عاقبت دخترانی که تن به خواسته‌ های نامشروع ندادند!

بر اساس قانونی در هند فروش اسید به دلیل افزایش حملات ظالمانه ممنوع شده است. مگر در موا‌ردی که دارای مجوز سمی از نهادهای ذی ربط برای شرکت های تولید کننده مواد پاک کننده صادر شده باشد. در حالی که خطرناک ترین اسید‌ها به راحتی در اختیار فرصت طلبان درحمله به قربانیان خود قرار می گیرد اعتر‌اض‌های گسترده ای با حمایت (NGO) برای ممنوع کردن فروش آزاد اسیدهای خطرناک برای حفظ جان انسانها در سراسر جهان به ویژه هند صورت گرفت.
عاقبت دخترانی که تن به خواسته‌ های نامشروع ندادند!
بر اساس گزارش  NGO هر ساله در سراسر جهان 1500 مورد حمله با اسید گزارش می شود که تنها چند تن از مجرمان و عاملان این جنایت هولناک دستگیر می شوند.هندوستان بزرگترین کشوری است که با  حمله اسید قربانیان بی شماری برجای گذاشته است اما از گزارش آمار دقیق امتناع می کند.قربانیان حمله با اسید در هند بین رده سنی 14 تا 30 سال هستند که تنها به جرم تن ندادن به خواسته های بی شر‌مانه مورد حمله اسید قرار می گیرند.
عاقبت دخترانی که تن به خواسته‌ های نامشروع ندادند!
این در حالی است که پلیس با وجود شناسایی مجرمان و دستگیر کردن آنها تنها به یک ماه حبس و یا پرداخت جریمه نقدی ناچیز رضایت می دهد و آنان را آزاد می کند.قربانیان اسید پاشی در هند که تنها تصاویر تعدادی از آنان در یک خبر گزاری منتشر شده در تجمع خود از دولت خواستار ممنوع کردن فروش آزاد اسیدهای مهلک را شدند.
عاقبت دخترانی که تن به خواسته‌ های نامشروع ندادند!
بسیاری از زنان و دختران جوان که قربانیان اصلی این حملات در هند هستند با انجام جراحی های گوناگون بازهم نتوانسته اند صورتی طبیعی را برای خود بازسازی کنند و بسیاری از آنان بر اثر این حملات ظالمانه ناشنوا و کور شده اند.بنا به درخواست این گروه دولت با ممنوع کردن فروش اسید به صورت آزاد برای کنترل این محلات قانون فروش اسیدهای مهلک را تنها با داشتن مجوز رسمی تصویب و فروش آزاد آن را به هر نحوی غیر قانونی اعلام کرد.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه