علی پهلوان از ایران رفت/ آخرین آلبوم “آریان” مجوز نگرفت

زندگی، زمانی که گروه آریان آغاز به کار کرد هنوز گروه های موسیقی به شکلی که امروز رایج شده، در ایران وجود نداشت. آریان آمد و با نوآوری هایی که داشت ماندگار شد و هر روز گام بلندی در عرصه موسیقی برداشت و توانست  کمک قابل توجهی به هنر موسیقی ایران بکند. اما حدود یکسال است که دیگر شاهد فعالیت این گروه مانند سال های گذشته نیستیم؛ نه کنسرتی توسط بچه های آریان برپا می شود، نه آلبوم جدیدی به بازار می دهند.

علی پهلوان از ایران رفت/ آخرین آلبوم “آریان” مجوز نگرفت

 

کم کاری گروه “آریان” اما باعث ایجاد حاشیه هایی حول این گروه موسیقی شده است. یکی از مسائلی که مطرح می شود این است که علی پهلوان و پیام صالحی با هم درگیر شده اند و به همین دلیل صاحلی دیگر با آریان همکاری نمی کند. آنچه به این موضوع قوت بخشید کار کردن پیام صالحی روی آلبوم جدید موسیقی اش است. برای روشن شدن این مطلب سراغ صالحی رفتیم و دلیل جدا شدنش از گروه را پرسیدیم. وی در پاسخ به خبرنگار زندگی گفت: من و علی پهلوان هیچ مشکلی با هم نداریم اما به دلیل اینکه گروه فعلا مجوزی برای کنسرت ندارد و آلبوم مان هم هنوز منتشر نشده، علی برای ادامه تحصیل اش به استرالیا رفته و هر زمان مجوز کنسرت صادر شود، به ایران بر می گردد.
صالحی همچنین در خصوص تنها کار کردنش می گوید: ما 10 ماه پیش آخرین آلبوم مان را برای پخش آماده کردیم اما متاسفانه شرکت ترانه شرقی می گوید تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری نمی توان مجوز انتشار آلبوم را دریافت کرد. از سوی دیگر طرفداران گروه آریان من را متهم کردند کم کاری می کنم و با ارائه کار مستقل باعث ایجاد شکاف در گروه آریان شده ام. اما واقعا این طور نیست من همه تلاش خودم را کردم تا گروه با انسجام فعالیتش را ادامه دهد.
وی ادامه داد: لطفا توجه داشته باشید که وقتی آلبوم منتشر نمی شود و کنسرتی هم نداریم، ما هم باید برای گذران زندگی فعالیت های دیگری انجام دهیم. من هم دارم از این فرصت استفاده می کنم و روی آلبوم ام کار می کنم تا شاید بتوانم تا حدی علاقه مندان به کارهای “آریان” را راضی نگه دارم.
صالحی در پایان به زمان انتشار آلبوم جدیدش اشاره کرد و گفت: در نظر دارم این کار را در پاییز امسال روانه بازار کنم.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه