علی سنتوری واقعی، فیلم شد / عکس

تاريخ : 9 مرداد

فیلم داستانی «علی»، با ساختار مستند، زندگی علی میرعلی نقی، نوازنده‌ سنتور است که از سال ۱۳۶۷ به این نام علی سنتوری شهرت دارد.

علی سنتوری واقعی، فیلم شد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

فیلم داستانی «علی» به کارگردانی علیرضا اجلی و مهدی عوض محمدی تولید شد. به گزارش کافه سینما به نقل از سوره سینما فیلم داستانی «علی»، با ساختار مستند، زندگی علی میرعلی نقی، نوازنده‌ سنتور است که از سال ۱۳۶۷ به این نام علی سنتوری شهرت دارد.

علی بین عشق و خیال، بودن در لابه لای شلوغی مردم و تاکسی‌ها را انتخاب می‌کند و با این بودن در زندگی، به عشق و خیال پشت می‌کند. علی در جشن تولد ۴۰ سالگی‌اش از ریتم کند زندگی و واقعیت نمی‌هراسد و همچنان به مسیر پست و بلند زندگی روی خوش نشان می‌دهد.

عوامل تولید این فیلم بلند داستانی عبارتند از مدیر تصویر: فــرزین طاهــری، تصویربردار: روح الله یعقوبی، تدوین: محسن خدابخشی، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: امیدرضا رستمیان، عکاس: فاطمه رمضانی، دستیار دوم کارگردان: شهاب محب، مدیر تولید: هومن جواهرکار، دستیاران تولید: سجاد یوسفی و میلاد نصیری، مدیر تدارکات: حمیدرضا خلوجینی و بازیــگران: علی میرعلی نقی، نیـــما یوسفی و فرزانه قاسمی. فیلم بلند داستانی«علی» در مرحله تدوین و صداگذاری است و با به پایان رسیدن تدوین از این فیلم رونمایی خواهد شد. پیش از این داریوش مهرجویی فیلم سینمایی «سنتوری» را با بازی بهرام رادان کارگردانی کرده بود.

 

 منبع: کافه سینما

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي