شاهکار جدید گوگل و ال جی، نکسوس ۵

این هفته، هفته ای پر حاشیه از اندروید و گجت های مختلف بود، که گزارش های مختلفی را مطالعه کردید. اما ، ترکیب همه آن ها با هم به یک گجت زیبا و فریبنده در آینده خواهد انجامید!

شاهکار جدید گوگل و ال جی، نکسوس ۵

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ کم نیستند خبر هایی که می گویند Nexus 5، بر مبنای LG G2 طراحی شده است. اما خبری که دیشب همه را شوکه کرد، این بود که FCC اعلام کرد که نکسوس جدید، دارای صفحه ۴٫۹۶ (تقریبا ۵) اینچی است، و این در حالی است که G2 صفحه ای ۵٫۲ اینچی دارد. همچنین شما از صفحه نمایش HD با کیفیت ۱۰۸۰p و احتمالا قدرتی از Qualcomm Snapdragon 800 چهار هسته ۲٫۳GHz و رم ۲GB لذت خواهید برد.

چند روز پیش که گوگل طی ویدئویی با کیفیت بالا (HQ) از آمدن اندروید ۴٫۴ کیت کت خبر دارد، خبر ها حاکی از این است که در عرضه نکسوس پیشرفت سرعتی انجام شده است.

شاهکار جدید گوگل و ال جی، نکسوس ۵

خوب اکنون ما می دانیم که نکسوس ۵، دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی، پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگو ۸۰۰، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و اندروید ۴٫۴ است. بسیار خوب دیگر چه؟ یک سری اخبار هستند که به کشور ما مربوط نمی شوند، مثلا عدم پشتیبانی Verizon از حاملان ارتباطی!اما از آن طرف هم می بینیم که FCC از داشتن یک باتری ۲,۳۰۰ mAh خبر می دهد. آیا صحت دارد؟ ؛ درون یک دستگاه چهار هسته ای ۲٫۳GHz با یک صفحه نمایش ۵ اینچی جای تعجب ندارد! چرا که LG G2 دارای یک باتری ۳,۰۰۰ mAh می باشد که این میلی آمپر در Galaxy S4 به میزان ۲۶۵۰ است.
البته آخرین و البته یکی از داغ ترین حاشیه هایی هم که اکنون در دست داریم، کوچک و نازک تر بودن آن نسبت به Nexus 4 است که باید از تکنولوژی  نازک ترین صفحه نمایش ال جی در جهان تشکر کرد که بسیار نرم و منعطف بوده، و دارای گودی های نازک است که این خاصیت حتما به یک چالش در رقابت خواهد انجامید…

شاهکار جدید گوگل و ال جی، نکسوس ۵

این تمام چیزی بود که تا کنون از عضو جدید خانواده نکسوس ها می دانستیم، که البته داغ ترین اخبار که بیشتر لو رفته، نوت ۳ است که پس از آن بازی دوباره توسط نکسوس می چرخد. اگر گوگل بخواهد به شیوه چندین ساله است عمل کند، ما نکسوس ۵ را در اواخر ماه اکتبر (مهر-آبان) خواهیم دید. لطفا، هیجان زده شوید!!!
منبع: worldit.ir

 

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه