عرضه رایگان گوشی هوشمند آمازون!

این روز ها همه گوشی هوشمند می سازند، شما چطور؟ طبق آخرین گزارش ها فروشگاه بزرگ آمازون قصد دارد یک گوشی هوشمند با نام خود را به بازار عرضه و بر اپل و سامسونگ پیشی بگیرد!

عرضه رایگان گوشی هوشمند آمازون!

به گزارش دنیای فنانوری اطلاعات ؛ گوشی هوشمند اغوا کننده آمازون هنوز رونمایی نشده است اما بر اساس آخرین گزارش ها شرکت آمازون در نظر دارد این محصول را به صورت رایگان به مصرف کنندگان عرضه کند.

قبلا جسیکا لسین خبر تلاش آمازون برای عرضه یک گوشی هوشمند با نام خود را در وال استریت ژورنال منتشر کرده بود و گفته بود که هنوز جزییات زیادی از این اقدام آمازون در دست نیست.

آمازون که پشتیبان E-reader کیندل می باشد، یک برنامه با عنوان Amazon Prime نیز ارائه کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا کسانی که این گوشی هوشمند را رایگان دریافت می کنند، باید عضو برنامه Amazon Prime  باشند تا بتوانند از گوشی استفاده کنند یا نه.

به گفته لسین “کسانی که از این پروژه آمازون اطلاع دارند می گویند آمازون میخواهد این محصول رایگان باشد حتی اگر افراد برای یک پلن وایلرس دیگر به طور همزمان ثبت نام کنند”. با این حال منابع آگاه لسین نسبت به توانایی آمازون برای ارائه رایگان این محصول تردید دارند.

عرضه رایگان گوشی هوشمند آمازون!

برنامه آمازون بخشی از یک استراتژی بلند مدت برای پیشی گرفتن از بزرگان دنیای گوشی هوشمند یعنی سامسونگ و اپل و محصولاتشان مانند iPhone 5 و Galaxy S4 می باشد.

این محصول آمازون اگر بخواهد عملی شود، حتما یک نسخه ناشناخته مبتنی بر نسخه متن باز سیستم عامل گوگل بدون داشتن اپلیکیشن های گوگل خواهد بود.

آمازون برای ارائه رایگان این گوشی هوشمند باید هزینه هر کدام از آنها را از فروش آنلاین خود در بیاورد. هم اکنون یک روش مشابه در رابطه با Kindle Fire در حال اجراست.

باید منتظر ماند و دید برنامه های آمازون در این باره چیست!

 

منبع: worldit.ir

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه