صعود مهرام به ديدار نهايي

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 14 اردیبهشت
 تیم بسکتبال مهرام با غلبه بر دانشگاه آزاد به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر باشگاه‎های کشور صعود کرد در حالیکه رقابت پتروشیمی و فولادماهان برای تعیین دیگر تیم فینالیست به دیدار چهارم کشیده شد.
صعود مهرام به ديدار نهايي, پورتال خبری فرهنگی گهر

مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه با برگزاری دیدارهای سوم میان چهار تیم شرکت کننده در این مرحله پیگیری شد که طی آن تیم‌های مهرام و پتروشیمی حریفان خود را شکست دادند.

در چارچوب این مرحله از مسابقات و در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی، تیم مهرام در مصاف با دانشگاه آزاد به برتری ۹۲ بر۷۸ دست یافت. شاگردان مصطفی هاشمی در دو دیدار گذشته نیز صاحب برتری شده بودند. بدین ترتیب وبا توجه به برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی به صورت ۳ از ۵، تیم مهرام با مجموع برتری درسه دیدار برگزار شده به فینال راه یافت.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که در سالن اندیشه بندرامام برگزار شد، تیم پتروشیمی مهمان خود فولاد ماهان را با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۴ شکست داد تا دیدار چهارم میان این دوتیم تعیین کننده تیم فینالیست باشد چراکه بازیکنان فولادماهان که در دو دیداری که هفته گذشته در اصفهان برگزار شد، صاحب برتری شده بودند.

بدین ترتیب مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎‌های کشور روز پنجشنبه نیز با دیدار چهارم تیم‌های پتروشیمی و فولاد ماهان در سالن اندیشه شهرک بعثت برگزار می‎شود. 

 

گردآوری: گروه ورزش گــهــر

منبع: مهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي