علی دایی با یک پرونده جنجالی به مجلس رفت

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 27 اردیبهشت

علی دایی با یک پرونده جنجالی به مجلس رفت

آنهایی که روز چهارشنبه حوالی بهارستان بودند دو چهره مطرح ورزشی را دیدند که وارد مجلس شدند. علی دایی و پنجعلی با پرونده ای زیر بغل به دفتر اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی رفتند تا یک بحث مهم را پیگیری کنند.

 علی دایی با یک پرونده جنجالی به مجلس رفت, پورتال خبری فرهنگی گهر

اگر چه بحث معافیت های جعلی مانند یک جرقه مطرح و بعد مانند هر خبری از این دست به بایگانی یادها سپرده شد اما گویا دایی به مستندات قابل قبولی رسیده و مدارک مستندی در این باره دارد که آنها را نزد سردار کوثری برده است.

گفته می شود بر خلاف ادعاهایی که تعدادی از متهمین این پرونده داشته اند و گفته اند معافیت های آنها هیچ ایرادی ندارد، پرونده متشکله در شعبه ۱۲ بازپرسی دادسرای نظامی خوزستان مسائلی غیر از این را نشان می دهد.

تعداد قابل توجهی از فوتبالیست ها نامشان در میان اعترافات افراد دستگیر شده وجود دارد. اعترافات سه فوتبالیست هم اخذ شده که یکی از آنها گفته است مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری او را به فردی در تیم دوم آن باشگاه معرفی کرده و آن فرد هم زمینه معافیت وی را فراهم آورده است.

در این پرونده یک نام ویژه هم وجود دارد. «ح» بازیکنی که در یکی از تیم های مطرح و پرطرفدار پایتخت هم توپ زده والان عضو یک تیم شهرستانی است معافیت جالب توجهی را توسط همین گروه اخذ کرده است.

او معافیت پزشکی دارد و علت آن قطع نخاع است! تعجب نکنید! فوتبالیستی که سابقه بازی در تیم ملی را هم دارد قطع نخاعی است و لابد روی ویلچر طول و عرض زمین را می پیماید!

به نظر می رسد دایی بر خلاف مدیران باشگاهش که سعی کرده اند وارد این ماجرا نشوند از طریق دوستانی که دارد توانسته به مدارک قابل توجهی دست یابد. باید منتظر ماند و دید تکلیف این پرونده که حالا ابعادی فرا ورزشی پیدا کرده به کجا ختم می شود.
منبع:آی اسپورت

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي