عکس های بازیگران در مراسم تشییع پیکر یدالله نجفی

تاريخ : 5 بهمن

اخبار و عکس های بازیگران همیشه موضوع موردبحث و موردعلاقه بسیاری از مردم و به ویژه علاقمندان به دنیای هنر می باشد. به همین بهانه در این مطلب عکس های بازیگران در مراسم تشییع پیکر یدالله نجفی را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

یدالله نجفی از صدابرداران سینمای ایران عصر شنبه سوم بهمن ماه به دلیل سکته قلبی در گذشت.
وی در حال همکاری با اصغر فرهادی در پروژه سینمایی «فروشنده» بود.
یدالله نجفی در سال ۱۳۳۴ در شهر بابلسر به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته صدابرداری از مدرسه عالی تلویزیون و سینما سال ۱۳۵۵ بوده است. فعالیت در تلویزیون را به عنوان صدابردار از سال ۱۳۵۵ و کار سینما را از سال ۱۳۶۹ با صدابرداری «به خاطر همه چیز»، همکاری «رجب محمدین» آغاز کرد.

این صدابردار در آثاری چون «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «جامه‌دران» و «شیفت شب» حضور داشته است و امسال نیز با فیلم «به دنیا‌آمدن» در جشنواره سی و چهارم فجر حضور دارد.

عکس های بازیگران در مراسم تشییع پیکر یدالله نجفی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های بازیگران در مراسم تشییع پیکر یدالله نجفی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های بازیگران در مراسم تشییع پیکر یدالله نجفی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های بازیگران در مراسم تشییع پیکر یدالله نجفی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های بازیگران در مراسم تشییع پیکر یدالله نجفی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های بازیگران در مراسم تشییع پیکر یدالله نجفی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های بازیگران در مراسم تشییع پیکر یدالله نجفی, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های بازیگران در مراسم تشییع پیکر یدالله نجفی, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي