علت اشتباه در اعلام نام بهترین فیلم اسکار 2017

تاريخ : 15 اسفند

جزییات خبر علت اشتباه در اعلام نام بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۷ را در این بخش از سایت گهر برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

علت اشتباه در اعلام نام بهترین فیلم اسکار 2017, پورتال خبری فرهنگی گهر

در پایان اسکار ۲۰۱۷، نام بهترین فیلم به اشتباه لا لا لند خوانده شد درحالی که فیلم مهتاب برنده ی جایزه شده بود.وارن بیتی و فی داناوی، بازیگران فیلم کلاسیک «بانی و کلاید» روی صحنه آمدند تا نام بهترین فیلم را اعلام کنند. بیتی پس از باز کردن پاکت، چند ثانیه ای به آن خیره ماند و بعد از کمی تاخیر نام فیلم La La Land را به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۶ اعلام کرد.

برای دو کارمند شرکت پرایس هاوس کوپرز که مسبب اشتباه بی سابقه در اعلام برنده بهترین فیلم اسکار امسال شناخته شده اند، تدابیر امنیتی در نظر گرفته شده است. شرکت پرایس هاوس کوپرز می گوید برای این دو کارمند خود محافظ تعیین کرده است تا از خانه های آنان حفاظت کنند.

بنابر گزارش بی بی سی، در حالی که اکنون تاکید شده این دو اخراج نشده اند ولی در برگزاری مراسم آتی اسکار نقشی نخواهند داشت، گفته شده باید برای حفظ جان آنها محافظ استخدام شود.

گزارش ها حکایت از آن دارد که برایان کولینان و مارتا رویز در رسانه های اجتماعی با موجی از تهدید به مرگ مواجه شده اند. گفته می شود که آدرس منازل و عکس اعضای خانواده آنان در اینترنت منتشر شده است.

شرکت پرایس هاوس کوپرز می گوید برای این دو کارمند خود محافظ تعیین کرده است تا از خانه های آنان حفاظت کنند.

دیروز اعلام شد این دو در برگزاری مراسم آتی اسکار نقشی نخواهند داشت و اکنون تاکید شده که این امر به معنی اخراج آنها نخواهد بود.

به هنگام اعلام برنده بهترین فیلم اسکار امسال، پاکت اشتباهی به اعلام کنندگان برنده بهترین فیلم داده شده بود، در نتیجه نام فیلم لالالند به عنوان بهترین فیلم خوانده شد در حالی که لحظاتی بعد اعلام شد برنده اصلی فیلم مهتاب است.

در اتفاقی بی سابقه، وارن بیتی که همراه فی داناوی برای معرفی بهترین فیلم روی صحنه رفته بود، هنگامی که پاکت برنده بهترین فیلم را باز کرد، نام برنده را نخواند.

او کمی مکث کرد و کاغذ داخل پاکت را به فی داناوی نشان داد؛ فی داناوی پاکت را نگاه کرد و در حالیکه هردو لحظاتی پاکت را در دست داشتند، فی داناوی نام فیلم «لالا لند» را به عنوان برنده اعلام کرد.

به طور معمول تهیه کنندگان و اعضای این فیلم روی صحنه رفتند و حرف زدند و جوایزشان را گرفتند اما در حالیکه همگی روی صحنه بودند ناگهان جوردن هورویتز، یکی از تهیه کنندگان فیلم «لالا لند» برگشت و گفت:«ببخشید، اشتباهی شده است.»

کسی باورش نمی شد و همه فکر می کردند بخشی از شوخی های مراسم است اما لحظاتی نگذشت که معلوم شد فی داناوی به اشتباه نام فیلم برنده را خوانده و برنده اصلی «مهتاب» است.

جوردن هورویتز سپس روبه سوی دست اندکاران فیلم «مهتاب» کرد و گفت:«مهتاب»! شماها برنده بهترین فیلم شده اید؛ نه جوک نیست. او سپس از آنها خواست تا روی صحنه بروند و جایزه را بگیرند.

تهیه کنندگان «لالا لند» که روی صحنه بودند مجبور شدند پایین بیایند و جای خودشان را با تهیه کنندگان «مهتاب» عوض کنند و اسکارهایی را که در دست داشتند به آنها تحویل دهند.

پاکتی که به دست وارن بیتی رسید، پاکتی بوده که حاوی اسم اما استون برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن بوده، به همین دلیل وارن بیتی برای اعلام نام برنده بهترین فیلم دچار سردرگمی شد.

وارن بیتی سپس پشت میکروفون رفت و گفت:«می خواهم به شما بگویم چه اتفاقی افتاد؛ پاکت را باز کردم و در آن نوشته بود اما استون، «لالا لند». به همین دلیل بود که نگاهی طولانی به فی (داناوی) و همین طور شماها کردم… «مهتاب»برنده بهترین فیلم است.»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي