صحبتهای سازنده کلیپ هپی درباره قوانین ایران / عکس

تاريخ : 7 خرداد

صحبتهای سازنده کلیپ هپی درباره قوانین ایران / عکس

سازنده آمریکایی کلیپ ” هپی” : از قوانین ایران چیز زیادی نمی‌دانم

” فارل ویلیامز ” خواننده آمریکایی و سازنده اصلی کلیپ ” هپی” روز دوشنبه در اظهار نظری درباره دستگیری و سپس آزادی سازندگان یک کلیپ تقلیدی از کلیپ او در ایران ، گفت : به همه مذاهب و باورها نهایت احترام را می گذارم.

صحبتهای سازنده کلیپ هپی درباره قوانین ایران / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 به نقل از شبکه “سی بی اس” آمریکا ، ویلیامز که روز دوشنبه در آیین گشایش یک نمایشگاه در پاریس سخن می گفت ، بار دیگر با اشاره به دستگیری و آزادی ۶ نفر در ایران به دلیل ساخت یک ویدئو کلیپ تقلیدی از
کلیپ ” هپی ” گفت: به همه مذاهب و باورها احترام می گذارم و اطلاعات زیادی درباره قوانین ایران ندارم، اما همزمان فکر می کنم که هر کس باید بتواند خوشحالی خود را بیان کند.

این خواننده و تهیه کننده آمریکایی با اشاره به اینکه دستگیری این ۶ جوان ایرانی او را غمگین کرد ، افزود:” اگر شما تنها می خواهید شادی خود را جشن بگیرید باید اجازه چنین کاری را داشته باشید.”

ویلیامز گفت: این ۶ جوان تنها شادی خود را به نمایش گذاشته اند.

ویلیامز هفته گذشته و پس از انتشار خبر دستگیری ۶ جوان سازنده کلیپ هپی در ایران در صفحه توییتر خود با ابراز ناراحتی از دستگیری آنها ، گفته بود این جوانان تنها به جرم به نمایش گذاشتن شادی شان دستگیری شده اند.

به گزارش عصر ایران، هفته گذشته نیروی انتظامی ۶ فرد سازنده کلیپ هپی را دستگیر کرد اما این افراد پس از مدتی کوتاه با قرار وثیقه از سوی دادگاه آزاد شدند.

دستگیری این ۶ نفر بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه های غربی داشت.

منبع:ASRIRAN.IR

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي