شوک به دایی و قلعه نویی

همان‌ها که از دست‌ها‌ي آلوده حرف مي‌زدند و هر روز بگم بگم مي‌کردند و برخي‌هايشان حتي گفتند آنچه را که شنيده بودند امروز در ميان هياهوي خبر و بنگاه‌هاي شايعه پراکني خودشان گوشه رينگ گير کرده‌اند و از همه طرف محاصره شده‌اند!

شوک به دایی و قلعه نویی

همان‌ها که سال‌هاي سال از ناپاکي گفتند حالا پس از رو کردن قصه‌اي پس از بازي سپاهان و پرسپوليس‌ گرفتار شده‌اند!

نه اين که مجرم باشند، نه اين که جرمشان ثابت شده باشد و حتي نه اين که خودشان متهم شده باشند. بلکه اخبار و شايعه‌ها و حتي حرف‌ها و خبرهاي رسمي خود آنها را و در واقع اطرافيان آنها را به شدت تحت‌فشار قرار داده، متهم کرده و حتي در مواردي محکوم کرده است!

اطرافيان دايي به شدت تحت‌فشار قرار گرفتند. بهمن دهقان، محمدرضا مولايي و مسعود اکبري که از نزديکان دايي بودند حالا حتي در مواردي محروم شده‌اند (مولايي) اين يعني اتهامي که تقريبا ثابت شده است.

نزديکان دايي در برخي پرداختي‌ها ظاهرا و با استناد به حکم کميته اخلاق دست داشته‌اند!

در آن سو اطرافيان امير قلعه‌نویي هم‌ همچنين فضايي را تجربه کرده‌اند تا جايي که همين کميته اخلاق منصور عظيمي که دست راست امير قلعه‌نویي‌ هم هست را از فعاليت ورزشي در ابتداي فصل محروم کرد.

به واقع اين ماجرا را بايد با فيلم «THE OTHERS» مقايسه کرد که ترجمه‌اش مي‌شود «ديگران» تا آخر فيلم همه تصور مي‌کنند که نيکول کيدمن و دو فرزندش در محاصره ارواح در خانه‌اي قديمي گرفتار شده‌اند اما آخر فيلم متوجه مي‌شوي که خود نيکول کيدمن و فرزندانش ارواح هستند و سر و صداها و اتفاقات آن خانه توسط مردم عادي رخ داده است.

ماجراي فوتبال اين روزهاي ايران هم‌چنين است. امير قلعه‌نویي‌ از دست‌هاي پشت پرده سخن مي‌گفت، دايي از ناپاکي‌ها اما دست آخر نزديکان خودشان متهم شده‌اند!

به واقع شايد خود اين عزيزان هم با شوک بزرگي مواجه شده باشند. شوکي شبيه به همان شوک که در 10 دقيقه پاياني فيلم «THE OTHERS» به بيننده دست مي‌دهد… حالا کار بيخ پيدا کرده است.

خيلي‌ها مدعي‌اند که اين سرمربيان از اتفاقاتي که آنها رقم مي‌زنند بي‌خبرند ما هم، چنين ادعايي داريم اما از بزرگاني چون دايي و قلعه‌نوعي‌ بيشتر توقع داريم که مراقب اطرافيان خودشان باشند. اطرافياني که کنار اين بزرگان هستند و از نام آنها شايد سوء‌استفاده کنند!

منبع:پارس نیوز

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه