عملکرد مربيان ليگ برتر فوتبال – گل محمدي

تاريخ : 3 آبان

گل محمدی فوتبال را از سال ۱۳۶۸ با تیم تراکتور سازی آغاز کرد و هم اکنون به عنوان سرمربي با تيم نفت تهران همکاري مي کند.

عملکرد مربيان ليگ برتر فوتبال – گل محمدي, پورتال خبری فرهنگی گهر
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران یحیی گل محمدی در ۲۸ اسفند ۱۳۴۹ در شهر اردبیل به دنیا آمد. گل محمدی فوتبال را از سال ۱۳۶۸ با تیم تراکتور سازی آغاز کرد او که در پست مدافع بازی می کرد در سال ۱۳۷۰از تیم تراکتور سازی جدا شد و به تیم پورا رفت و بعد از آن در سال ۱۳۷۴ به تیم پرسپولیس وارد شد. 

گل زنی گل محمدی از سال ۱۳۷۸ که او وارد تیم فولاد خوزستان شد همراه بود. وي تا سال ۱۳۸۱ با اين تيم بود و در ۴۱ بازی رسمی این تیم شرکت داشت و موفق به زدن ۶ گل شد.

 بعد از فولاد خوزستان او دوباره در سال ۱۳۸۱ به تیم پرسپولیس پیوست ولی این بار در ۶۳ بازی این تیم را همراهی کرد و ۲ گل نیز به ثمر رساند، بعد از اتمام قرار دادش با این باشگاه او در سال ۱۳۸۴ به باشگاه صبا پیوست و مدت ۲ سال هم در آنجا به توپ زنی پرداخت و در ۶۳ بازی این تیم شرکت کرد و موفق به زدن ۷گل شد.

یحیی گل محمدی در خلال سالهای ۱۳۷۲ در تیم ملی ایران هم به توپ زنی پرداخت و در ۶۳ بازی این تیم شرکت داشت و ۵ گل هم برای تیم ملی ایران به ارمغان آورد گل محمدی در همان سال ۱۳۸۷ از بازی کلی فوتبال کناره گیری کرد و به مربیگری پرداخت.

گل محمدی مربیگری را در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و تربیت شاگردانش  در تیم تربیت یزد پرداخت. وی در سال ۱۳۸۹ به عنوان سر مربی تیم نساجی مازندران انتخاب شد او در سال ۱۳۹۰ به عنوان دستیار علی دایی در تیم راه آهن به فعالیت پرداخت و در خرداد سال ۱۳۹۱ به عنوان سر مربی تیم صبای قم انتخاب شد اما در مهر ماه سال ۱۳۹۱ از این تیم جدا شد و به عنوان دستیار به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

پس از پایان نیم فصل ۱۳۹۱ با برکناري مانوئل ژوزه گل محمدی به عنوان سر مربی پرسپولیس انتخاب شد اما او در ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۱ در برنامه ی ۹۰ از سر مربی گری پرسپولیس کناره گیری کرد اما این استعفا مورد پذیرش مدیر عامل این تیم قرار نگرفت و پس از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی و باخت تیم گل محمدی وی مورد انتقاد شدید هواداران و پیشکسوتان باشگاه قرار گرفت و با وجود این که در مدت مربی گریش فقط ۲ باخت را در کارنامه ی خود یدک می کشید در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۹۲ بار دیگر استعفای خود را تسلیم محمد رویانیان کرد.

 با آغاز فصل سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس یحیی گل محمدی سرمربی گری فوتبال نفت تهران را پذیرفت.

پايان متن/آق

عملکرد مربيان ليگ برتر فوتبال – گل محمدي, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي