عکس های جدید محمدرضا گلزار در فیلم خشکسالی و دروغ

قرار است محمدرضا گلزار با حضور در فیلم خشکسالی و دروغ به جشنواره فجر بیاید. در این مطلب عکس های جدید محمدرضا گلزار در این فیلم را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس ایرانی با درام اقتباسی “خشکسالی و دروغ” به جشنواره فجر می آید.این فیلم این روزها در مرحله صداگذاری توسط فرامرز ابوالصدق قرار دارد و بعد از صداگذاری وارد پروسه ضبط موسیقی میشود.

در تازه ترین تصویر منتشره از فیلم گلزار در کنار دیگر بازیگران اصلی این فیلم در یک جشن تولد دیده میشود.

“خشکسالی و دروغ” توسط پدرام علیزاده ساخته میشود و ماجراهای دروغه ای پیاپی ای را بیان می کند که توسط چهار شخصیت اصلی گفته می شود.

عکس های جدید محمدرضا گلزار در فیلم خشکسالی و دروغ, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های جدید محمدرضا گلزار در فیلم خشکسالی و دروغ, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های جدید محمدرضا گلزار در فیلم خشکسالی و دروغ, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های جدید محمدرضا گلزار در فیلم خشکسالی و دروغ, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های جدید محمدرضا گلزار در فیلم خشکسالی و دروغ, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های جدید محمدرضا گلزار در فیلم خشکسالی و دروغ, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های جدید محمدرضا گلزار در فیلم خشکسالی و دروغ, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي