سیستم کنترل درجه حرارت مایکروسافت از قرمز شدن چراغ های دستگاه جلوگیری می کند!

تاريخ : 31 مرداد

اگر از کاربران همیشگی XBOX 360 باشید، حتما در مورد “حلقه ی قرمز مرگ” شنیده اید. هنگامی که دستگاه بیش از حد گرم شود منجر به خراب شدن آن و یا عدم اجرای بازی می شود و در این موقع چراغ های جلویی دستگاه به رنگ قرمز در می آیند و نشان می دهد که دستگاه به تعمیر نیاز دارد.

سیستم کنترل درجه حرارت مایکروسافت از قرمز شدن چراغ های دستگاه جلوگیری می کند!, پورتال خبری فرهنگی گهر

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که نمی خواهد این اتفاق در نسل جدید ایکس باکس خود، یعنی ایکس باکس وان رخ دهد. به همین دلیل این کنسول به سیستم کنترل درجه حرارت جدیدی مجهز شده است که باعث می شود این دستگاه به هیچ عنوان داغ نشود و فن دستگاه با حداکثر سرعت و بدون هیچ صدای اضافی به دور خود بچرخد و دستگاه را خنک نگه دارد.

لئو دل کاستیلو، مدیر کل توسعه ی ایکس باکس به Gizmodo گفته است: ” ایکس باکس وان به قدرت کمتری برای اجرای بازی ها نیاز دارد. در واقع می تواند بدون نیاز به جریان هوا بکار خود بپردازد.”

اطلاعات دقیق در مورد این سیستم جدید ماکروسافت هنوز منتشر نشده است. این کنسول قرار است در ماه نوامبر با قیمت ۴۹۹ دلار وارد بازار شود.

Xbox One

سال پایان دادن به شایعات و گمانه زنی ها. ایکس باکس وان که در ۲۱ مِی ۲۰۱۳ رونمایی شد، جانشین Xbox 360 خواهد شد. این کنسول دارای قدرت پردازش بهتر، به همراه سنسور کینکت و ویژگی های جدید برای تماشای تلویزیون و فیلم های سینمایی می باشد.

سخت افزار Xbox One

این کنسول به همراه سنسور کینکت و یک دسته ی بازی به کاربران عرضه می شود.

 

اسکایپ بر روی Xbox One

حتی هنگام تماشای فیلم هم می توانید از اسکایپ در کنار صفحه استفاده کنید.

 

منبع: gooyait.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي