شاخ و شانه کشیدن بیل گیتس برای اپل

شاخ و شانه کشیدن بیل گیتس برای اپل

بیل گیتس معتقد است اولین تبلت مایکروسافت با نام Surface با موفقیت تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی را به هم پیوند می‌دهد و این همان چیزی است که اپل در انجام آن ناتوان بوده است.

بنیانگذار مایکروسافت در اظهار نظری جالب در مورد اپل گفت که این شرکت برای رقابت با ظاهر و ساختار جذاب تبلت Surface احتمالا باید تغییراتی را در نسل‌های بعدی آی‌پد ایجاد کند. این در حالی است که گیتس معمولا از حاشیه و شاخ و شانه کشیدن برای شرکت‌های رقیب دوری می‌کند.
گیتس در این باره گفت: وقتی Surface را در دست می‌گیرید متوجه می‌شوید که بین یک تبلت و کامپیوتر شخصی مرزی وجود ندارد و چیزی را از دست نمی‌دهید. با Surface چیزی را از دست نمی‌دهید و هر کاری را که با کامپیوتر شخصی‌تان انجام می‌دهید، با Surface هم امکان پذیر است. این تبلت نگاه کاربران به دستگاه‌های الکترونیکی را تغییر خواهد داد و تعریف جدیدی از یک کامپیوتر شخصی ارایه خواهد کرد.
اپل تاکنون حرفی از پیوند مک بوک و آی‌پد نزده و شایعات مبنی بر ساخت چنین دستگاهی را به شدت رد کرده است.
گیتس همچنین در مورد موفقیت استیو جابز در طراحی آی‌پد و ناکامی مایکروسافت در این زمینه صحبت کرد. به گفته گیتس، مایکروسافت خیلی زود به بازار تبلت‌ها پا گذاشت، در حالی که اپل زمان‌بندی داشت و محصول بهتری را ارایه کرد.

ترجمه توسط:نسترن صائبی

گردآوری: گروه فناوری و اطلاعات گهر

 

منبع: خبرآنلاین

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه