عجيب‌ترين بارش‌هاي غيرباراني مرموز!+عکس

به گزارش گــهــر به نقل از ايسنا، گزارش‌هاي متعددي از بارش اشياء عجيب از آسمان مطرح شده است كه دانشمندان براي بسياري از آنها دليل قانع كننده‌اي پيدا نكرده‌اند.

106.jpeg

 

در سال 1876 ميلادي يك تكه گوشت در منطقه كنتاكي از آسمان فرود آمد؛ طعم گوشت شبيه گوشت گوسفند يا گوزن عنوان شد. محققان معتقدند كه اين تكه گوشت متعلق به يك اسب مرده است كه از چنگال يك لاشخور در آسمان رها شده و به زمين افتاده است.

در ژوئن 1997 ميلادي يك ماهيگير در جزيره فالكلند در اثر اصابت يك ماهي مركب يخ زده به سرش مجروح شد و محققان نتوانستند هيچ دليلي براي بارش اين ماهي از آسمان بيابند.

در سال 2001 ميلادي بخش‌هايي از هند شاهد بارش ذرات قرمز رنگ مرموزي بودند كه به ادعاي مردم حامل ميكروب‌هاي بيگانه هستند.

در سال 2008 ميلادي در مناطق مختلف اسكاتلند گزارش هاي متعددي از كشف توده‌هاي ژله‌اي مخابره شد. بسياري معتقد بودند كه پرندگان به دليل خوردن قورباغه يا وزغ تخمدان‌هاي سمي خود را به شكل توده ژله‌اي دفع كرده‌اند، اما آزمايشات DNA‌ بر روي اين مواد بي‌نتيجه بود.

در تابستان 2009 ميلادي، باراني از بچه قورباغه و ماهي بر سر مردم شهر ايشيكاوا ژاپن باريد. دانشمندان معتقدند كه اين پديده بدليل گردبادهاي عظيم دريايي ايجاد شده و باعث بلند شدن موجودات به هوا و سپس فرو ريختن آنها بر روي شهر شده است.

ژانويه 2012 ميلادي در منطقه دورست انگليس 20 كره ژلاتيني آبي رنگ كشف شدند. محققان دانشگاه بورنموث در ابتدا مدعي شدند كه اين توپ‌هاي ژله‌اي تخم موجودات دريايي هستند؛ اما تحقيقات بعدي نشان داد كه آنها از پلي اكريليت سديم ساخته شده‌اند كه در كشاورزي مورد استفاده قرار گرفته و قادر به جذب آب هستند.

 

گردآوری: گروه سرگرمی گــهــر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه