ماجرای اختلاف و جدایی محمدحسین میثاقی از نود و فردوسی پور

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 7 شهریور

به دلیل حضور کمرنگ تر محمدحسین میثاقی مجری جوان و توانمند ورزشی در برنامه نود این شایعه ایجاد شد که میثاقی با استادش اختلاف پیدا کرده است!

در این رابطه شهروند مصاحبه ای را با محمدحسین میثاقی در این رابطه انجام داده که در ادامه می خوانید.

ماجرای اختلاف و جدایی محمدحسین میثاقی از نود

ماجرای اختلاف و جدایی محمدحسین میثاقی از نود و فردوسی پور, پورتال خبری فرهنگی گهر

برخی رسانه‌ها روز گذشته در گزارشی با تیتر «یار ١٠ساله فردوسی‌پور از نود جدا شد» خبر از قطع همکاری محمدحسین میثاقی با پربیننده‌ترین برنامه صدا و سیما دادند. موضوعی که اتفاقا سروصدای زیادی هم به‌دنبال داشت و خیلی‌ها به‌دنبال صحت و سقم و علت این ماجرا و اتفاق ویژه بودند.

به هر صورت، محمدحسین میثاقی توانست در سال‌های گذشته محبوبیت و شهرت قابل توجهی با کار جدید و متفاوتی که در تلویزیون داشت برای خود دست و پا کند و بعد از فردوسی‌پور رسما به‌عنوان محبوب‌ترین مجری و گزارشگر ورزشی در جامعه شناخته می‌شود. همه به یاد دارند که میثاقی با گزارش بازی‌های شیرین‌فراز کرمانشاه در فوتبال و تلویزیون ایران شناخته شد و همان ‌سال با نشان دادن استعداد متفاوت خود با تصمیم عادل فردوسی‌پور وارد برنامه نود شد. او ابتدا با حضور در ورزشگاه‌ها و ضبط گزارش بازی‌های مهم جایگاه خود را در نود تثبیت و سپس با سفر به شهرهای مختلف کشور و گرفتن گزارش از وضعیت فوتبال در استان‌های مختلف، محبوبیت خود را بیشتر کرد.

بعد از این اتفاق، نوبت به ضبط آیتم و مصاحبه‌های جذاب و ویژه رسید که حسابی مورد توجه مردم قرار گرفت. در چنین شرایطی میثاقی کم‌کم مجری برنامه‌های ورزشی شبکه سه هم شد و به مرور زمان از گزارشگران قدیمی ورزشی صدا و سیما هم فاصله‌ای چشمگیر گرفت.

بلند پروازی و موفقیت

بلندپروازی‌های میثاقی با تغییری که عادل فردوسی‌پور در برنامه فوتبال ١٢٠ شبکه ورزش انجام داد، بیشتر شد و او جایگزین حمید محمدی برای اجرای این برنامه شد. همزمان با ورود میثاقی و تغییر رویکرد برنامه و پخته‌شدن آیتم‌های برنامه، فوتبال ١٢٠ هم به محبوب‌ترین برنامه تخصصی تلویزیون تبدیل شد و کار به جایی رسید که حالا عاشقان فوتبال منتظر پنجشنبه‌شب‌ها می‌مانند تا اتفاقات یک هفته فوتبال اروپا و جهان را با خلاقیت‌هایی که تیم تولید برنامه در تولید محتوا از خود نشان می‌دهند با هیجان دنبال کنند.

میثاقی بعد از اینکه پله‌های ترقی را یکی‌یکی و با سرعت طی کرد، حتی برنامه رکورد را هم با تهیه‌کنندگی خودش روی آنتن برد که مخاطبان زیادی داشت! البته نه به اندازه نود و فوتبال ١٢٠. در نهایت اما کارهای ویژه و خاص این مجری باعث شد که مسئولان شبکه سوم سیما تصمیم بگیرند تغییراتی در اجرای برنامه فوتبال برتر در دستور کار خود قرار دهند و محمدحسین میثاقی را مجری این برنامه پرمخاطب که مسابقات فوتبال لیگ برتر و تیم ملی را پوشش می‌دهد، کنند. به‌دنبال همین اتفاق بود که دیروز برخی رسانه‌ها در گزارشی کوتاه نوشتند که میثاقی به دلیل مشغله شدید کاری دیگر در نود حضور ندارد و تصمیم گرفته که استقلال کاری بیشتری داشته باشد. منتهی واقعیت اینجاست که او هنوز مجری برنامه فوتبال ١٢٠ به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور است.

ماجرای شایعه جدایی محمدحسین میثاقی از نود

از آنجایی که بعد از انتشار خبر جدایی میثاقی از نود، برخی‌ شروع به شایعه‌پراکنی درباره ایجاد اختلاف بین فردوسی‌پور و میثاقی کردند، با او تماس گرفتیم تا خودش درباره اتفاقات رخ داده صحبت کند. البته میثاقی نه در جریان انتشار خبر جدایی‌اش از نود بود و نه شایعاتی که پیرامون این خبر منتشر شد. با این‌حال، توضیحات جالبی به خبرنگار «شهروند» ارایه داد.

میثاقی درباره قطع همکاری‌اش با برنامه نود گفت: «مگر می‌شود آدم با رفیق، همکار و استاد خودش که سال‌های زیادی است با او کار و زندگی کرده است قطع همکاری کند و از او جدا شود؟ بارها و بارها از نقشی که عادل فردوسی‌پور و حمایت‌هایش در زندگی من داشته صحبت کرده‌ام؛ به هیچ عنوان از برنامه نود جدا نشده‌ام، منتهی به دلیل مشغله کاری دیگر نمی‌توانم مثل گذشته برای گزارش‌های مختلف کار کنم.»

میثاقی در ادامه با تاکید بر اینکه حتما باز هم با نود همکاری خواهد داشت، گفت: «احتمالا از این پس مصاحبه‌ها، آیتم‌ها یا برنامه‌های ویژه‌ای که قبلا هم نمونه آن را دیده‌اید، برای نود اجرا خواهم کرد. ما همه خانواده نود هستیم و امکان ندارد که این برنامه را ترک کنیم. الان هم به دلیل اینکه مشغله کاری‌ام زیادتر شده فقط زمان حضورم در نود کمتر شده است، وگرنه همان‌طور که گفتم مگر می‌شود از کسی که آنقدر با او رفاقت دارم و قبولش دارم جدا شوم. کاری به شایعات ندارم. همان‌طور که می‌دانید من مجری برنامه فوتبال ١٢٠ هم هستم که تهیه‌کننده‌اش آقای فردوسی‌پور است. پس ارتباط من با ایشان مثل گذشته است و چیزی تغییر نکرده است.»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي