عمل جراحی قلب شهرام شکوهی و بستری شدنش در بیمارستان

تاريخ : 14 دی

در این مطلب به جزییات خبر عمل جراحی قلب شهرام شکوهی و بستری شدنش در بیمارستان می پردازیم. با ما همراه شوید

عمل جراحی قلب شهرام شکوهی و بستری شدنش در بیمارستان, پورتال خبری فرهنگی گهر

این پست با نوشته زیر در صفحه شخصی شهرام شکوهی منتشر شد.

«سلام

خوشبختانه عمل جراحی امروز با موفقیت انجام شد و شهرام شكوهی با دعای خیر شما عزیزان به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده است .

به امید خدا ایشان فردا از بیمارستان مرخص خواهند شد .

ممنون از تمام عزیزانی كه امروز با حضور و تماسهاشون باعث دلگرمی و قوت قلب ما بودند.»

عمل جراحی قلب شهرام شکوهی و بستری شدنش در بیمارستان, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

شهرام عزیز در ابتدای هفته گذشته بدلیل درد از ناحیه قلب به بیمارستان منتقل و در کمال تعجب پزشکان پس از آزمایشها و سی تی آنژیو متوجه چندین گرفتگی در یکی از رگهای اصلی قلب ایشان شدند که متخصصان قلب بیمارستان پارس مخصوصا جراح بنام کشورمان جناب دکتر عباسلو و همینطور دکتر موید اخلاقی یکی از بهترین متخصصان آنژیو پلاستی در ایران ،پس از مشورت با توجه به نوع گرفتگی و ریسک بالای آنژیو پلاستی، جراحی قلب باز را به ایشان توصیه نمودند.

عمل جراحی قلب شهرام شکوهی و بستری شدنش در بیمارستان, پورتال خبری فرهنگی گهر

ولی در نهایت با قبول ریسک بالای این عمل و برای پرهیز از عمل قلب باز از طرف شهرام عزیز و با درایت و مهارت فوق العاده دکتر موید اخلاقی و نظارت تیم جراحی دکتر عباسلو عمل آنژیو پلاستی برروی قلب شهرام عزیز انجام و خطر تا حدود بسیاری رفع گردید.

ضمن تشکر از همسر آقای شکوهی و مهندس مرتضی دلیری که با دلسوزی و تلاش بسیار نقش به سزائی در حسن انجام این عمل داشتند و تشکر و قدردانی از پرسنل زحمتکش بیمارستان پارس و علی الخصوص کادر بسیار مجرب پزشکی و پرستاری این بیمارستان از همه شما دوستان و دوستداران شهرام عزیز خواهش میکنم که برای سلامتی و بهبودی این هنرمند محجوب دعا بفرمایید .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي