شماره رند 09123456789 به موزه نرسيد!

خبرگزاری ایسنا: شايد شما جزو كساني نباشيد كه مي‌خواهند شماره تلفن همراه رند داشته باشند اما حتما به اين فكر كرده‌ايد كه صاحبان رندترين شماره‌هاي تلفن همراه چه كساني هستند؟

شماره‌ي ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ از جمله رندترين شماره‌ي شبكه‌ي تلفن همراه كشور است كه در آبان‌ماه سال ۸۷ اعلام شد كه به مزايده گذاشته نخواهد شد و قرار است به موزه مخابرات برده شود، اما بعدها اعلام شد قرار است مزايده شماره‌هاي رند دوباره برگزار و شماره مذكور نيز به مزايده گذاشته ‌شود. اما اكنون از سرنوشت اين شماه اطلاعاي در دست نيست.

داوود زارعيان در اين باره گفته بود: اين شماره دست شخص خاصي نيست و همچنان در دست مخابرات بوده و قرار است اين شماره تلفن در مزايده به فروش برسد.

مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران چندي پيش درباره فروش گرانترين شماره تلفن همراه گفته بود كه آخرين مزايده شماره‌ها در سال گذشته برگزار شده است و همچنين تاكنون گران‌ترين شماره تلفن همراه فروخته شده حدود ۷۷ ميليون تومان بوده است.

هر ساله براي برگزاري مزايده شماره‌هاي رند، مخابرات قيمت پايه‌اي را با توجه به بازار مشخص كرده و ارزيابي‌هاي لازم را انجام مي‌دهد و پس از آن شماره مورد نظر به مزايده گذاشته خواهد شد و در مزايده هم با توجه به قيمت پايه، پيشنهادها اعلام و بيش‌ترين رقم پيشنهادي برنده مزايده مي‌شود.

اما از جمله گران‌ترين شماره‌ي رند به فروش رفته مي‌توان به شماره‌ي ‌۰۹۱۲۷۷۷۷۷۷۷ اشاره كرد كه به مبلغ حدود ‌۵۷ ميليون فروخته شد و پس از آن شماره ‌۰۹۱۲۲۲۲۲۲۲۲ به مبلغ ‌۴۴ ميليون تومان و شماره ‌۰۹۱۲۳۳۳۳۳۳۳ به مبلغ ‌۴۳ ميليون تومان به فروش رفته‌اند.

در يازدهمين دوره مزايده شماره‌هاي رند تلفن همراه بالاترين رقم به شماره ۷۶۷۶ ـ XXX ـ ۰۹۱۲ مربوط بود كه به مبلغ ۱۹ ميليون ريال به فروش رفت؛ از ديگر شماره‌هاي رند شماره‌هاي ۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱ است كه قرار است در آينده به مزايده گذاشته ‌شود اما اكثر شماره‌هاي رند به مزايده گذاشته شده‌اند و بيش‌ترين شماره‌هاي رند در دوره‌هاي اول مزايده به فروش رفت.

مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران در آخرين اظهار نظر خود درباره مزايده‌هاي شماره تلفن‌ گفت: فروش شماره‌هاي تلفن همراه قاعده و قانون خود را دارد كه تصميم فروش و حضور آن‌ها در مزايده به دست كميته‌ مربوطه است و اگر شماره‌اي در مزايده حضور نداشته باشد در دست اين كميته بوده و براي آن تصميم گرفته خواهد شد.

 

 

گردآوری: گروه خبر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي