علت مرگ ستار بهشتی اعلام شد

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 24 آبان

اول نيوز،محمدحسن آصفری درباره جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد پیگیری مرگ «ستار بهشتی» وبلاگ نویس افزود: این جلسه با حضور دادستان تهران، رییس پلیس فتا و جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلایل مرگ این وبلاگ‌نویس در کمیسیون بررسی شد، اضافه کرد: با وجود آنکه دلیل مرگ از سوی پزشک قانونی، ایست قلبی اعلام شده است اما با توجه به شکایتی که از این پرونده صورت گرفته، علت مرگ ستار بهشتی بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

 

.

آصفری گفت: دادستان تهران در این جلسه اظهار داشت که تعدادی از قضات را مسئول رسیدگی به این پرونده کرده است؛ ضمن آنکه تیمی متشکل از نماینده خود را برای اطلاع از شرایط ماجرا به محل زندان ستار بهشتی فرستاده و این تیم از هم‌بندی‌های این وبلاگ‌نویس گزارشی‌ را تهیه کرده است.

 

.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بازجویان ستاربهشتی نیز مورد بازخواست قرار گرفته اند و برخی از آنان با قید وثیقه آزاد هستند.

 

.

وی ادامه داد: براساس کالبد شکافی صورت گرفته، هیچ علائمی مبنی بر اینکه چیزی به او خورانده شده یا ضربه‌ای به او وارد شده باشد، وجود ندارد.

این نماینده مجلس در عین حال افزود: فقط اثراتی از کبودی بر روی بدن و پای ستار بهشتی دیده شده که هم اکنون پزشکی قانونی در حال بررسی آن است.
آصفری تصریح کرد که پیگیری‌های مسولان قضایی در این راستا ادامه خواهد یافت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي