طنز:ساپورت چیست؟ چسبونک بی‌حیا !

تاريخ : 1 مهر

در واقع همان جوراب شلواري سابق خودمان است كه جنسش كمي‌متفاوت شده و چنان به بدن صاحبش مي‌چسبد كه گويي عضوي از بدن اوست. افرادي كه عادت به استفاده از  شلوار کردی  دارند حتي ۳۰ ثانيه هم نمي‌توانند ساپورت را تحمل كنند. به همين دليل در برخی نقاط  كشور طي ماه هاي اخير بيش از صد مورد مرگ در اثر نفس تنگي گزارش شده است.

طنز:ساپورت چیست؟ چسبونک بی‌حیا !, پورتال خبری فرهنگی گهر

ساپورت يا همان چسبونك بي حيا- واژه پيشنهادي ما تا قبل از آنكه جلسه رسيدگي به موضوع در فرهنگستان تشكيل شود- اولين بار در كشورهايي مورد استفاده قرار گرفت كه به لحاظ امنيتي وضعيت خوبي نداشتند.  عوض کردن  اين شلوارها بيش از ۴۵ دقيقه زمان مي‌برد. به همين دليل زورگيرها مجبور مي‌شدند به گرفتن كيف پول، موبايل و ساير البسه فرد زورگيري شونده اكتفا كنند و شلوار براي خود او باقي مي‌ماند. پوشيدن اين شلوار هم بسيار زمان بر است. شما بايد پس از عبور دادن پاچه ها از پنجه هاي پايتان، دو طرف كمر شلوار را بگيريد و همزمان با بالا كشيدن آن خودتان هم بالا بپريد. اين عمل بايد بيش از ۳۰ مرتبه تكرار شود تا شلوار در اندام شما جا بيفتد.

با اين توصيف لازم است مادري كه مي‌خواهد به صورت ساپورت پوش فرزندش را صبح زود به مدرسه ببرد يك ساعت زودتر از خواب بيدار شود. پوشيدن ساپورت هرچند نوعي ورزش صبحگاهي محسوب مي‌شود اما خب پيرمرد و پيرزن طبقه پايين كه در خواب عميق به سر مي‌برند چه گناهي كرده اند؟ (اگر در طبقه همكف زندگي مي‌كنيد مانعي ندارد) حتما دقت كنيد كه در آوردن چسبونك هم حداقل به يك دستيار و ۱۲۰ متر فضا-زيربناي مفيد- احتياج دارد. چراكه ممكن است صحنه هايي شبيه به باراندازهاي متوالي در تشك كشتي بين آن دو شكل بگيرد. خوشبختانه در حال حاضر كشور ما به لحاظ امنيتي در شرايط خوبي به سر مي‌برد و بانوان نبايد با نگراني از اين مسئله به استفاده از پوشاك غربي روي بياورند. دشمن وقتي ببيند ما همه ساپورت مي‌پوشيم با خودش مي‌گويد: «اينها را نگاه كن، آن قدر زياد زورگير دارند كه روزي چهار، پنج ساعت براي پوشيدن و عوض کردن  شلوار وقت مي‌گذارند.» لذا نيروي انتظامي‌اين دوستان را براي لحظاتي به داخل ماشين راهنمايي مي‌كند تا بيشتر به كارشان فكر كنند. اما متاسفانه ديده شده كه كف همان ماشين هم برخي از بانوان ساپورت بساط كرده و به ديگر سرنشينان فروخته‌اند.

از آنجايي كه اين مطلب پتانسيل بالايي براي سانسور شدن دارد، جا دارد درپايان با ذكر يك توصيه مثبت و آموزنده كمي‌تعديلش كنيم. نپوشيد لطفا…نكنيد اين كار را… اگر صلاح بدانند خودشان برايتان توليد مي‌كنند و مثل كرم حلزون يا دستگاه دراز و نشست با يك تماس كوتاه جلوي در خانه تحويلتان مي‌دهند.

 

منبع: دابی نیوز

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. شادی

    خیلی بی نمک و بی محتوا

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي