عنوان بهترین خواننده زن به لیدی گاگا رسید

لیدی گاگا یکی از خوانندگان پرطرفدار جهان است که به تازگی از سوی مجله تخصصی بیلبورد عنوان بهترین خواننده زن را به خود اختصاص داده است.

عنوان بهترین خواننده زن به لیدی گاگا رسید

«لیدی گاگا»، این هنرمند جنجالی سال های اخیر، توانسته است بیش از 28 میلیون آلبوم بفروشد و شش جایزه گرمی را به دست بیاورد. اکنون او از طرف مجله تخصصی موسیقی «بیلبورد» به عنوان  بهترین خواننده زن سال شناخته شده است.
بیلبورد تمامی وجوه تجارت موسیقی از داد و ستدهای رادیو و تلویزیون گرفته تا سی‌دی، دی‌وی‌دی و نوارهای ویدیویی و دانلودهای اینترنتی را زیر پوشش دارد. مطالب، اخبار، نقدها و مقاله‌های تحلیلی گوناگونی در رابطه با موسیقی در بیلبورد ارائه می‌شوند، اما این مجله بیشتر به خاطر جدول‌های معروف موسیقی‌اش مشهور است. بیلبورد همچنین به طور سالیانه موفق ترین چهره های صنعت موسیقی را در مراسمی در ماه دسامبر مورد تقدیر قرار می دهد.
این مجله موسیقی قصد دارد در جشن مراسم سالیانه خود که امسال در روز 11 ماه دسامبر در نیویورک برگزار می شود، جایزه بهترین خواننده زن را به لیدی گاگا اهدا کند.
لیدی گاگا از شنیدن این خبر بسیار هیجان زده شده و در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرده است: «باور نمی کنم بیلبورد من را به عنوان زن سال انتخاب کرده است، خیلی متشکرم، خیلی خیلی خیلی سپاسگزارم، خدای من!»
شبکه تلویزیونی «لایف تایم» قرار است این مراسم را برای اولین بار برای بینندگان تلویزیونی به نمایش در بیاورد. رئیس این شبکه از این که افتخار نمایش این برنامه را دارند ابراز خوشحالی کرده و گفته است: «لیدی گاگا یک هنرمند فوق العاده است. او نماد قدرت، جسارت و شهامت است و این ها صفاتی هستند که ما مورد ستایش قرار می دهیم و از این که صحنه را در اختیار او قرار دهیم تا از هر جهت به نحوی که شایسته اوست ظاهر شود بسیار هیجان زده هستیم».
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه