شیاف ماریانا برای عفونت

تاريخ : 18 خرداد

یکی از راه های طبیعی برای درمان عفونت و از بین بردن باکتری های دهانه واژن استفاده از شیاف ماریانا است در ادامه به طریقه مصرف ، خواص و ویژگی های این شیاف گیاهی پرداخته ایم.

شیاف ماریانا چیست؟

شیاف ماریانا برای عفونت, پورتال خبری فرهنگی گهر

شیاف ماریانا  حاوی یکی از گیاهان دارویی طبیعی به نام ماریانا می باشد که استفاده از آن در رفع مشکلات زنانه،درمان انواع عفونت ها ،تنگ نمودن واژن و ….کاربرد وسیع و گسترده ای داشته و نتایج حاصله پس از استفاده از شیاف این گیاه جادویی بسیار عالی و حیرت انگیز خواهد بود .

خواص شیاف ماریانا:

بسیاری از بانوان به دلیل کهولت سن و یا ویژگی های جسمی و ژنتیکی دچار شل شدن واژن می شوند. شیاف ماریانا محصولی معجزه آسا و کاملا گیاهی برای درمان این مشکل می باشد.

از شیاف ماریانا همچنین برای درمان عفونت و از بین بردن باکتری های مضر دهانه ی رحم، رفع بوی بد و خارش و تنظیم ترشحات زنانه استفاده می شود.

 

پیشینه تاریخی گیاه ماریانا: 

گیاه ماریانا پیشنه ی تاریخی زیادی در فرهنگ ایران و طب سنتی دارد. از این گیاه در کتاب طب ابوعلی سینا نام برده شده. ابوعلی سینا این گیاه را برای افزایش میل جنسی خانم ها، درمان سرد مزاجی بسیار توصیه کرده و همچنین برای درمان عفونت واژن و ضدعفونی کردن آن استفاده کرده است.

 

زمان تأثیرگذاری شیاف واژینال ماریانا:

تأثیرگذاری این محصول با توجه به ژنتیک و ویژگی های جسمی افراد مختلف بین ۲ ساعت الی ۳ ماه می باشد! بله این شیاف در بسیاری از افراد حتی با یک بار استفاده سریعاً تأثیر گذاشته و حداکثر میزان تنگ شدگی واژن را ایجاد می کند. بانوان زیادی که به دلیل گشاد شدن تدریجی واژن که حتی متوجه آن نیز نشده بودند پس از چند بار استفاده به لذت جنسی اوایل ازدواج رسیده اند. حتیترشحات نامطبوع در این افراد از بین رفته بود.

 

طریقه مصرف:

هر زمان و هر موقع که نیاز به تنگ شدن واژن داشتید، یک عدد شیاف واژینال ماریانا را درون واژن تا عمق ۶ تا ۷ سانتی متر فرو ببرید.

خواص درمانی شیاف گیاه ماریانا

🌿تنگ کردن واژن
🌿از بین برنده عفونت های زنانه
🌿از بین بردن خارش
🌿ایجاد تعادل در ترشحات
🌿 از بین بردن بوی بد واژن
🌿بالا بردن میل جنسی و….

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي