شلیک اشتباهی ماموران پلیس و کشته شدن دو نفر

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 5 آبان

شناسایی اشتباهی قاتلان فراری توسط ماموران پلیس باعث کشته شدن دو فرد بیگناه در سه راه افسریه شد

مأمور پلیس که از سبزوار برای دستگیری قاتلان فراری به تهران سفر کرده بودند ۲ مرد را اشتباهی هدف گلوله قرار دادند و ناخواسته مرگ آنهارارقم زدند.

بازپرس جنایی تهران گفت: در این تیراندازی، ۴ سرنشین یک خودرو هدف قرار گرفتند که ۲ کشته و زخمی برجای ماند.

ساعت یک بامداد دیروز ۴ آبان ماه ماجرای تیراندازی پلیس و کشته شدن ۲ مرد در سه‌راه افسریه به بازپرس منافی‌آذر از شعبه سوم دادسرای جنایی تهران اطلاع داده شد.

با اعلام این خبر، بازپرس ویژه قتل به همراه کارآگاهان اداره ۱۰ ویژه قتل و تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی بلافاصله خود را به محل تیراندازی رساندند.

۳ خودرو در محل حادثه حضور داشتند که یکی از خودروها به همراه سرنشینان هدف گلوله اشتباهی مأموران نیروی پلیس اعزامی از سبزوار قرار گرفته بود.

مأموران در تحقیقات میدانی پی بردند ۶ مأمور پلیس که از سبزوار برای دستگیری قاتلان فراری با نیابت قضایی به تهران آمده بودند سرنشینان یک خودرو را هدف تیراندازی اشتباهی خود قرار دادند.تحقیقات نشان داد: یک خودروی سفید رنگ به همراه یک خودروی سواری دیگر در بامداد ۴ آبان ماه سال جاری سد راه خودروی قربانیان شده و در اقدامی پلیسی شروع به تیراندازی کرده‌اند که در این حادثه راننده پراید و سرنشین جلوی خودرو در دم جانشان را از دست داده‌اند.
در این میان یکی دیگر از سرنشینان پراید که در صندلی عقب خودرو قرار داشت به دلیل اصابت گلوله  به سرش راهی بیمارستان شد که حال وی وخیم گزارش شده است.

تنها شاهد زنده این صحنه‌ها یک سرباز پلیس است که لباس پادگان به تن داشت و آسیب کمتری دیده بود وی از مشاهدات خود به مأموران پلیس گفت: از پاکدشت سوار خودرو شدم تا به پادگان بروم در میان راه سمت سه‌راه افسریه ناگهان یک خودرو جلوی خودرویمان پیچید و شروع به تیراندازی کرد. هنوز هم باور ندارم این اتفاقات جلوی چشمانم به وقوع پیوسته، راننده و سرنشین خودرو با تیراندازی‌های ۶ مأمور پلیس کشته شدند و سرنشین کناری‌ام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و خودم نیز زخمی شدم.

با اظهارات این سرباز جوان بررسی‌های تکمیلی آغاز شد. کارآگاهان در صحنه تیراندازی ۱۵ پوکه را در محل کشف و ضبط کردند این درحالی بود که از ۶ مأمور اعزامی به تهران ۴ کلاش و ۲ کلت به‌دست آوردند.

مأموران پلیس که گمان نمی‌کردند این خودرو را اشتباهی مورد حمله خود قرار داده‌اند در صحنه جرم از سوی پلیس تهران دستگیر شدند.

بازپرس منافی‌آذر با بیان جزئیات حادثه  گفت: درحالی که ۶ مأمور پلیس گمان می‌کردند سرنشینان این خودرو همان قاتلان فراری هستند دست به این اقدام مسلحانه زده‌اند.وی افزود: ۶ پلیس خاطی بازداشت شدند و تحقیقات ادامه دارد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي