صعود دراماتیک بایرن به فینال / بمب گذاری در برنابئو

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 6 اردیبهشت

صعود دراماتیک بایرن به فینال / بمب گذاری در برنابئو, پورتال خبری فرهنگی گهر

سایت گل – دیداربرگشت تیم های فوتبال رئال مادرید اسپانیا و بایرن مونیخ آلمان در چارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا در پایان نود دقیقه و دو وقت اضافی، با حساب دو بریك بسود تیم میزبان به پایان رسید و بناچار سرنوشت این بازی به وقت ضربات كشیده شد.

در ضربات پنالتی ، تیم بایرن مونیخ با حساب سه بریك از سد حریف گذشت تا حریف چلسی انگلیس در بازی نهایی شود.

الابا ، ماریو گومز و باشتن شوان اشتاینگر برای بایرن مونیخ در ضربات پنالتی گلزنی كردند و ژابی الونسو تك گل تیم میزبان را رقم زد. در ضربات پنالتی تونی كروس از تیم بایرن مونیخ و كریستیانو رونالدو ،‌كاكا و سرخیو راموس از تیم رئال مادرید نتوانستند به گل برسند .

این دیدار حساس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار شد كه تیم رئال مادرید با حساب دو بریك به برتری رسید تا نتیجه بازی رفت تكرار شود.

كریستیانو رونالدو مهاجم فرصت طلب تیم میزبان در دقایق ۵ (‌پنالتی ) و ۱۳ توانست دروازه تیم بایرن مونیخ را باز كند .همچنین ارین روبن بازیكن هلندی تیم میهمان در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی تك گل تیمش را در نیمه نخست رقم زد.

تیم بایرن مونیخ در بازی رفت با نتیجه دو بریك به برتری رسیده بود .

دیدار نهایی روز ۳۱ اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه الیانس اره نا شهر مونیخ برگزار می شود كه بایرن مونیخ و چلسی در این بازی به مصاف هم خواهند رفت تا چهره تیم قهرمان را مشخص كنند.

گردآوری: گروه ورزش گــهــر

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي