صدور دستور انفجار مجدد حرم امامین عسکریین (ع)

تاريخ : 14 شهریور

براساس یک سند منتشر شده، یکی از رهبران ارشد فهرست العراقیه، چندی پیش دستور انفجار مجدد حرم امامین عسکریین را در سامرا صادر کرده بود که با کشف آن توسط نیروهای امنیتی ناکام ماند.

صدور دستور انفجار مجدد حرم امامین عسکریین (ع), پورتال خبری فرهنگی گهر

این سند که امروز توسط الملف نیوز منتشر شد، به شکل یک گزارش امنیتی و اطلاعاتی از سوی آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق صادر شده است و امضای دبیر وزارت دفاع عراق در ذیل آن به چشم می خورد.

بر اساس این گزارش که در ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۲ به دفتر نوری مالکی نخست وزیر و سازمان های اطلاعاتی عراق اطلاع داده شده بود، یکی از رهبران عالی رتبه العراقیه که در حال حاضر جایگاه بسیار بالایی در پارلمان عراق دارد دستور انفجار حرم امامین را صادر کرده بود.
کریم الشعلان عضو پارلمان و ناجح میزان سخنگوی اسامه النجیفی رئیس پارلمان که در حال حاضر مسؤول تظاهرات ضد دولتی و طائفه ای در استان های الانبار و نینوی است به همراه این رهبر ارشد العراقیه از عاملان اصلی این طرح بوده اند.
بهاء ریاض کلیدار، عراقی مقیم امارات متحده عربی نیز طراح و پشتیبان این طرح بوده است و قرار بود شبکه تروریستی القاعده در استان های دیالی، نینوی و سامرا با همکاری ریاض کلیدار پدر طراح انفجار و تعدادی از کارکنان حرم مطهر که از اهالی سامراء هستند این جنایت هولناک را مرتکب شوند.

 

منبع:قدس آنلاین

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي