طرز تهیه سالاد بروکلی و بیکن به همراه کشمش

طرز تهیه سالاد بروکلی و بیکن به همراه کشمش

سالاد بروکلی، کشمش و پنیر چدار راه خوبی برای خوردن بروکلی است! این سالاد ترکیبی فوق العاده است: طعم های شیرین و خوشمزه، سبزیجات و پنیر نرم، نمکی و بیکن بوداده ، تازگی و فیبر سبزیجات!

اگر بیکن دوست دارید، از این سالاد طراوت بخش نیز لذت خواهید برد – بهتر است که بیکن را با یک روش سالم مصرف کنید. اگر دوست دارید که بروکلی بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید یا برحسب اتفاق بروکلی زیادی در یخچال خود دارید، این دستورتهیه سالاد به شما کمک می کند که فضا را برای یخچال خود آزاد کنید 🙂

این سالاد غذایی مناسب برای هر فصل سال است: زمستان یا تابستان، بهار یا پاییز. تهیه آن بسیار راحت و مواد مورد نیاز آن در هر آشپزخانه ای موجود است. شما می توانید از سس های زیادی برای روی آن استفاده کنید – برای تعیین مقدار مورد نیاز سس باید آنرا بچشید.

طرز تهیه سالاد بروکلی و بیکن به همراه کشمش

سالاد برای 6 نفر ( مدت زمان تهیه 20 دقیقه)

مواد لازم
1 عدد گل کلم بروکلی
6 تا 8 قطعه بیکن پخته شده خرد شده
1/2 فنجان پیاز قرمز خرد شده
1/4 فنجان کشمش
1/4  فنجان کرنبری خشک
200 گرم  پینر چدار ریز خرد شده
3/4 فنجان یا کمتر سس مایونز
2 قاشق غذاخوری سرکه سفید
1/4  فنجان شکر
نمک و فلفل سیاه

طرز تهیه:
کلم بروکلی را خوب شسته و آنرا به قطعات کوچک خرد کنید. بعد از خرد کردن دوباره بشویید و درون حوله کاغذی آنها را خشک کنید. سپس کلمها را داخل یک ظرف بزرگ بریزید. بیکن ، پیازهای خرد شده ، کشمش ، کرنبری و پنیر چدار خرد شده را هم به آنها اضافه کنید. برای تهیه سس سالاد، در یک ظرف جداگانه ، مایونز، سرکه سفید و شکر را باهم مخلوط کنید ، سپس سس را به سالاد اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.

 

منبع: ibanoo.ir

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند