم گاه با رنگ‌آمیزی مو، زمانی با نقاشی بر چهره و گاه بصورت صورتک‌های کامل و نیمه، بازیگر را به ارائه شخصیت‌های موردنظر قادر ساخته و تماشاگر را به خصوصیات شخصیت نمایش واقف کرده است.

گریم، بازیگر را قادر به ایفای نقش‌هایی کرده است که بدون استفاده از آن خصوصیات جسمانی، چهره بازیگر می‌توانسته مانعی جدی برای ارائه نقش بصورت کامل باشد.

گریمور با شخصیت بخشیدن به چهره بازیگر، او را در اجرای نقش یاری می‌دهد. بدین ترتیب گریم، مکمل کار بازیگر و یاری‌کننده او در بازی است.

در ادامه، تصاویری از برخی گریم‌های متفاوت در ایران را می‌بینید:

عکس های دیدنی از گریم های جالب بازیگران ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از گریم های جالب بازیگران ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از گریم های جالب بازیگران ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از گریم های جالب بازیگران ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از گریم های جالب بازیگران ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از گریم های جالب بازیگران ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از گریم های جالب بازیگران ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از گریم های جالب بازیگران ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از گریم های جالب بازیگران ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از گریم های جالب بازیگران ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از گریم های جالب بازیگران ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي